Mille naurat juuri nyt?

  • 13 192 940
  • 50 351

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Murtokeikka ei mennyt ihan putkeen.

Siis hetkinen. Jonas antoi kuitenkin täysimittaisen futispelin ajan Bingon ja Ringon vaihdella vuoroja ennen soittoa virkavallalle? Onkohan nyt kuitenkaan traumatisoitunut.

Tämän jälkeen sai vielä samaa hoitoa ylimääräisen puoliajan verran ennen poliisin saapumista paikalle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Naurattaa foorumimme käyttäjäkunnan syvän päädyn salaliittoteoriat false flag -iskusta Elokapina-ketjussa. Kognitiivisen dissonanssin hurinaa.

Oli pakko käydä lukemassa. Hienoa menoa. Pidin erityisesti siitä, kun pohdiskeltiin eläinten ja ihmisen ulosteita ja niiden mahdollisia eroja.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Yhden kaverin puhelin kääntää kaikki muunkieliset facebook-postaukset automaattisesti ruotsiksi. Elokapina on kääntynyt djurapa:ksi, eli eläinapina. Mielestäni hulvattoman hauska käännös :)
 

Liitteet

  • eläinapina.jpg
    eläinapina.jpg
    166 KB · kertaa luettu: 177

karvatursas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pauli Makkonen

Liitteet

  • Screenshot_20220808_090300_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg
    Screenshot_20220808_090300_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg
    265,5 KB · kertaa luettu: 297
Moderaattori 25.10.2021:

"Nimimerkki @Hatchetman vei keskustelun tästä eteenpäin varsin railakkaasti ohi aiheen....joten tällä kertaa olemme päättäneet antaa kuukauden pelikiellon sekä poistaa käyttäjältä KHL-osion kirjoitusoikeudet pysyvästi."

Huomasin, että voisin taas kirjoittaa Jokerit ja KHL-osioon!

Pysyvä oli, kuten Suomen status neutraalina maana...

Olisin toivonut, että sanamuoto olisi ollut "elinikäinen" tai "ikuinen".

Nyt joutuu tyytymään siihen, että "pysyvä" oli n. ~6,5 kuukautta... :/
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Moderaattori 25.10.2021:

"Nimimerkki @Hatchetman vei keskustelun tästä eteenpäin varsin railakkaasti ohi aiheen....joten tällä kertaa olemme päättäneet antaa kuukauden pelikiellon sekä poistaa käyttäjältä KHL-osion kirjoitusoikeudet pysyvästi."

Huomasin, että voisin taas kirjoittaa Jokerit ja KHL-osioon!

Pysyvä oli, kuten Suomen status neutraalina maana...

Olisin toivonut, että sanamuoto olisi ollut "elinikäinen" tai "ikuinen".

Nyt joutuu tyytymään siihen, että "pysyvä" oli n. ~6,5 kuukautta... :/
Tossa on saattanut käydä sellainen että kun koko palstan kattava pelikielto on poistunut, niin samalla se on poistanut bannin myös KHL-puolelle. Ainakin TOJ:n kohdalla kävi tätä kun hän aina tasaisesti pääsi kirjoittamaan vapaalle vaikka olikin sinne "ikibannattu".
 
Tossa on saattanut käydä sellainen että kun koko palstan kattava pelikielto on poistunut, niin samalla se on poistanut bannin myös KHL-puolelle. Ainakin TOJ:n kohdalla kävi tätä kun hän aina tasaisesti pääsi kirjoittamaan vapaalle vaikka olikin sinne "ikibannattu".

Ei sillä, että mokomalle savuavalle raunioille olisi enää mitään asiaa mennä avautumaan venäläisestä kulttuurista tai historiasta...

Vaikka tuskin niistä olisi tullut enää samaa tuomiota 24.2. jälkeen....
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei sillä, että mokomalle savuavalle raunioille olisi enää mitään asiaa mennä avautumaan venäläisestä kulttuurista tai historiasta...

Vaikka tuskin niistä olisi tullut enää samaa tuomiota 24.2. jälkeen....
Noh kunhan muistat ettei Tapparalle kuulu TBK:n mestaruudet niin ei varmaan tule pelikieltoja jatkossa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tossa on saattanut käydä sellainen että kun koko palstan kattava pelikielto on poistunut, niin samalla se on poistanut bannin myös KHL-puolelle. Ainakin TOJ:n kohdalla kävi tätä kun hän aina tasaisesti pääsi kirjoittamaan vapaalle vaikka olikin sinne "ikibannattu".
Minä taas veikkaan, että itse banni ei välttämättä ole poistunut. Se mikä on poistunut, on se KHL-osio.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tossa on saattanut käydä sellainen että kun koko palstan kattava pelikielto on poistunut, niin samalla se on poistanut bannin myös KHL-puolelle. Ainakin TOJ:n kohdalla kävi tätä kun hän aina tasaisesti pääsi kirjoittamaan vapaalle vaikka olikin sinne "ikibannattu".
TOJ:n tilanteet oli hauskoja, bannin jälkeen oli joskus ovi jäänyt vahingossa auki ja täysi hulina päälle välittömästi. Aika kovaan tahtiin sieltä juttua tulikin, ennen kuin talonmies ehti paikalle ja hääti asiattoman oleskelijan pois.

