Huikea. Meni välittömästi jakoon. Miten kauan toi kuvottava Wit sa riehua ilman että joku puuttuu siihen tosissaan?Jonkun mielestä Mertarannalle ei ole enää käyttöä, mutta he ovat väärässä.
Marco de Witin KIINNIOTTO Tampereella - nyt Antero Mertarannan selostamana! - YouTube
Ei hän ole yhtään sokeampi uskossaan kun sinä ja monet muut omassanne. Itseasiassa hänellä on moninverroin enemmän tutkimustietoa ja ymmärrystä kun suurimmalla osalla mutu-tuntumalla vääntäjällä.Walrus21:sen sokea usko vihervassaridoktriiniin on alkanut naurattamaan. Ihan vain puolustuksena koska tuontasoinen naiivius on surullista.
Ei hän ole yhtään sokeampi uskossaan kun sinä ja monet muut omassanne. Itseasiassa hänellä on moninverroin enemmän tutkimustietoa ja ymmärrystä kun suurimmalla osalla mutu-tuntumalla vääntäjällä.
Mulla on sen verran selkärankaa, että käytän tägejä viitatessa muihin keskustelijoihin.Walrus21:sen sokea usko vihervassaridoktriiniin on alkanut naurattamaan. Ihan vain puolustuksena koska tuontasoinen naiivius on surullista.
Silti jotenkin jännästi sekin onnistutaan sivun takaa kaivamaan. Tiedä sitten pitäiskö tässä olla otettu kun selvästi ollaan viestihistoriaa alettu kaivaa. Selkeästi päässyt ihon alle. Tosin @dana77 sen viestin kaivo mutta silti.Mulla on sen verran selkärankaa, että käytän tägejä viitatessa muihin keskustelijoihin.
Tänään sarjassamme älä saatana!: YLE:n jutulle, jossa kerrotaan että Youtube on yhtä paha väärän tiedon lähde, kuin Facebook.
Siis videopalvelu, jonne melkein kuka vaan voi höpistä mitä sattuu ja aina löytyy tampioita, jotka uskovat nuo miettimättä tai perehtymättä asiaan sekuntiakaan.
Tästä samaa mieltä. Moni ei jaksa Facebookissa lukea kuin otsikon ja muodostaa siitä mielipiteensä, Youtubessa sitä väkisinkin katsoo propaganda-videota jonkun aikaa.Youtube on pahempi.
Scholl kävi nostamassa Pride-kulkue -ketjun pinnalle, ja taas mennään!
Mulla ainakin on ihan tietoinen valinta, että salilla hoidan kaikki mahdolliset someasiat sekä luen uutiset jne. Sitten kun lähden salilta, niin toivon, ettei kännykkään tarvitse vähään aikaan paljoa koskea. Ne 3-4 minuutinkin tauot on just sopivia tuohon hommaan. On ne perseet siellä salilla jo nähty.Seuraava naurun aihe: Salilla kokoajan kännykkä kädessä olevat ihmiset. Mitä helvettiä? Eikö sitä luuria oikeasti voi laskea kädestä edes yhden punttisalitreenin ajaksi?