Varsinaisessa kaupungissa vai jossain Kouvolaan liitetyssä maaseutukunnassa?Enpä ole ennen kuullut navigaattorin sanovan "en tiedä mitä pitäisi tehdä"
Kouvolassa täällä seikkaillaan. Astetta mystisempi paikka.
Varsinaisessa kaupungissa vai jossain Kouvolaan liitetyssä maaseutukunnassa?
Sitten on kummallista.Kyllä tässä ihan ydin-Kouvolan alueella ollaan
Kouvola on kummallinen.Sitten on kummallista.
Sitten on kummallista.
Kouvola on kummallinen.
Enpä ole ennen kuullut navigaattorin sanovan "en tiedä mitä pitäisi tehdä"
Ainakin kannattaa pysytellä radan yläpuolella ja poissa Lehtomäestä.Kouvola on kummallinen.
On se hyvä että se on nähtävissä mode-ketjussa. Mitähän sinne olen kirjoittanut? Minulla on aspergerin syndrooma jonka takia saattaa olla minun vaikea valehdella jos kysytään suoraan. En vain siinä hetkessä (kun kysytään) saa tajua miksi pitäisi juksata kun tietää miten asia on. Opettajani ala-asteella tajusi tämän (ehkä) ja tiedusteli usein minulta mistä se pierutyyny, nastat ja tahma hänen tuolilleen tuli. Jos tiesin kuka sen teki niin helposti kerroin. Koska tiesin että toinen oli tehnyt väärin. Koskaan en siis tarkoituksellisesti mennyt kertomaan opelle muiden pahanteoista vaan vastasin kun kysyttiin. Ja minulta kysyttiin usein...Sille, miten selvästi mode-ketjusta on nähtävissä ne tyypit, jotka kouluaikana vasikoivat opettajalle kuka oli laittanut nastat open tuolille.
Koskaan en siis tarkoituksellisesti mennyt kertomaan opelle muiden pahanteoista vaan vastasin kun kysyttiin.
Mulle tapahtu sama viime viikolla Nokialla. Huusin sitten spontaanisti takaisin ”vittu en minäkään!!!”Enpä ole ennen kuullut navigaattorin sanovan "en tiedä mitä pitäisi tehdä"
Aikoinaan (06-09) kun olin TeliaSoneralla (se oli silloin nimenä) töissä oli hauska työpäivä kun kaivuri sähelsi. Sähköt ja kaikki yhteydet poikki pääkonttorista Vallilassa. Ovien sähkölukotkin kaikki auki. Siellä sitten kökötettiin kahvia juoden päivä.Kaivuri mainittu!
Yksi kaivinkoneen kauhaisu lamaannutti valtionhallinnon tietoliikenteen päiväksi – asiantuntija: "Tällaista ei pitäisi tapahtua"
Valtion tietohallinnossa on alettu selvittää, kulkevatko tietoliikennekaapelit ja niiden varayhteydet samoissa kaapelikouruissa. Näin ei pitäisi tapahtua. Viikko sitten ministeriöiden ja valtion virastojen tietoliikenne kuitenkin katkesi, kun kaivuri rouhaisi kauhallaan katki molemmat yhteydet.yle.fi
Se ei olekaan tuulesta temmattu että yksi tekee ja muut katsoo. Tuossa metron liukuportaissa oli kaiteiden vaihto; kolme katsoi, yksi teki. Eikä ilmeisesti olleet kaupungin duunareita, vaikkaan Konetta.
Viron pojat kävi tuossa keväällä tekemässä snadia pintaremppaa mulle himaan. Maalausta, sähkötöitä yms. Homma hoitui sovitussa aikataulussa ja sovittuun hintaan. Ei pahaa sanottavaa.Suomalaisia duunareita siis. Kannattaa palkata Viron poikia jos vain mahdollista niin hommat hoituvat. Täytyy käydä huomenna sanomassa tästä Koneella kun mennään pesisotteluun, että teillä on löysäilijöitä töissä.