Bad Religion?Netflix tarjoaa jonossa komedioita katsottavaksi
Bad teacher
Bad Neighbours
Bad moms 2
Kerro minulle jotain hyvää
Bad Religion?Netflix tarjoaa jonossa komedioita katsottavaksi
Bad teacher
Bad Neighbours
Bad moms 2
Siirry musiikin pariin seuraavaksiNetflix tarjoaa jonossa komedioita katsottavaksi
Bad teacher
Bad Neighbours
Bad moms 2
Breaking bad? MISSÄ BREAKING BAD!?Netflix tarjoaa jonossa komedioita katsottavaksi
Bad teacher
Bad Neighbours
Bad moms 2
Netflix tarjoaa jonossa komedioita katsottavaksi
Bad teacher
Bad Neighbours
Bad moms 2
Joko Bad romance mainittiin?
Bad patchNetflix tarjoaa jonossa komedioita katsottavaksi
Bad teacher
Bad Neighbours
Bad moms 2
En nyt ehken ihan naura kuitenkaan, mutta hymähtelen.
Leskeksi jäänyt Kurre Westerlund iloitsee uudesta onnestaan – paljastaa nyt, miten lapset ottivat naisystävän vastaan
Kurre Westerlund on löytänyt rinnalleen laulaja Jenna Välikankaan.www.is.fi
"– Tutustuimme toisiimme musiikin kautta. Luonteemme loksahtivat kohdalleen ja siitä se sitten lähti, Jenna kertoo hotelli Kämpissä järjestetyssä tiedotustilaisuudessa."
Kyllä vituttaa, ettei tuonne töiden takia päässyt, mutta näkeehän sen onneksi sitten puoliysin ja kympin uutisista onneksi.
Odotellessa taidan kuunnella vuoden 2012 presidentinvaalien Pekka Haaviston vaalimainosta. Salen kannalta onneksi tämä mestariteos julkaistiin vasta äänestystuloksen ratkettua.
Tai sitten Kurren toista klassikkokappaletta. Harva artisti saa Dannyn vaikuttamaan ihan helvetin nuorekkaalta ja nuo avaamattomat(!) skumppapullot ovat mahtava yksityiskohta. :D
Mutta hienoa silti, että lempi leiskuu!
No. Martylla oli tähän ratkaisu jo aikoja sitten.Kaverin kanssa mietittiin, miten jääkiekkoa voisi pelata kahden metrin turvavälillä. Aika erikoistahan siitä tulisi.
Kärpät ainakin pyrki siihen viime kaudella, sen verran munatonta hiihtelyä meininki oli läpi kauden.Kaverin kanssa mietittiin, miten jääkiekkoa voisi pelata kahden metrin turvavälillä. Aika erikoistahan siitä tulisi.
Vastaavia tehtäviä on kiertänyt useita fb:ssa ja toisinaan olen käynyt lukemassa kommenttisiota. Hyvinkin vallalla oleva käsitys tuntuu olevan, että koska sieltä löytyy välistä tuo *0, niin vastauksen on tietenkin oltava 0. Koska X*0=0, niin yhtäkkiä sen tietenkin pitää nollata myös kaikki sen jälkeen laskettavat yhteen- ja vähennyslaskut. Hauskaa viihdettä toisinaan nuo kommenttiosiot. Varsinkin kun näkee jonkun todella hasardin vastauksen ja yrittää keksiä miten tuohon on päädytty.Ihmisten tyhmyydelle tai vähintäänkin matemaattisten taitojen vähäisyydelle. Fb:ssä tuli vastaan postaus, jossa pyydettiin laskemaan tulos ala-astetason lausekkeelle 50+50-25x0+2+2. Tätä mykistävää probleemaa oli käsitelty n. 5,7 MILJOONAN vastauksen verran...
Oliko 0 vai 4 yleisempi väärä vastaus, vai vieläkö jollain logiikalla saa jonkun muun väärän vastauksen tuosta aikaiseksi?Ihmisten tyhmyydelle tai vähintäänkin matemaattisten taitojen vähäisyydelle. Fb:ssä tuli vastaan postaus, jossa pyydettiin laskemaan tulos ala-astetason lausekkeelle 50+50-25x0+2+2. Tätä mykistävää probleemaa oli käsitelty n. 5,7 MILJOONAN vastauksen verran...