Katsonvaan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit LFC
En avaa, Minulla ei ole tapana alkaa rautalankaa vääntämään itsestäänselvyyksistä polemiikkisille, tyhjästä argumentaatiota hakeville tahoille. Edellisen viestini viittaus riittäköön.
Toinen on enemmän sattumaa (syöpä) toinen aktiivista toimintaa yhden henkilön tappamiseksi (ihmisten ajaminen kaasukammioihin tai ampuminen joukkohautoihin). Siinä on se merkittävä ero. Toinen on aktiivista toimintaa jonkun taholta ja toinen ei. Vähän sama kuin jonkun kuolema sydänkohtaukseen olisi verrannollinen siihen, että ammutaan jotain henkilöä päähän. Toisessa joku on selkeästi syyllinen kuolemaan toisessa korkeintaan kuollut henkilö itsessään kun on syönyt epäterveellisesti.Niin, avaatko? Siis minun mielestäni kun voi verrata ja ilmeisesti sinun mielestä olen tässä jotenkin todella poikkeuksellisella tavalla ajatteleva. Kyse on nuoren tai holokaustin tapauksessa nuorten kuolemasta syihin joihin ei nämä ei ole vaikuttanut tai ole itse aiheuttanut. Oikeasti avaatko mikä tässä on ero? Lukkarinen ei ihmisenä ole niin arvokas kuin holokaustin uhrit ja tämä pätee myös kuolemaan? Vai?
En avaa, Minulla ei ole tapana alkaa rautalankaa vääntämään itsestäänselvyyksistä polemiikkisille, tyhjästä argumentaatiota hakeville tahoille. Edellisen viestini viittaus riittäköön.
Toinen on enemmän sattumaa (syöpä) toinen aktiivista toimintaa yhden henkilön tappamiseksi (ihmisten ajaminen kaasukammioihin tai ampuminen joukkohautoihin). Siinä on se merkittävä ero. Toinen on aktiivista toimintaa jonkun taholta ja toinen ei. Vähän sama kuin jonkun kuolema sydänkohtaukseen olisi verrannollinen siihen, että ammutaan jotain henkilöä päähän. Toisessa joku on selkeästi syyllinen kuolemaan toisessa korkeintaan kuollut henkilö itsessään kun on syönyt epäterveellisesti.
Oletan, että olet Lukkarisen fani, ystävä tai sukulainen, en oikein muuten osaa käsittää, miksi jonkun somebimbon kuolemansairaus koskettaisi millään tavalla. Tai sitten koskettaa kaikki ja niin avaraa sydäntä minulla ei ole, eihän tässä ehtisi kuin itkeä ja surra sitten. Tai vaihtoehtoisesti koskettaa kaikki, joista paskalehdissä kirjoitetaan ja siinä tapauksessa olisit idiootti.
Holokausti koskettaa ainutlaatuisena tapahtumana, missä ihmisiä tapettiin teollisin menetelmin. Tuo teollisuus erottaa sen muista hyvinkin tehokkaistakin kansanmurhista.No minkä takia sitten sinua koskettaa joku holokausti, että pitää tulla tänne avautumaan? Minua ärsyttää ihan vitusti typeryys, mikä netissä ja myös muualla vallitsee. Jos sinun työkaverin lapsi on kuollut, niin menetkö nauramaan. Et. No miksi mennä sitten netissä nauramaan? Väitän, että netissä nauraminen johtuu kvyttömyydestä hahmottaa toista ihmistä omaa nenää pidemmälle varsinkin, jos se toinen sattuu toimimaan jollain tavalla toisin kuin itse.
Holokausti koskettaa ainutlaatuisena tapahtumana, missä ihmisiä tapettiin teollisin menetelmin. Tuo teollisuus erottaa sen muista hyvinkin tehokkaistakin kansanmurhista.
Minä en ole nauranut, syytä niitä, joita syytöksesi koskee. Älä huuda minulle vääryyksistä, joita en ole tehnyt, enkä ole edes kantaa ottanut. Sinulla on jonkinnäköinen ongelma "vihollisesi" hahmottamisessa.
Oletan, että olet Lukkarisen fani, ystävä tai sukulainen, en oikein muuten osaa käsittää, miksi jonkun somebimbon kuolemansairaus koskettaisi millään tavalla.
Oliko se kuitenkin niin, että täällä naurettiin niille hölmöille, jotka ovat menneet rahojaan hassaamaan, eikä itse kuolevalle henkilölle tehköön hän ammatikseen mitä onkaan tehnyt tai ollut tekemättä.
Jos puheet vaihtoehtohoitojen käytöstä pitävät paikkaansa tai erityisesti jos se tarkoittaa lääketieteellisten hoitojen edes osittaista skippaamista, niin sitten sille asialle naureskelu suoritettakoon asianmukaisessa Darwin awards-ketjussa, mutta vasta kun säädyllinen suruaika on pidetty.
Niille hyväuskoisille jotka meni ja lahjoitti rahaa tuolle syöpäsairaalle tyrkylle ja hänen vaihtoehtohoitoihin. Nyt on selvinnyt, että pikku prinsessa on hassannut massit koruihin, studioon ja kaikkeen turhaan. Ahahahah
En nyt oikein ymmärrä, mikä tässä meni taas vikaan? Hänen läheisensä paljasti vahingossa tuon, että rahat on palanut kaikkeen muuhun kun alkuperäiseen tarkoitukseen. Eikö tätä kusetusta saisi moralisoida?Ihan tarpeeksi minulle kertoo sanat ''syöpäsairaalle tyrkylle'' ''pikku prinsessa'' ''hassannut massit kaikkeen turhaan.''
Vaikka onlinerit on sun leipäpuu palstalla, niin vähän voisit enemmän tällä kertaa avata tätä. Missä ketjussa esim. voin mennä lukemaan kaverin tekstejä ja tutustua itsekin kuvailemaasi hahmoon.Tää yksi palstaveli on huisi hahmo.
Tää yksi palstaveli on huisi hahmo.
Aika hienoja noi @BigRedBob in "pelikieltoon johtaneet viestit". Hyvää raivoa.