Tuus ny @Jeesus ite kertomaan.
Tuus ny @Jeesus ite kertomaan.
Huomenta! En minä muista, se oli sekava päivä. Uuteen nousuun.Tuus ny @Jeesus ite kertomaan.
Jokaisella on oma risti kannettavana. Mulla se on Asus.Huomenta! En minä muista, se oli sekava päivä. Uuteen nousuun.
Kolmas päivä menossa?Huomenta! En minä muista, se oli sekava päivä. Uuteen nousuun.
Eikös se ole vasta seittemäs kun nousee kuolleista?Kolmas päivä menossa?
Kyllä se @Jeesus nousi jo kolmantena päivänä. Tai sitten olen käsittänyt jotain väärin.Eikös se ole vasta seittemäs kun nousee kuolleista?
No näinhän se oli. Ei tämmöinen ateisti kaikkea voi muistaa.Kyllä se @Jeesus nousi jo kolmantena päivänä. Tai sitten olen käsittänyt jotain väärin.
En minäkään mikään uskonnon mannekiini ole, mutta jotain sentään on päähän näistä aisoista jäänyt.No näinhän se oli. Ei tämmöinen ateisti kaikkea voi muistaa.
Ollu tinaamassa Jessen kans...?No näinhän se oli. Ei tämmöinen ateisti kaikkea voi muistaa.
No en. Jos oisin niin siinä ei kolme päivää ois tuntunu missään.Ollu tinaamassa Jessen kans...?
Ei ainaka viinat loppus ku Jesse pistäs Orakset valuttaan pelkkää Omppujytää.No e. Jos oisin niin siinä ei kolme päivää ois tuntunu missään.
Gustavsbergit on kivempia.Ei ainaka viinat loppus ku Jesse pistäs Orakset valuttaan pelkkää Omppujytää.
Kun vain pysyttäisiin rehellisissä suojalumesta puristelluista palloissa niin saatettaisiin säästyä pahimmilta vahingoilta.Olisi varsin kannatettava ajatus, jos faniryhmät ottaisivat aina mittaa toisistaan lumisodalla, jos kerran on ihan pakko jollain tavalla fyysisesti nahinoida.
Kokemuksesta voin kertoa, että tuollainen jäädytetty pallo muuten tuntuu ihan kivasti ohimossa, vaikka olisi pieni.Kun vain pysyttäisiin rehellisissä suojalumesta puristelluista palloissa niin saatettaisiin säästyä pahimmilta vahingoilta.
Joillakin ilkeimmillä riiviöillä, kun on ollut joskus tapana lisätä lumipalloon kiviainesta ja joskus joku jäädytti lumipalloja jopa vedessä.
Anteeksi Offtopicin jatkamisesta ja
Haenkin tervan ja höyhenet valmiiksi, mutta Sopranos oli varmaan aikanaan parasta mitä tv-sarjoilta voi odottaa, mutta eihän tuo nyt nykypäivänä tullessaan olisi kummoinenkaan sarja.
Wire on taas aivan loistavaa unilääkettä, jos ei apteekkiin jaksa lähteä.
Konna väritteli että jatkaa uraansa vielä vuoden jos löytyy jostain käsittämätön summa rahaa. Noh, seuraavassa Ilveksen ottelussa aitioon oli saapunut "šeikki" turvamiehineen "Konna one more year!" -kylttien kanssa ja herrat pääsivät videokuutiollekkin. Konna otettiin kuviin heti tämän jälkeen ja reaktio on luokkaa priceless:
Saa olla ponnistuksen ajoitus tarkka ettei ala latu ruskehtamaan.Kakkiva mäkikotka ois kyllä kova.