Naurattaa hiukan näin jälkeenpäin eräs sattumus muuton yhteydessä. Tässä on kolme samanlaista kerrostaloa vierekkäin ja yksi näistä siis on se kerrostalo jonne minä muutin.
No lähdettiin täältä kuntoutuskeskuksesta viemään kerran yhtä muuttokuormaa. Kun olimme kerrostalon pihassa pelästyin kovasti että missä helvetissä minun pyörä on? Onko sen joku varastanut? Polkupyöräni kun piti olla silloin tämän kerrostalon ulkona sijaitsevassa pyörätelineessä.
Siinä hetken aikaa ihmeteltyäni sitä minne pyörä on kadonnut niin lähdin tarkistamaan talon numeroa, että olimmeko tulleet edes oikean talon pihaan?
No selvisi että isä oli ajanut väärän kerrostalon pihaan. Ja oikea talohan on tosiaan siinä vieressä. Tuolloin minä ehdin pelästymään jo pahanpäiväisesti, eihän tuo silloin tapahtumahetkellä naurattanut. Mutta nyt jälkeenpäin tapahtumalle voi jo nauraa. Ja siellähän se polkupyöräkin oli, oikean talon pihalla. Siellä minne sen olin jättänytkin.
Nauroimme jälkeenpäin isäni kanssa tätä ja oltiin iloisia kun ei sentään ehditty tavaraa kantamaan tähän väärään taloon sisälle. Tai soitettu peräti poliiseille että fillari on pöllitty.