Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Saa olla ponnistuksen ajoitus tarkka ettei ala latu ruskehtamaan.Kakkiva mäkikotka ois kyllä kova.
Saa olla ponnistuksen ajoitus tarkka ettei ala latu ruskehtamaan.Kakkiva mäkikotka ois kyllä kova.
Pienimuotoisena lintubongarina rupesi toki kiinnostamaan jotta oisko mäkikotkan kakka tosiaan rusehtavaa.Saa olla ponnistuksen ajoitus tarkka ettei ala latu ruskehtamaan.
Vaikka ihan kaikki Muumeista inspiraationsa saaneet YouTube-pätkät eivät niin hauskoja olekaan, tämä "musiikkivideo" veti suun messingille. Muistan hekotelleeni jo joskus 6-vuotiaana tälle laulusuoritukselle.
Michiganiin on perhesiteitä ja olen ollut Red Wings-kannattaja 8-vuotiaasta. Detroitissa olen käynyt, mutten vielä Ann Arborissa.Pakko kysyä. Tuleeko nimimerkkisi Iggy Popin synnyinpaikasta?
"Hirviövalmentajat"???Kovaksi on mennyt touhu leikkimielisissä lauluohjelmissa.
Näin siinä varmaan käy. Eilen tuli vaimolle vahvistusilmoitus uudesta yhtiöstä ja Oma Helen-appissa minulla näkyy sopimuksen päättymispäivänä tämä päivä.
Mikä seuraava mielenterveysongelma sivuutetaan hoitamatta ja muutetaan lakia sen takia?
Et rakas @Johnny B. Goode voi olla tota mieltä.Translaki. Ketju lukkoon. Ei sitä sillon joskus vuanna -90 kun katteli huumori/sketsiohjelmia aatellu että toi on arkipäivää tulevaisuudessa. Mitäs seuraavaks...?
Mikä seuraava mielenterveysongelma sivuutetaan hoitamatta ja muutetaan lakia sen takia?
Translaki. Ketju lukkoon. Ei sitä sillon joskus vuanna -90 kun katteli huumori/sketsiohjelmia aatellu että toi on arkipäivää tulevaisuudessa. Mitäs seuraavaks...?
Voi rakas veli, musta vaan tuntuu että tää asia on saanu liian suuret mittasuhteet. Joka tuutista rummutetaan näitä transjuttuja 24/7. Alkaa jo vähän kyllästyttään. Ihmisinä heitä vastaan ei mulla oo mitään. Rakastan kaikkia sukupualia ja sukupualettomia tasasesti. Oma käytös on se minkä perusteella arvostelen.Et rakas @Johnny B. Goode voi olla tota mieltä.
On tietysti. Niin on @scholl ja Saulin pipolätkä. Mut kait ne hoiti sen kuntoon nyt.Voi rakas veli, musta vaan tuntuu että tää asia on saanu liian suuret mittasuhteet. Joka tuutista rummutetaan näitä transjuttuja 24/7. Alkaa jo vähän kyllästyttään. Ihmisinä heitä vastaan ei mulla oo mitään. Rakastan kaikkia sukupualia ja sukupualettomia tasasesti. Oma käytös on se minkä perusteella arvostelen.
Voisin sanoo että esim. toverit @vetti ja @hooceebruins ovat aivan huipputyyppejä. Terveisin: Setämies
Duke Harris Kanadasta: Hold my beer!Vain venäläinen urheilija voi näyttää 37-vuatiaana 60-vuatiaalta.
Aissaatana! "Enoo ikinä juonu maitoa. Enkä juo."Lainataanpa Johnnyn viesti toisesta ketjusta, jottei mene aivan ohi aiheen.
Duke Harris Kanadasta: Hold my beer!
Duke oli kuvaushetkellä
32-vuotias.
Duke on näitä vanhana syntyneitä, edesmennyt näyttelijä Olavi Ahonen oli samaa maata.Lainataanpa Johnnyn viesti toisesta ketjusta, jottei mene aivan ohi aiheen.
Duke Harris Kanadasta: Hold my beer!
Duke oli kuvaushetkellä
32-vuotias.