Peitsamon twitteriin tunkemista kuvista voi päätellä miten tuo tilanne on mennyt. Andy McCoy on istuskellut terassilla, kun jostain on yhtäkkiä pölähtänyt Kari Peitsamo jostain saatanan lippahatusta innostuneena, ja alkanut ottaa Andyn kanssa selfieitä ja varmaan solkottanut sekavaa paskaa lippalakeista ja universumista ja vedestä nousevista kasveista ja kommunismin ja Donald Trumpin hienoudesta ja mistä lie se nyt solkottaakaan. Andy on ensin yrittänyt vain olla välittämättä sähköjänis-Karin tempoilusta ja paskanjauhannasta, ja antanut hullun ottaa niitä kuviaan, Kari poseeraa kaikissa niissä hampaat irvessä ja hevimerkkejä näyttäen, Andy näyttää kuva kuvan jälkeen enemmän vittuuntuneelta tilanteeseen. Sitten jossain 14 kuvan kohdalla - joita ennen Andy on jo 7 kuvan ajan ollut puhuvinaan puhelimeen jotta pääsisi perskärpäsestä eroon - on Andyllä viimein mennyt hermo ja tämä on pyytänyt Karia painumaan vittuun koska ei kestä tätä enempää. Ja siitäkös Kari sitten suuttui, ja kirjoitti Twitteriin että ei sit mennä grillaamaan ja varmaan kehuit mun hattua koska halusit musta eroon ja sun hattus on vitun ruma ja nyt mulla on tämmönen toinen hattu ja kasvista nousee vesi ja kommunismi ja Kim Jong-Un ja katsokaa, näkkileipä! Sitä ei ole olemassa, itse olet näkkileipä, etkö ymmärrä mitään, olet mielenvikainen ja minä olen nyt päätön ja näen kaiken kaikesta. Josef Stalin oli hienoimpia miehiä maailmassa, vesi nousee kasviin, huomatkaa joku nyt minut, huomatkaa jooko minä tahdon että huomaatte minut!!!