Tossa on saattanut käydä sellainen että kun koko palstan kattava pelikielto on poistunut, niin samalla se on poistanut bannin myös KHL-puolelle. Ainakin TOJ:n kohdalla kävi tätä kun hän aina tasaisesti pääsi kirjoittamaan vapaalle vaikka olikin sinne "ikibannattu".Moderaattori 25.10.2021:
"Nimimerkki @Hatchetman vei keskustelun tästä eteenpäin varsin railakkaasti ohi aiheen....joten tällä kertaa olemme päättäneet antaa kuukauden pelikiellon sekä poistaa käyttäjältä KHL-osion kirjoitusoikeudet pysyvästi."
Huomasin, että voisin taas kirjoittaa Jokerit ja KHL-osioon!
Pysyvä oli, kuten Suomen status neutraalina maana...
Olisin toivonut, että sanamuoto olisi ollut "elinikäinen" tai "ikuinen".
Nyt joutuu tyytymään siihen, että "pysyvä" oli n. ~6,5 kuukautta... :/
Tossa on saattanut käydä sellainen että kun koko palstan kattava pelikielto on poistunut, niin samalla se on poistanut bannin myös KHL-puolelle. Ainakin TOJ:n kohdalla kävi tätä kun hän aina tasaisesti pääsi kirjoittamaan vapaalle vaikka olikin sinne "ikibannattu".
Noh kunhan muistat ettei Tapparalle kuulu TBK:n mestaruudet niin ei varmaan tule pelikieltoja jatkossa.Ei sillä, että mokomalle savuavalle raunioille olisi enää mitään asiaa mennä avautumaan venäläisestä kulttuurista tai historiasta...
Vaikka tuskin niistä olisi tullut enää samaa tuomiota 24.2. jälkeen....
Minä taas veikkaan, että itse banni ei välttämättä ole poistunut. Se mikä on poistunut, on se KHL-osio.Tossa on saattanut käydä sellainen että kun koko palstan kattava pelikielto on poistunut, niin samalla se on poistanut bannin myös KHL-puolelle. Ainakin TOJ:n kohdalla kävi tätä kun hän aina tasaisesti pääsi kirjoittamaan vapaalle vaikka olikin sinne "ikibannattu".
Haluaisikohan @Hatchetman käydä hakemassa seuraavaksi ikibannin nykymuotoista Venäjää käsittelevään ketjuun jos oikein kauniisti toivottaisiin?Kävikö tässä niin että @Hatchetman banni KHL osioon johti koko osion sulkemiseen? Hattu pois päästä miehelle joka sulki KHL:n.
TOJ:n tilanteet oli hauskoja, bannin jälkeen oli joskus ovi jäänyt vahingossa auki ja täysi hulina päälle välittömästi. Aika kovaan tahtiin sieltä juttua tulikin, ennen kuin talonmies ehti paikalle ja hääti asiattoman oleskelijan pois.Tossa on saattanut käydä sellainen että kun koko palstan kattava pelikielto on poistunut, niin samalla se on poistanut bannin myös KHL-puolelle. Ainakin TOJ:n kohdalla kävi tätä kun hän aina tasaisesti pääsi kirjoittamaan vapaalle vaikka olikin sinne "ikibannattu".
Joko tuo tai sitten erään nimimerkin nalkutuskampanja modeketjussa sai ton paskaosion pois.Kävikö tässä niin että @Hatchetman banni KHL osioon johti koko osion sulkemiseen? Hattu pois päästä miehelle joka sulki KHL:n.
Tyyppi ulkoisti itselleen Jatkoajan twitteriin. Aikamoista.Pistelingon Twitter-arvosteluille "Jatkoajan entisistä palstaveljistä". Kiitos aamun nauruista, luet tämän kuitenkin!
Nauroin ihan samaa.Pistelingon Twitter-arvosteluille "Jatkoajan entisistä palstaveljistä". Kiitos aamun nauruista, luet tämän kuitenkin!
En ole itsekään kuin vähän päälle 30, mutta tuollaiset nummenkallion kaltaiset ”Oikean Musiikin” perään itkijät ovat lähinnä surullisia tyyppejä. Omatkin suurimmat suosikit ovat siellä kitaramusiikin puolella, mutta täytyy toivoa, etten ikinä muutu tuollaiseksi tyypiksi, joka ei ymmärrä maailman muuttuvan ympärillään, ja haluaa kaikkien olevan samanlaisia kuin itse.
On kyllä mainio varsinkin tuo otsikko. Ei voi mitenkään tulkita väärin.No, jos en nyt ihan naura, mutta väkisinkin nousi suupielet hymyyn, kun luin otsikon ja artikkelin Rädyn Aatun kommenteista kanadalaisesta William Dufourista:
− En ole ennen ikinä sillä tavalla hänen pelaamistaan livenä nähnyt aiemmin. Toivon mukaan tulee sitten harjoitusleirille nyt syksyllä. Hän on kyllä hyvän näköinen pelimies.
Pitäisikö tässä ruveta ounastelemaan alkavaa kaunista romanssia?
Samalla meikä on "ruusumies" ja kokonaispanokseni menee kuitenkin negatiivisen puolelle. Kovin ristiriitainen olo tuosta jää, mutta kai tämä on sitten sitä korkeampaa logiikkaa.Ei saatana, minut oli saatu JYP-osion risumieheksi. Otettiin pojan kanssa yhteen olympialaisten aikaan, jolloin alkoi yksityisviestien tulva, kai minä sitten tittelini ansaitsen. Thereseä ei näköjään kritisoida ilman rangaistusta :(
Ei toki vanhalla nimimerkillään pääse takaisin, mutta hän on omien sanojensa mukaan laittanut useita hakemuksia ja laittaa jatkossa lisää, kunnes ovet aukeavat. Ilmeisesti esittää hakemuksissa olevansa joku muu, eli kirjoittaa hakemukset ihan eri tyylillä jne.Tuon ulospotkitun "sankarin" paluuta palstalle en pitäisi kovinkaan todennäköisenä noiden hänen listauksiensa sekä aiemman historiansa vuoksi. Jos hänelle tulee hyvä mieli siitä, että pääsee vittuilemaan muille jatkislaisille tuolla tavoin Twitterissä, niin eipä se juuri minua haittaa, koska en itse ole siellä. Idioottimaista touhua, mutta meitä mahtuu moneen junaan.
Mä inan kritisoin Hifk tainnut pitkää olla ainut 3 milj budjetin joukkue.. Nyt jopa Rauma tulee samaan syssyy. No Ligaa jakautuu näiden 5-6joukkueen kesken jolla tuossa jo yllä ainakin hetkellisesti varaa... Hifki ollu liigan varallisimpia seuroja, mutta mutta miten pikku kalastajakylä laittaa liikevaihdon tavoikseen 200 miljoonaa.. teidän pitää hetki sitä miettiä (nyt 130).. siitä lohkeaa aina enemmän kuin 3 milliä aina lätkään ... pakko kekkuilla :)
Taitaa kelloaika olla se selittävä tekijä.Tälle raumalaisen viestille HIFK:n talousketjussa:
On sen verran kryptistä viestiä, että ehkä joku algperäne raumlaine voi suomentaa :D
Taisi olla kalsarit jalassa.Taitaa kelloaika olla se selittävä tekijä.