Mille naurat juuri nyt?

  • 13 190 286
  • 50 336

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sille, miten selvästi mode-ketjusta on nähtävissä ne tyypit, jotka kouluaikana vasikoivat opettajalle kuka oli laittanut nastat open tuolille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Enpä ole ennen kuullut navigaattorin sanovan "en tiedä mitä pitäisi tehdä"

Kouvolassa täällä seikkaillaan. Astetta mystisempi paikka.

Selvästikin muuttotappiosta kärsivän kaupungin uusi strategia. Jos tänne joku vieras joskus eksyy, niin sekoitetaan navigaattorit, niin hyvällä säkällä ei löydä täältä koskaan pois.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sille, miten selvästi mode-ketjusta on nähtävissä ne tyypit, jotka kouluaikana vasikoivat opettajalle kuka oli laittanut nastat open tuolille.
On se hyvä että se on nähtävissä mode-ketjussa. Mitähän sinne olen kirjoittanut? Minulla on aspergerin syndrooma jonka takia saattaa olla minun vaikea valehdella jos kysytään suoraan. En vain siinä hetkessä (kun kysytään) saa tajua miksi pitäisi juksata kun tietää miten asia on. Opettajani ala-asteella tajusi tämän (ehkä) ja tiedusteli usein minulta mistä se pierutyyny, nastat ja tahma hänen tuolilleen tuli. Jos tiesin kuka sen teki niin helposti kerroin. Koska tiesin että toinen oli tehnyt väärin. Koskaan en siis tarkoituksellisesti mennyt kertomaan opelle muiden pahanteoista vaan vastasin kun kysyttiin. Ja minulta kysyttiin usein...
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Koskaan en siis tarkoituksellisesti mennyt kertomaan opelle muiden pahanteoista vaan vastasin kun kysyttiin.

Itselläni oli kyllä tässä mielessä ne ihan aktiiviset tapaukset. "Opettaja, opettaja!"
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Enpä ole ennen kuullut navigaattorin sanovan "en tiedä mitä pitäisi tehdä"

Kouvolassa täällä seikkaillaan. Astetta mystisempi paikka.
Mulle tapahtu sama viime viikolla Nokialla. Huusin sitten spontaanisti takaisin ”vittu en minäkään!!!”
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaivuri mainittu!

Aikoinaan (06-09) kun olin TeliaSoneralla (se oli silloin nimenä) töissä oli hauska työpäivä kun kaivuri sähelsi. Sähköt ja kaikki yhteydet poikki pääkonttorista Vallilassa. Ovien sähkölukotkin kaikki auki. Siellä sitten kökötettiin kahvia juoden päivä.
 
Yhdelle tutulle, joka ei ota toista koronarokotusta, koska ensimmäisestä rokotuksesta tuli kieli vihreäksi. No eipä hänellä muutenkaan ole kaikki piikit kammassa tallessa.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Tokion olympialaisten äänitehosteille, mm. nyrkkeilyssä.
Joku painaa nappia arvellen iskun menneen perille.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Se ei olekaan tuulesta temmattu että yksi tekee ja muut katsoo. Tuossa metron liukuportaissa oli kaiteiden vaihto; kolme katsoi, yksi teki. Eikä ilmeisesti olleet kaupungin duunareita, vaikkaan Konetta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se ei olekaan tuulesta temmattu että yksi tekee ja muut katsoo. Tuossa metron liukuportaissa oli kaiteiden vaihto; kolme katsoi, yksi teki. Eikä ilmeisesti olleet kaupungin duunareita, vaikkaan Konetta.

Suomalaisia duunareita siis. Kannattaa palkata Viron poikia jos vain mahdollista niin hommat hoituvat. Täytyy käydä huomenna sanomassa tästä Koneella kun mennään pesisotteluun, että teillä on löysäilijöitä töissä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Suomalaisia duunareita siis. Kannattaa palkata Viron poikia jos vain mahdollista niin hommat hoituvat. Täytyy käydä huomenna sanomassa tästä Koneella kun mennään pesisotteluun, että teillä on löysäilijöitä töissä.
Viron pojat kävi tuossa keväällä tekemässä snadia pintaremppaa mulle himaan. Maalausta, sähkötöitä yms. Homma hoitui sovitussa aikataulussa ja sovittuun hintaan. Ei pahaa sanottavaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Pisin Kääpiö 186cm ehdotuksille uusista olympialajeista.

Matti Möttönen pelasti suomalaisten kisat. Halkomottien teossa hän jäi täpärästi hopealle, mutta vittuilussa Matti saavutti suomalaisten iloksi ja yllätykseksi ja norjalaisten protestoinnista huolimatta kultaa.

Pasila, Porilaisten marssi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös