Mikä on oikea pukeutumiskoodi e-urheilulähetyksen studioon?E-urheilulähetyksen kommentaattori puku päällä ja kravatti kaulassa. No tottakai, kun jääkiekon ja jalkapallonkin lähetyksissä ollaan krakat tanassa?
Mikä on oikea pukeutumiskoodi e-urheilulähetyksen studioon?E-urheilulähetyksen kommentaattori puku päällä ja kravatti kaulassa. No tottakai, kun jääkiekon ja jalkapallonkin lähetyksissä ollaan krakat tanassa?
Mikä on oikea pukeutumiskoodi e-urheilulähetyksen studioon?
Eikös tuo ole niiden e-urheilijoiden pukukoodi? Ei futisstudiossakaan kommentaattorit pelipaidoissa, shortseissa ja piikkareissa istu.Mikrobitin vuosikerta pöydällä, t-paita jossa on Super-Marion kuva, pizzatahraiset verkkarit ja 1,5 litran kolapullo kädessä.
Mulla on jossakin varastossa MB:n lehtiä järjetön pino 90-luvun alusta. Silloin oli Amiga 500 pöydällä ja MikroBitti oli aivan must pläpyskä.Mikrobitin vuosikerta pöydällä, t-paita jossa on Super-Marion kuva, pizzatahraiset verkkarit ja 1,5 litran kolapullo kädessä.
Mulla oli Atari 800XL ja lehti tuli tilattuna jostain 80-luvun puolivälistä 90-alkuun. Muutama vuosi sitten annoin äidille, jonka varastossa nuo olivat, luvan heittää ne menemään.Mulla on jossakin varastossa MB:n lehtiä järjetön pino 90-luvun alusta. Silloin oli Amiga 500 pöydällä ja MikroBitti oli aivan must pläpyskä.
Mulla oli Atari 800XL ja lehti tuli tilattuna jostain 80-luvun puolivälistä 90-alkuun.
Kato täällä on kohtalotovereita. Sääli että MBn taso sitten laski kuin lehmän häntä. Tuli kaikkea ihme kikkare juttuja mitkä ei enää liittyneet tietokoneisiin pätkän vertaa. Jossain vaiheessa sitten loppui allekirjoittaneen innostus moista kohtaan ja viimeinen vuositilaus siirtyikin sitten Myrkky lehteen.Mulla on jossakin varastossa MB:n lehtiä järjetön pino 90-luvun alusta. Silloin oli Amiga 500 pöydällä ja MikroBitti oli aivan must pläpyskä.
En muista moisia pelejä. Gauntletia ja Bruce Leeta tuli ainakin hakattua paljon.Olikos tuo Atari sellainen, jossa oli peleinä Packman ja sitten sellainen cowboy peli, jossa ammuttiin kamua? Pelejä ei ainakaan aluksi ollut paljoakaan vai muistanko väärin.
Nyt kun luin tämän tekstisi niin paskaahan mä puhuin. Tuo pelikone, joka frendilläni oli, ei ollut Atari. Se olikin Phillips Videopack, jossa nuo pelit olivat. Atarinkin muistan hyvin mutta sekoitin nämä. Onhan tuosta yli 30 vuotta aikaa.En muista moisia pelejä. Gauntletia ja Bruce Leeta tuli ainakin hakattua paljon.
Toi oli raudaltaan aikalailla C64:n tasoinen. Pelejä oli tosiaan vähemmän, mutta paljon oli samojakin.
On se saatana kun kanoottipoolo ja järvivesipallo vie kaikki futislahjakkuudet. Se rollerderby oli hämärää puuhaa, mutta ovatpahan pois pahanteosta kun harrastavat.Viikonloppuna tuli naureskeltua ihan saakelinmonta kertaa noita YLE:n SM viikkoja katsellessa. Kaiken maailman lajeja täälläkin harrastetaan. Panostaisivat kaikki täysillä futikseen, niin mekin oltais joskus kisoissa
On se saatana kun kanoottipoolo ja järvivesipallo vie kaikki futislahjakkuudet. Se rollerderby oli hämärää puuhaa, mutta ovatpahan pois pahanteosta kun harrastavat.
On se saatana kun kanoottipoolo ja järvivesipallo vie kaikki futislahjakkuudet. Se rollerderby oli hämärää puuhaa, mutta ovatpahan pois pahanteosta kun harrastavat.
Nyt kun luin tämän tekstisi niin paskaahan mä puhuin. Tuo pelikone, joka frendilläni oli, ei ollut Atari. Se olikin Phillips Videopack, jossa nuo pelit olivat. Atarinkin muistan hyvin mutta sekoitin nämä. Onhan tuosta yli 30 vuotta aikaa.
"Kuusnepalla" tuli hakattua Bruce Leeta aivan simona. Loistava peli.
Tuo mainitsemasi konsoli ja peli oli tosiaan melkoinen. Se on ensimmäinen muistoni tv-pelistä. Gunfighter Showdown in 2100 A.D:n tunnistaa edelleen musiikista.
Mahtaakos joku enemmän asioista tietävä tietää oikeen vastauksen, miksei Duck Huntin peluu onnistu kuin kuvaputkitöllöllä?Näitä pelijuttuja lueskellessa alkoi itseäkin huvittamaan kun vietettiin aikoinaan todella pitkiä aikoja semmosen metsästyspelin ääressä. Olikohan joku Duck Hunt? Segalla tai Nintendolla? Sen muistan että pirun mukavaa oli pyssyllä rätkiä.
Heh, hieno olis nykysin päästä kokeilemaan että miltä se tänä päivänä tuntuu kun on tottunut jo "hieman" nykyaikaisempiin peleihin.
Heh, hieno olis nykysin päästä kokeilemaan että miltä se tänä päivänä tuntuu kun on tottunut jo "hieman" nykyaikaisempiin peleihin.
Toimintaperiaatteesta alhaalla netistä kopioituna, niin paljon en sitten noista ymmärrä et miks tuo ei toimi nykyajan telkkareissasehän perustui kai jotenkin tietynlaiseen heijastukseen tuo systeemi
Voi olla että muistan väärin mut oliko tää se peli missä oli aivan saatanallinen vaikeusaste?Kuka muistaa Uuno Turhapuro -pelin
Gdanskissa on baari, jossa on tiskillä vanha Nintendo asiakkaiden käytössä. En tosin muista, että löytyykö Duck Huntia.Meiltä löytyy alkuperäinen Nintendo NES, pyssyt ja Duck Hunt. Ei tosin taida nuo pyssyt toimia enää nykytelkkareilla, sehän perustui kai jotenkin tietynlaiseen heijastukseen tuo systeemi. Mutta jos toimisi, niin voisihan tänne meille tulla pelaamaan. Olisikos euro per kierros sopiva hinta? Epävirallisesti voisi vaikka vähän bisseäkin myydä pelaajille. Änäri-turnaukset Playstation kakkosella myös mahdollisia.