Vähän on ikävä kuvakatsauksia Venäjän kaupunkeihin, ruttoisinkin hiilellä toimiva teollisuuskaupunki on kuin kauneimmasta sadusta kun oikean kuvakulman löytää.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pistelingon Twitter-arvosteluille "Jatkoajan entisistä palstaveljistä". Kiitos aamun nauruista, luet tämän kuitenkin!
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Pistelingon Twitter-arvosteluille "Jatkoajan entisistä palstaveljistä". Kiitos aamun nauruista, luet tämän kuitenkin!
Nauroin ihan samaa.
Meikäläinen on kuulemma modejen kätyri.
Nythän senkin tiedätte.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei saatana, minut oli saatu JYP-osion risumieheksi. Otettiin pojan kanssa yhteen olympialaisten aikaan, jolloin alkoi yksityisviestien tulva, kai minä sitten tittelini ansaitsen. Thereseä ei näköjään kritisoida ilman rangaistusta :(
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kävin lueskelemassa samaista twitter-tiliä ja hymähdin, sillä tietenkin olin mukana. Ensimmäistä kertaa ikinä millään palstalla meikäläistä epäillään modejen kätyriksi. Ja olen ilmeisesti myös trolli. Tästä tuli hyvä mieli.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Ihmisten vinkumiseen sähkön hinnasta, josta minä ja vaimoni maksamme 80 senttiä vuorokaudessa. Sillä saamme pyörittää ilmanvaihtokonetta, pesuhuoneen lattialämmitystä, kylmälaitteita, televisiota, älylaitteiden latureita, valaistusta, uunia, liettä jne....on kallis osuus elämisen kustannuksista vai kuinka ?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Lainattu kesän festarit -ketjusta tänne.

En ole itsekään kuin vähän päälle 30, mutta tuollaiset nummenkallion kaltaiset ”Oikean Musiikin” perään itkijät ovat lähinnä surullisia tyyppejä. Omatkin suurimmat suosikit ovat siellä kitaramusiikin puolella, mutta täytyy toivoa, etten ikinä muutu tuollaiseksi tyypiksi, joka ei ymmärrä maailman muuttuvan ympärillään, ja haluaa kaikkien olevan samanlaisia kuin itse.

Noiden ihmistyyppien kohdalla on hyvä muistaa että heille on helvetin kova paikka kun raskaampi musiikki ja räppi ovat olleet jännitteenä toisilleen suunnilleen aina.

On syntynyt esimerkiksi jo 1986 yhteistyötä.





Nuo nummenkalliot ovat hiljalleen katoava luonnonvara ja se on samalla hyvä sekä huono asia.

Noin yleisellä tasolla myös se on kova paikka kun usea räppäri sattuu olemaan raskaan musiikin ystävä ja väriä tunnustetaan esimerkiksi fanipaidoilla. Tuo aiheuttaa hyvää tärinää kun räppäreiden musiikkimaku kyseenalaistetaan ja heität vastapalloon että ilmeisesti Metallica, Iron Maiden ja vaikkapa Led Zeppelin ovat sitten kauttaaltaan paskaa.

Kolmas kova paikka on tuo väkivalta mitä tietyt raskaan musiikin ystävät kohdistivat ysärin lopussa ja 2000-luvun alussa räppifaneihin skininatsi-larppaajien kanssa. Jos oli löysemmät kuteet, pääsi myllyttämään ilman kutsua. Onhan se upeaa julistaa oikean musiikin sanomaa kun aikuinen ihminen hakkaa pari valkoista ja tummaa lasta.

Ja ei hiphop-kulttuurin ympärillä hengannut porukkakaan mitään jeesuksia täynnä ollut. Ihan yhtä kusipäistä väkivaltaan tarttumista sekä puristista asennetta näkyi. Jäätävä häpeätahra ja löytyi vielä paljon idiootteja räppäreitä jotka löivät natsin, rasistin tai skinin leimaa kaikkien raskaan musiikin fanien suuntaan. Hyvä alku olisi ollut lopettaa itse se Metallican luukuttaminen jos piti päteä.

Itse olen helvetin tyytyväinen että vuonna 2022 pystyy lähestulkoon jokaisen raskaamman musiikin ystävän kanssa käymään keskustelua.

Vittuilu kuuluu asiaan, mutta niin pitääkin. Hyvin monet asiat salonkikelpoistuvat nykyään tai ovat sen tehneet. Itse toivon että kärjistetysti sanottuna näiden kahden tyylilajin edustajat säilyttävät sen hyvän autenttisen junttiuden ja tekijät tekevät yhteistyötä jatkossakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös