vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Meidän alakoululainen kertoi katsoneensa kaverilla pokeleffaa.
Oletan, että oli pokemoneista kyse...
Oletan, että oli pokemoneista kyse...
"Koe kaikkien aikojen räjähtävin orgasmi"Räjähtävä anaalitappi, joulun suosikkilelu aikuisille.
Vanhuksen itsetyydytykselle nopea loppu - Laukesi ennen aikojaanRäjähtävä anaalitappi, joulun suosikkilelu aikuisille.
Jos olisi pakko käyttää, niin valitsisin venäläisvalmisteisen.Räjähtävä anaalitappi, joulun suosikkilelu aikuisille.
Eihän se mahtuisi edes perseeseen.Jos olisi pakko käyttää, niin valitsisin venäläisvalmisteisen.
On mainio raina, kumpikin.Kutoselta parasta-aikaa tulevalle Ted-elokuvalle. Aina uponnu. Just oli hyvä kohtaus kun arvuuteltiin white-trash tytön nimeä.
On mainio raina, kumpikin.
Ei kannata välittää paskaläjästä olkkarin nurkassa; huora vaan valitsi tehtävän totuuden sijasta.
Ei hitto se katottiin monesti aikoinaan VHS:ltä. Aina tuli kaveriporukasta joku käymään, joka ei ollut sitä nähnyt ja sitten muukin porukka tuli sen kattomaan uusiksi. Ulkoahan se tuli samalla opeteltua.Oon nähny tän Kummeli Storiesin varmaan sata kertaa. Jaksaa silti aina naurattaa ja aina löytää uutta pikkudetaljia. Onks nää nyt niitä *only Tampere things*...?
Oon nähny tän Kummeli Storiesin varmaan sata kertaa. Jaksaa silti aina naurattaa ja aina löytää uutta pikkudetaljia. Onks nää nyt niitä *only Tampere things*...?
Nyt ollaan veljet perusasioiden äärellä. Kummelileffat- ja sarjat on tullut katsottua varmaan lähemmäs kymmenen kertaa (leffat välillä Stories-Jackpot). Myöhemmät rainat on enemmän tai vähemmän paskaa.Ei hitto se katottiin monesti aikoinaan VHS:ltä. Aina tuli kaveriporukasta joku käymään, joka ei ollut sitä nähnyt ja sitten muukin porukka tuli sen kattomaan uusiksi. Ulkoahan se tuli samalla opeteltua.
Minä keitin kerran kymmenisen kuppia kahvia töissä, mutta en jostain syystä nähnyt tarpeelliseksi laittaa pannua alle ollenkaan. Kahvia oli kyllä sitten tarjolla vähän siellä, täällä.Ensin ei naurattanut, mutta alkoi sitten naurattaa.
Kun kävelet töissä täyden kahvikupin kanssa ja tunnet aivastuksen tulevan. Yrität pidättää aivastusta ja ajattelet ehtiväsi laskea kupin työpöydällesi, mutta matkaa jää lopulta pari senttiä, kun aivastus pääsee karkaamaan.
Tässä sitä nyt sitten kuvaillaan pöytää, lattiaa ja koitetaan pelastaa työpapereita...
Tuliko sulle semmonen "kahvit näppikselle" -reaktio?Ensin ei naurattanut, mutta alkoi sitten naurattaa.
Kun kävelet töissä täyden kahvikupin kanssa ja tunnet aivastuksen tulevan. Yrität pidättää aivastusta ja ajattelet ehtiväsi laskea kupin työpöydällesi, mutta matkaa jää lopulta pari senttiä, kun aivastus pääsee karkaamaan.
Tässä sitä nyt sitten kuvaillaan pöytää, lattiaa ja koitetaan pelastaa työpapereita...
Olen tehnyt kaikki mahdolliset mokat kahvinkeittimellä. Ilman vettä, ilman kahvia, ilman pannua, johto irti seinästä ja mitähän vielä. Tuttua hommaa.Minä keitin kerran kymmenisen kuppia kahvia töissä, mutta en jostain syystä nähnyt tarpeelliseksi laittaa pannua alle ollenkaan. Kahvia oli kyllä sitten tarjolla vähän siellä, täällä.
Työkaveri on ollut tulla Metrossa juurikin vartijan roolissa 200-luvun alkupuolella.
Menikö pitsan tilaukseksi sitten?Olen tehnyt kaikki mahdolliset mokat kahvinkeittimellä. Ilman vettä, ilman kahvia, ilman pannua, johto irti seinästä ja mitähän vielä. Tuttua hommaa.
Mutta paljon parempi fiilis tulee, kun on tehnyt rapukeittoa pitkän kaavan mukaan (Dominiq ohje). Sitten lopuksi keitto pitää siivilöidä. Ei muuta kuin siivilä lavuaariin ja kaatamaan. Olisi tietty ollut hyvä laittaa joku astia vielä siivilän alle…
Soitti väärään numeroon, meni pasmat sekasin ja tilas miässtripparin.Menikö pitsan tilaukseksi sitten?