Simolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Länsirannikko
Piritta Hagmanille jossain iltapäivälehdessä. Hänelle kun on tullut vastaostetun omakotitalon ja hevosen kulut vähän yllätyksenä.
Mutta olettekos kuulleet siitä, että Piritta on eronnut ex-jääkiekkoilija Niklas Hagmanista?Piritta Hagmanille jossain iltapäivälehdessä. Hänelle kun on tullut vastaostetun omakotitalon ja hevosen kulut vähän yllätyksenä.
Ohhoh, onko noin?Mutta olettekos kuulleet siitä, että Piritta on eronnut ex-jääkiekkoilija Niklas Hagmanista?
Soitappa Jampelle ja kysy.Ohhoh, onko noin?
Mutta olettekos kuulleet siitä, että Piritta on eronnut ex-jääkiekkoilija Niklas Hagmanista?
Oletko muistanut kastella?Täytyy ihmetellä, miten aidon oloisia nykyajan muovikuuset ovat. Imuroin äsken asunnon, niin lattialta löytyi vieläkin joulun jäljiltä muovisia neulasia. Muovikuusi toimi aivan kuin luonnonkuusi, karisteli neulasia.
Saksalaista jumalan teatteria...Taidekentän on hyvä käydä avointa vuoropuhelua myös kriitikoiden kanssa.
Saksa | ”Teko järkyttää minua itseänikin”, sanoo kriitikon koiran ulosteella sotkenut baletinjohtaja
Hannoverin valtionooppera on hyllyttänyt baletinjohtajan, joka hyökkäsi negatiivisesti kirjoittaneen kriitikon kimppuun lauantaina.www.hs.fi
”Goecke puolustautuu sanoen, että myös häneen kohdistunut kritiikki on jo vuosia ”liannut” hänen persoonaansa ja työtään koreografina.”Taidekentän on hyvä käydä avointa vuoropuhelua myös kriitikoiden kanssa.
Saksa | ”Teko järkyttää minua itseänikin”, sanoo kriitikon koiran ulosteella sotkenut baletinjohtaja
Hannoverin valtionooppera on hyllyttänyt baletinjohtajan, joka hyökkäsi negatiivisesti kirjoittaneen kriitikon kimppuun lauantaina.www.hs.fi
Katsomoväkivalta on varsin ikävää, mutta tästä huolimatta linkataan, kun J. Benn putosi ykkösellä kutsuttuaan kanssakatsojaa N-sanalla. Somessa myös hieman lisää löylyä.
Hyviä seinäkirjoituksia tosiaan.”Asunto menee päreiksi”, ilmoitti häädön saanut vuokralainen – kuvat: tällainen oli täystuhon lopputulos
Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi nuoren miehen törkeästä vahingonteosta.www.is.fi
Siellä oli satakuntalainen muuttanut isolle kirkolle.
Minulla muuten on semmoista. Black Metal coffee. Altistettu saatanalliselle musiikille 666 minuutin ajan lupaa mainoslause.Olen väsynyt ja naureskelen jälleen kerran omalle väärin lukemiselleni.
@Roku kirjoitti Lukon puolella ottelutapahtuman kahvin hinnasta.
”On muuten saatanan kallista sumppia.”
Luin tuon ensimmäisellä vilkaisulla, että ”On muuten saatanallista sumppia”.
Minulla on Rock'n'Rieslingiä. "Kasvatettu suurella asenteella" kertoo teksti purkin kyljessä.Minulla muuten on semmoista. Black Metal coffee. Altistettu saatanalliselle musiikille 666 minuutin ajan lupaa mainoslause.
Minulla muuten on semmoista. Black Metal coffee. Altistettu saatanalliselle musiikille 666 minuutin ajan lupaa mainoslause.
Oli mullakin Motörhead merkkistä tummaa rommia, mutta kerkisin jo juoda sen...Minulla on Rock'n'Rieslingiä. "Kasvatettu suurella asenteella" kertoo teksti purkin kyljessä.