Mille naurat juuri nyt?

  • 13 198 005
  • 50 363

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@Hera80 Tässä tapauksessa vittuilu on ihan paikallaan. Jos pyytää jotakuta olemaan kotonaan ilman vettä, niin eikö tämä nyt voisi samalla olla hengittämättä? Kyseinen vaatimus olla käyttämättä vettä on täysin kohtuuton, perustuu vain vaatijan lähtökohtiin eikä lainkaan huomioi toista osapuolta. Olen ehkä vähän ärtsy näissä asioissa kun niihin olen työelämässä törmännyt. On ihan tavallista, että jonkun mielestä naapuri ei saisi käydä suihkussa tai vessassa kuin tiettyinä kellonaikoina. Elämäntilanteesta tai sairauksista viis. Mun mielestä tällaiset itsekkäät kusipäät pääsee vähällä, jos niille vain vittuillaan. Hakata pitäisi.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mikä vitun Canberra Milk Kid tohon oli tullut, kummallista, en vissiin osannut käyttää. Tänks korjauksesta.

Ihan oikein tolle ipanalle. On se kumma miten osa vanhemmista antaa kakaroidensa heilua miten sattuu.
Tässä pari viikkoa sitten todistin Prismassa (myönnetään olen asioinut joskus tuossa omistajakorttien pilaamassa Kepu-kaupassa) tapahtumaa, missä niin sanottu hamevähemmistöporukka oli ostoksilla. Kakarat olivat ottaneet jostain jäätelöt ja sitten sillä suklaajädellä "maalasivat" juomakaapin lasia. Onneksi siinä oli jo joku muu huutamassa näille niin ei tarvinnut itse mennä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä Peitsamo saa riidan aikaan vasta ensimmäisen yhteisen levyn jälkeen, mutta nyt riitti hetki terassilla istuskelua.
Aika erikoinen "riita" kun siihen osallistuu vain yksiosapuoli... no Iltalehdeltä/Seiskalta ei voi parempaa olettaakaan.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Aika erikoinen "riita" kun siihen osallistuu vain yksiosapuoli... no Iltalehdeltä/Seiskalta ei voi parempaa olettaakaan.

No hämmentävähän tuo viestiketju vähintäänkin oli. Eihän tuossa tarkkaan ottaen todettukaan että riitely olisi jatkunut twitterissä - riitaantuminen tapahtui jo terassilla oletettavammin epäselvässä tilanteessa - suunsoitto sen sijaan jatkui, ja se tosiaan oli yksipuolista ja paikoitellen melko paranoidia monologia. Joka sinänsä on samaan aikaan sekä koomista että ikävää katseltavaa.

Yhtä kaikki: olisi parempi jos nuokin sedät saisivat pakan kuntoon. Tosin näin ei valitettavasti taida käydä ja Andyn elintavoilla elinajanodotuskaan ei taida olla ihan maksimissa. Sitten kun ko. herra heittää veivinsä, niin voisinpa kuvitella että paikalle ilmestyy haaskoja kehumaan miehen kyvykkyyttä kitaristina ja kuinka paljon hän on vaikuttanut -asenna-artisti-tähän- musiikkiin. Ehkä joku tirauttaa kyyneleenkin.
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jos tulee jostain sellanen äkillinen vitutuksen tunne tms. niin kyllä tää ikivanha "Remonttireiska hidastettuna" vaan toimii piristäjänä.
Nähnyt ton varmaan 100 kertaa, mut nyt oli hyvä hetki kattoa taas ja nauraa sille :)

Remonttireiska hidastettuna:
https://www.youtube.com/watch?v=HXu65NYmA-k
 

Tuamas

Jäsen
No hämmentävähän tuo viestiketju vähintäänkin oli. Eihän tuossa tarkkaan ottaen todettukaan että riitely olisi jatkunut twitterissä - riitaantuminen tapahtui jo terassilla oletettavammin epäselvässä tilanteessa - suunsoitto sen sijaan jatkui, ja se tosiaan oli yksipuolista ja paikoitellen melko paranoidia monologia. Joka sinänsä on samaan aikaan sekä koomista että ikävää katseltavaa.

Peitsamo on muutenkin melko hämärä tyyppi twitter-tilinsä perusteella.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Peitsamo on muutenkin melko hämärä tyyppi twitter-tilinsä perusteella.
Hieman valitettavaa, miten monella hieman iäkkäämmällä ihmisellä on todella vaikeaa tuo mediakäyttäytyminen ja tuolla someviidakossa kulkeminen. Ei ehkä ymmärretä sitä, että kaikkea ei aina tarvitse jakaa ja että ihmiset tosiaan tekevät heti kaikesta omat johtopäätöksensä, joka ei hetkessä unohdu. Yleensä sellainen out-of-the-box ajattelutapa ja ironiantaju puuttuu tuosta hommasta monella tyystin. Kaikki on ainoastaan 1+1=2. Monien puolesta käy osittain hieman sääliksikin tuo jatkuva jälkipyykki.

