Jäsen @Walkin pohtii kyseenalaisten taklausten ketjussa seuraavaa:
Jäin vaan miettimään mitä lajia alkaisin seuramaan voidakseni muuttaa sääntöjä... Joo, väsyttää myös.
Olisin voinut jatkaa edellisen viestini loppuun, mutta olen aina ihmetellyt miksi jääkiekkoon pesiytyy faneja jotka haluavat muuttaa jääkiekon sääntöjä? Olen aina tätä ihmetelly, aletaan seuraamaan lajia jonka sääntöjä halutaan muuttaa? Jos ei pidä taklauksista ja ei pysty hyväksymään sitä, että joskus niissä voi sattua loukkaantuminen niin miksi ryhtyä jääkiekkoa seuraamaan? Miksei tämmöinen henkilö ryhdy seuraamaan salibandya vaikka tai jääpalloa? Miksi huudella sääntömuutoksia lajeihin joista muut tykkäävät sellaisenaan?
Mä en ole ikinä ymmärtänyt nyrkkeilyä ja muita kamppailulajeja, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa seuraamaan kyseisiä lajeja ja sitten ruveta kirjoittelemaan foorumeilla jne. että lajia voitaisiin muuttaa turvallisempaan suuntaan sillä tavalla ja tällä tavalla. Tai vaikka jalkapalloa jota minä taas tykkään seurata niin enhän minä millään futisfoorumeilla pyöri ehdottelemassa, että fudiksessa voisi sallia taklauksia jne. koska pidän niistä tai kieltää jotkut vaikka puskutilanteet kun joskus päät kolahtelevat.
Miksi jääkiekko vetää siis tämmöisiä ihmisiä puoleensa? En tosiaan tiedä enkä ymmärrä.
Jäin vaan miettimään mitä lajia alkaisin seuramaan voidakseni muuttaa sääntöjä... Joo, väsyttää myös.