Bitch Dickslap?Kirjoitin hakulausetta youtubeen ja vasen käsi oli pykälän verran väärässä paikassa. Youtube kyllä osasi ehdottaa oikeaa bändiä vaikka minä kirjoitin "blsck dsbbsth"
Oliko yhtä hyvä kuin Doro Wink wink Door?Kirjoitin hakulausetta youtubeen ja vasen käsi oli pykälän verran väärässä paikassa. Youtube kyllä osasi ehdottaa oikeaa bändiä vaikka minä kirjoitin "blsck dsbbsth"
Siis eihän tuota Doroa voi voittaa kukaan. Paitsi ehkä Tarotin Wings of Darkness.Oliko yhtä hyvä kuin Doro Wink wink Door?
Ozzy varmaan hakenut riittävän monta kertaa, että missä bändissä on ollut, joten algoritmikin jo tunnistaa?Kirjoitin hakulausetta youtubeen ja vasen käsi oli pykälän verran väärässä paikassa. Youtube kyllä osasi ehdottaa oikeaa bändiä vaikka minä kirjoitin "blsck dsbbsth"
Kai aluksi kuitenkin nostit pullon suoralle kädellesi ja huusit "minulla on voimaa"?Nauran itselleni. Kävin hetki sitten lenkin jälkeen ostamassa lähikaupasta kivennäisveden. Matkalla kotiin mietin, että salitreeni on todella toiminut, kun pullo jotenkin tuntuu ja näyttää kyynärvarteen verrattuna huomattavasti aiempaa pienemmältä kädessä. No, illuusio tuhoutui, kun näin että olin ostanut 0,33l pullon, joka Pirkalla vastaa muotoilultaan – esim. novelleista poiketen – myytävää 0,5l pulloa.
Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa!Kai aluksi kuitenkin nostit pullon suoralle kädellesi ja huusit "minulla on voimaa"?
Niinno, jos saman haastattelun näin niin sama henkilö onnistui palautumaan opettajan uralta projektikoordinaattoriksi (vai mikä hankekonsultti olikaan) siirryttyään palautumaan täysin mainiosti parin viikon lomilla eikä ilmeisesti stressi päässyt vaivaamaan enää muutenkaan juuri lainkaan. Ja ihan samaan tyyliin oli ylipainoa ja pullaa. Ehkä sillä ammatillakin on ollut jotain tekemistä ongelman kanssa.Hieman myöhässä, mutta eilen aavistuksen nauratti eräs haastattelu telkussa.
Siinä entinen opettaja sanoi, että 2 kuukaudessa ei lomalla palaudu.
Mitenhän muut, lyhyemmillä lomillaan? Opettajilla kun on hyvät lomat kesällä, on lomaa syksyllä, keväällä ja joulunakin.
Joo tässä haastattelussa, selvästi ylipainoinen, noin keski-ikäinen henkilö söi pullaa. Miksiköhän ei palaudu?
Tamperelaismies teki karun havainnon saunomisesta – arvelee käyntikertojen pian harventuvan
Tamperelaispariskunnalle paljastui sähköyhtiön verkkosivuilta, että saunominen toi sähkölaskuun yli roiman lisän.www.is.fi
Kaikenlaisia karuja yllätyksiä sitä voikin löytyä.
Murtokeikka ei mennyt ihan putkeen.Burglar sues homeowner after being raped by German shepherds while stuck in house's pet door
A young home invader arrested after calling the police himself to report he was being raped by his victim's dogs, has filed an $850,000 lawsuit against his victims, alleging physical and psychological trauma. 23-year old Jonas Carlson attempted to break into a Baton Rouge residence on February 26 bworldnewsdailyreport.com
Siskopuoleni jäi kerran päästään kiinni kuivausrumpuun. Ja äitipuoleni pesukoneen luukkuun.
Pieni on ollut luukku. Tai korvat vahvasti höröllä.Siskopuoleni jäi kerran päästään kiinni kuivausrumpuun. Ja äitipuoleni pesukoneen luukkuun.
Murtokeikka ei mennyt ihan putkeen.Burglar sues homeowner after being raped by German shepherds while stuck in house's pet door
A young home invader arrested after calling the police himself to report he was being raped by his victim's dogs, has filed an $850,000 lawsuit against his victims, alleging physical and psychological trauma. 23-year old Jonas Carlson attempted to break into a Baton Rouge residence on February 26 bworldnewsdailyreport.com
Yllättävän yleistä. Atk:ssa on näistä monta videota, saattavat toki olla juuri nuo sun puolisukulaiset.Siskopuoleni jäi kerran päästään kiinni kuivausrumpuun. Ja äitipuoleni pesukoneen luukkuun.
Naurattaa foorumimme käyttäjäkunnan syvän päädyn salaliittoteoriat false flag -iskusta Elokapina-ketjussa. Kognitiivisen dissonanssin hurinaa.