Peitsamoa olen pitänyt ihan sympaattisena kaverina, mutta kyllähän noiden tekstiensä myötä ainakin tuo illuusio on murentunut.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Tuamas

Jäsen

Juu, siis tuo Andyn kanssa kikkailu oli ihan perushommia, itse lähinnä näitä Jeesus ja kuussakäynnin salaliittoon liittyviä juttuja ajattelin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Peitsamon twitteriin tunkemista kuvista voi päätellä miten tuo tilanne on mennyt. Andy McCoy on istuskellut terassilla, kun jostain on yhtäkkiä pölähtänyt Kari Peitsamo jostain saatanan lippahatusta innostuneena, ja alkanut ottaa Andyn kanssa selfieitä ja varmaan solkottanut sekavaa paskaa lippalakeista ja universumista ja vedestä nousevista kasveista ja kommunismin ja Donald Trumpin hienoudesta ja mistä lie se nyt solkottaakaan. Andy on ensin yrittänyt vain olla välittämättä sähköjänis-Karin tempoilusta ja paskanjauhannasta, ja antanut hullun ottaa niitä kuviaan, Kari poseeraa kaikissa niissä hampaat irvessä ja hevimerkkejä näyttäen, Andy näyttää kuva kuvan jälkeen enemmän vittuuntuneelta tilanteeseen. Sitten jossain 14 kuvan kohdalla - joita ennen Andy on jo 7 kuvan ajan ollut puhuvinaan puhelimeen jotta pääsisi perskärpäsestä eroon - on Andyllä viimein mennyt hermo ja tämä on pyytänyt Karia painumaan vittuun koska ei kestä tätä enempää. Ja siitäkös Kari sitten suuttui, ja kirjoitti Twitteriin että ei sit mennä grillaamaan ja varmaan kehuit mun hattua koska halusit musta eroon ja sun hattus on vitun ruma ja nyt mulla on tämmönen toinen hattu ja kasvista nousee vesi ja kommunismi ja Kim Jong-Un ja katsokaa, näkkileipä! Sitä ei ole olemassa, itse olet näkkileipä, etkö ymmärrä mitään, olet mielenvikainen ja minä olen nyt päätön ja näen kaiken kaikesta. Josef Stalin oli hienoimpia miehiä maailmassa, vesi nousee kasviin, huomatkaa joku nyt minut, huomatkaa jooko minä tahdon että huomaatte minut!!!
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Peitsamon twitteriin tunkemista kuvista voi päätellä miten tuo tilanne on mennyt. Andy McCoy on istuskellut terassilla, kun jostain on yhtäkkiä pölähtänyt Kari Peitsamo jostain saatanan lippahatusta innostuneena...


Tuossahan on mitä hienoin symbioosi kahden hienon miehen ja muusikon välillä. Tai no ainakin muusikon. No ehkä tyydymme mieheen? Win-win tilanne mitä selkeimmin julkisuuden kannalta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Luin tuota ketjua parhaista paikallisradioselostajista ja siellä luki jokseenkin näin:
"Mertaranta on lievästi sanoen "leipääntyneen" kuuloinen nykyään. Kaikella on aikansa"

-Tämä oli kirjoitettu 02.12.2005. Hieman hymähdin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itseäni hieman naurattaa tuo Posken possen yhteiskuva. Juu, ei noissa kinkereissä paljon ämmät juhli. Kunnon nakkikekkerit. Voi mennä liukkaria enemmän kun sinappia noissa paadeissa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nauran tuolle jannulle joka aiko soudella atlantin yli muina miehinä. Tähän aikaan ensi vuonna ohjelmassa siis. Neljän päivän jälkeen alkoi yskimään kone.

"Olen käynyt muutaman kerran merillä" tunnustus kruunasi kaiken.
 

Aapee79

Jäsen
Ajatukselle, että Laine ja Ovie vaihtaisi päittäin nyt esim. viime kauden tilastoja. Niin olisikohan Psykoisin mielestä Laine kuitenkin ollut NHL:n paras maalintekijä vai ei? Puolustaisiko hän samoilla argumenteillä(satoja viestejä) Ovieta kuten nyt Lainetta, että vaikka teki vähemmän maaleja kuin Laine, niin oli silti paras maalintekijä. Tämän päivän haluaisin nähdä. Naurattaa koko ajatus.
 

Ralph

Jäsen
Hauskaa, että psychodad on löytänyt Laine-ketjuun pikku apulaisen. Ei tarvitse yksin toistella samaa ja samaa uudestaan ja uudestaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös