Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Pitkästä aikaa joku tekee tyylikästä palstaitsemurhaa.
Tai oikeastaan teki. Ei viestittele enää ainakaan samalla nimimerkillä. Voi toki palata toisella tai ilmeisesti kolmannella vielä joskus.Pitkästä aikaa joku tekee tyylikästä palstaitsemurhaa.
Missäs tätä tapahtuu? *popparit mikroon*Pitkästä aikaa joku tekee tyylikästä palstaitsemurhaa.
Ei enää missään. KTS pelikiellot aamulta. Oli tyylittömin palstaitsemurha pitkään aikaan.Missäs tätä tapahtuu? *popparit mikroon*
Tais Markku flipata kun paljastin hänet.Ei enää missään. KTS pelikiellot aamulta. Oli tyylittömin palstaitsemurha pitkään aikaan.
Siilinjärven Teboilin päivitykselle Manne polttoainevarkaasta ja kommenteille. "Minne kiire? Töihinkö?" Hahaa. Kommenttiosio on myös aika kultaa.
Kieltämättä pientä toistohuumorin makua.Ei enää missään. KTS pelikiellot aamulta. Oli tyylittömin palstaitsemurha pitkään aikaan.
Kerkisi julistaa takaisin maan päälle astumisensa ennen kuin ristiinnaulittiin. Jeesusmaisesti ei kertonut ajankohtaa eikä sitä kenen hahmossa palaa tuomitsemaan kuolevaisia ja moderaattoreita.Tai oikeastaan teki. Ei viestittele enää ainakaan samalla nimimerkillä. Voi toki palata toisella tai ilmeisesti kolmannella vielä joskus.
Ei hänestä nyt kovin kummoista palstapersoona tullut vaikka niin uhosikin. Ei tälläisiä pyrkyreitä kovin pitkään muisteta verrattuna vaikka Kariin.Kerkisi julistaa takaisin maan päälle astumisensa ennen kuin ristiinnaulittiin. Jeesusmaisesti ei kertonut ajankohtaa eikä sitä kenen hahmossa palaa tuomitsemaan kuolevaisia ja moderaattoreita.
En tunnista ilmiötä. Minun käsialani on aina siistiä ja lukukelpoista. Olen kirjoittanut nättiä tekstiä jopa selälläni maaten, kun en ole ylös päässyt. Outo juttu, kun muut ei. Ehkä se on lapsuuden peruja. Minä kirjoitin, kun muut söivät räkäänsä, imivät tumpuistaan jäätä ja katsoivat Ritari Ässää. Ilmankos jäivät vähän henkisessä kehityksessä jälkeen, ja motoriikassakin.Ei hitto koittakaapa kirjoittaa paperille joku lause. Ihan ympärihumalaisen käsialaa, vaikka vaan normi iltakaljat oot juonut. Siis eihän tosta saa mitään selvää. Okei oli siinä joku väkeväkin pullo, mutta enimmäkseen kieltäydyin.
Eläkeläisethän on varsin hieno humppaorkesteri, mutta mulla tuli kiintiö täyteen täällä Joensuussa jo 90-luvulla, kun joka viikko vetivät jossain baarinnurkassa. Olen ehkä jäävikin sanomaan, kun tunnen muutaman vanhuksista... Arvostan kovasti, mitä tekevät, mutta ei niitä oikein kuunnella enää jaksa alta kolmen promillen. Ja jotenkin se kovin palo tuntuu jääneen sinne takavuosille. Kundit pitkittää vitsiä, joka ei oikein enää naurata, ja saksalaiset maksaa.Kyllä itseä sapettaisi Kätilöiden missaaminen. Oletettavasti myös Eläkeläiset vetää varsin mielenkiintoisia esityksiä.
Halla-Aho pikkusen tylytti teiniä tovi sitten ykkösaamussa. Muutenkin ihan hyvää matskua JHA:lta taas kerran. Yleä vedetään myös kölin alta varsin mieltä lämmittävästi.Jengille, joka ihan tosissaan on mehuissaan jostain Ilmastonsuojelijanuori-Gretasta, joka ymmärtääkseni ei ainakaan uinut lentämisen sijasta Nyy Jorkkiin mielenosoittelemaan.
Vähän sama kuin joku Bono, joka ensin lennähtelee ympäri maailmaa uukakkosen kanssa ja sitten se lennähtelee ihan keskenään kertoilemassa, että lentäminen on paskaa ja maapallo kuolee.Jengille, joka ihan tosissaan on mehuissaan jostain Ilmastonsuojelijanuori-Gretasta, joka ymmärtääkseni ei ainakaan uinut lentämisen sijasta Nyy Jorkkiin mielenosoittelemaan.
Kiitos tarkennuksesta. Mä mietinkin, että missä vaiheessa Ilkka Heikkinen olisi käynyt selvittämässä jotain ilmastojuttuja.Palstan nuorille
Mie olen jopa niin vanha, että mulle Bono oli aikoinaan Sonny Bono, se Cherin ex-mies ja duettokumppani. Sitten kun kuului tästä nuoresta ja lupaavasta irlantilaisorkesterista, että siinä laulaa Bono, niin mietin että mitäs se Sonny nyt. Olikin sitten eri Bono.Kiitos tarkennuksesta. Mä mietinkin, että missä vaiheessa Ilkka Heikkinen olisi käynyt selvittämässä jotain ilmastojuttuja.
En tiedä mitä tähän pitäisi vastata, joten annoin vain tykkäyksen.Mie olen jopa niin vanha, että mulle Bono oli aikoinaan Sonny Bono, se Cherin ex-mies ja duettokumppani. Sitten kun kuului tästä nuoresta ja lupaavasta irlantilaisorkesterista, että siinä laulaa Bono, niin mietin että mitäs se Sonny nyt. Olikin sitten eri Bono.
Ei siihen mitään pidä vastatakaan. Huru-ukon muisteluita. Olikohan eilen vanukasta? Ritva, tuo mulle hampaat!En tiedä mitä tähän pitäisi vastata, joten annoin vain tykkäyksen.
Halla-Aho pikkusen tylytti teiniä tovi sitten ykkösaamussa. Muutenkin ihan hyvää matskua JHA:lta taas kerran. Yleä vedetään myös kölin alta varsin mieltä lämmittävästi.
Tästä tuli hivenen mieleen Seth Abladen vanha pelaajakuva, joka naurattaa edelleenÄssien ruotsalaishyökkääjän stereotyyppiselle naamakuvalle Liigan sivuilla. Nostakaa nyt joku tästä edes pieni rasismikohu.
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!liiga.fi
Liekkö huolia kun veli on noin synkän olonen...Tästä tuli hivenen mieleen Seth Abladen vanha pelaajakuva, joka naurattaa edelleen