Urheilujätkän Facebook-sivustosta voi olla mitä mieltä haluaa, vaan se ei nyt olekaan pointti. En saa linkitettyä suoraan videoon, mutta tuonne kuusi tuntia sitten lisätty "supporting Kouvola" -video aiheutti ainakin täällä äänekästä hymyilyä. Risunjemmaaja ei tykkää ollenkaan, kun joku oman elämänsä paparazzi nappaa kaverin kiinni itse teosta.
*e* Löytyy näköjään Youtubestakin, joten halukkaat voivat katsoa videon kulkematta Urheilujätkän fb-sivujen kautta.
Raivokas risunjemmaaja - YouTube
ilmeisesti heikommille yksilöille on mukava naureskella.
Ei kait kännissä ihmiset muutu kiukkuiseksi, tai no jotkut harvat ehkä muuttuu, mutta silloin niillä on muulloinkin sitä kiukkua sisällä.Mun tulkinnan mukaan tuo risunkippaaja on kännissä ja siksi käyttäytyy ja puhuu niin kuin käyttäytyy ja puhuu. Toki jos hänellä on esim. jokin kehitysvamma ja on tuossa videossa selvin päin, niin ehdottomasti väärin naurettu. Jos taas äijä on vain kännissä, niin autolla ajamista sopii paheksua, muuten mielestäni voi naureskella hyvillä mielin.
Mun tulkinnan mukaan tuo risunkippaaja on kännissä ja siksi käyttäytyy ja puhuu niin kuin käyttäytyy ja puhuu. Toki jos hänellä on esim. jokin kehitysvamma ja on tuossa videossa selvin päin, niin ehdottomasti väärin naurettu. Jos taas äijä on vain kännissä, niin autolla ajamista sopii paheksua, muuten mielestäni voi naureskella hyvillä mielin.
Tuo on jännä piirre joissain ihmisissä, se oman virheen myöntäminen on mahdotonta ja sen sijaan alkaa armoton hyökkäys virheen osoittajaa kohtaan.
Kuvaajalla on vartijalle aika harvinainen työväline, eli koira mukana ja itse sanoo olleensa vain lenkillä. Epäilenpä ettei kyseessä ole mikään vartija, vaan jemmamestarilla meni kaatopaikan sijainnin lisäksi nimityksetkin vähän huti.Mahtoiko tuo kuvaaja kuitenkaan olla mikään vartija?
Tuo on jännä piirre joissain ihmisissä, se oman virheen myöntäminen on mahdotonta ja sen sijaan alkaa armoton hyökkäys virheen osoittajaa kohtaan.
Mikä erityisoikeus näillä "paikallisilla kylähulluilla" on mukamas säästyä nauruilta? Naurettavaa sössötystä. Jos käyttäydyt julkisesti kuin idiootti niin silloin on mahdollista että sinulle nauretaan. Kokisin paljon loukkaavammaksi sen että minua sanottaisiin "heikommaksi yksilöksi" ja/tai "kylähulluksi" kuin sen että oma ääliömäinen käyttäytyminen tulisi julkisuuteen.
EDIT: Tämän kaverin puolustelijoilla lienee omat laittomat kaatopaikkansa jossain. En muuten pysty ymmärtämään.
Risuäijä toimii ilman muuta väärin, minua ihmetytää vaan kuvaajan tarve julkaista tuo video.
Jos taas äijä on vain kännissä, niin autolla ajamista sopii paheksua, muuten mielestäni voi naureskella hyvillä mielin.
@TosiFani
"Perkele älä leiki Jeesusta saatana. Iso mies" -Risuäijä.
Mikä tästä kaverista nyt teki sitten "heikomman yksilön"?
Tarinan mukaan kyseessa on helposti hermostuva, yksinkertainen kaveri, joka tunnetaan paikkakunnalla. Tämä on tietysti vain yksi tarina kaverin taustasta, kuka näistä tietää.
Alkoholismi on sairaus. Minun on vaikea ymmärtää, mitä hauskaa mopoiän ylittänyt kyseisessä videossa näkee.
Voitko jakaa tämän tarinan ihan lähteen kera ettei nyt näyttäisi pelkältä vänkäämiseltä ja mutuilulta. Tietysti tuollaiset tarinat lähtevät leviämään nyt kun sinäkin häneen "heikompana yksilönä" viittaat. Mielestäni tuossa on kyse käytöstavoista ja niitä voidaan kyllä penätä ihan jokaiselta.
Jossain facebookin linkityksessä asiasta mainittiin. En lähde tuota nyt etsimään, en vänkää enempää.
Alkoholismi on sairaus. Minun on vaikea ymmärtää, mitä hauskaa mopoiän ylittänyt kyseisessä videossa näkee. Tuollainen härnääminen on aivan turhaa, koska roskaajasta huomaa heti, ettei hän ymmärrä.