Mille naurat juuri nyt?

  • 13 263 718
  • 50 455

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun tulkinnan mukaan tuo risunkippaaja on kännissä ja siksi käyttäytyy ja puhuu niin kuin käyttäytyy ja puhuu. Toki jos hänellä on esim. jokin kehitysvamma ja on tuossa videossa selvin päin, niin ehdottomasti väärin naurettu. Jos taas äijä on vain kännissä, niin autolla ajamista sopii paheksua, muuten mielestäni voi naureskella hyvillä mielin.
Ei kait kännissä ihmiset muutu kiukkuiseksi, tai no jotkut harvat ehkä muuttuu, mutta silloin niillä on muulloinkin sitä kiukkua sisällä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mun tulkinnan mukaan tuo risunkippaaja on kännissä ja siksi käyttäytyy ja puhuu niin kuin käyttäytyy ja puhuu. Toki jos hänellä on esim. jokin kehitysvamma ja on tuossa videossa selvin päin, niin ehdottomasti väärin naurettu. Jos taas äijä on vain kännissä, niin autolla ajamista sopii paheksua, muuten mielestäni voi naureskella hyvillä mielin.

Ei vaikuta känniseltä vaan päässä on jotain vikaa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tuonkin risunjemmaajan käytös on sinänsä mielenkiintoinen juttu. Tyyppi on rikkomassa lakia ja kun vartija vähän sitä estelee, niin alkaa armoton vittuilu sen sijaan, että vähän esittäisi nöyryyttä, myöntäisi virheensä ja toimisi niin kuin vahti neuvoo. Tuo on jännä piirre joissain ihmisissä, se oman virheen myöntäminen on mahdotonta ja sen sijaan alkaa armoton hyökkäys virheen osoittajaa kohtaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo on jännä piirre joissain ihmisissä, se oman virheen myöntäminen on mahdotonta ja sen sijaan alkaa armoton hyökkäys virheen osoittajaa kohtaan.

Tämä on kyllä totta. Vaikka tietäisi olevansa väärässä/toimineensa väärin, niin missään nimessä kättä ei voi rehellisesti nostaa virheen merkiksi pystyyn ja myöntää, että "mun oli". Kai se on niille ihmisille joku kasvojenmenetyskysymys, eivät vain tunnu yleensä ymmärtävän sitä, että kasvonsa menettää ja itsensä tekee naurunalaiseksi varmemmin juuri sillä toimintansa puolustamisella.

---

Mahtoiko tuo kuvaaja kuitenkaan olla mikään vartija? Pitäisin kummallisena, jos työn ohessa kuvaa tuollaisia videoita ja julkaisee ne Youtubessa. Yksityishenkilöltä tuollaisen ymmärtäisin, töissä olevalta vartijalta en. Kuvattu kutsuu kuvaajaa useamman kerran vartijaksi tms, mutta tuo risunkippaaja näyttää olevan siinä määrin pihalla, että hänen sanomisilleen ei kannattane kauheasti painoarvoa antaa.

*e* Ainakin Youtubeen videon ladannut sanoo, että ei ole itse kuvannut videota, vaan on ottanut sen täältä ja tuonnekin sen ladannut sanoo, että ei ole videon kuvaaja, mutta tiedä näistä sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mahtoiko tuo kuvaaja kuitenkaan olla mikään vartija?
Kuvaajalla on vartijalle aika harvinainen työväline, eli koira mukana ja itse sanoo olleensa vain lenkillä. Epäilenpä ettei kyseessä ole mikään vartija, vaan jemmamestarilla meni kaatopaikan sijainnin lisäksi nimityksetkin vähän huti.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Risuäijä toimii ilman muuta väärin, minua ihmetytää vaan kuvaajan tarve julkaista tuo video. Toisaalla kerrottiin, että kyseessä on paikallinen kylähullu, jota tarkoituksella ärsytettiin, koska tiedossa oli lyhyt pinna.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mikä erityisoikeus näillä "paikallisilla kylähulluilla" on mukamas säästyä nauruilta? Naurettavaa sössötystä. Jos käyttäydyt julkisesti kuin idiootti niin silloin on mahdollista että sinulle nauretaan. Kokisin paljon loukkaavammaksi sen että minua sanottaisiin "heikommaksi yksilöksi" ja/tai "kylähulluksi" kuin sen että oma ääliömäinen käyttäytyminen tulisi julkisuuteen.

EDIT: Tämän kaverin puolustelijoilla lienee omat laittomat kaatopaikkansa jossain. En muuten pysty ymmärtämään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nimimerkki VilleLeinon allekirjoitukselle. Siellä on enemmän tekstiä kuin miehen viesteissä keskimäärin.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No harvaa toi varmaan mitenkään nauratti, vaikka monesti niin sanotaankin. Moni varmaan vaan mielenkiinnosta katsoi kun joku erikoinen häiskä käyttäytyy erikoisesti. Vastaavia "kylähulluja"on varmaan joka kylällä. Osa positiivisessa mielessä ja osa negatiivisessa.

Mutta mua kans ihmetyttää miksi joku viitsii noita nettiin pistää. Onhan ton kuvaavan puhetapakin kyllä vähän nörttimäinen, vaikka ei ehkä ihan niin paljoa kuin sillä siinä Porschen tuulilasiin räkäsyvideossa, mutta sehän noissa on yleensä se yhdistävä tekijä.

Edit. Uudestaan katsoin ja kyllähän toi sittenkin nauratti, mutta enimmäkseen sen takia että kuvaaja sai ansionsa mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikä erityisoikeus näillä "paikallisilla kylähulluilla" on mukamas säästyä nauruilta? Naurettavaa sössötystä. Jos käyttäydyt julkisesti kuin idiootti niin silloin on mahdollista että sinulle nauretaan. Kokisin paljon loukkaavammaksi sen että minua sanottaisiin "heikommaksi yksilöksi" ja/tai "kylähulluksi" kuin sen että oma ääliömäinen käyttäytyminen tulisi julkisuuteen.

EDIT: Tämän kaverin puolustelijoilla lienee omat laittomat kaatopaikkansa jossain. En muuten pysty ymmärtämään.

Huvinsa kaikilla, ainahan näitä heikoimmille naureskelijoita on ollut koulujen välitunneilla ja työpaikkojen kahvihuoneissa. Tuossakin tapauksessa olisi voinut lähettää videon poliisille ja jättää homma heille.

Minä pilkon oksat hellapuiksi ja osan risuista poltan saman tien metsässä ja osan silppuan katteeksi.
 

Pekkis

Jäsen
Risuäijä toimii ilman muuta väärin, minua ihmetytää vaan kuvaajan tarve julkaista tuo video.

Taidat kyllä loppujen lopuksi olla ihan oikeassa. Onhan näitä pätkiä tavallaan kiva katsella, mutta vittu että jotain lehtiä kippaa metsään ja siitä valtakunnan julkkisroistoksi ja pelleksi. Kuvaajalla varmaan ihan voittajaolo nyt?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
@TosiFani

"Perkele älä leiki Jeesusta saatana. Iso mies" -Risuäijä.

Mikä tästä kaverista nyt teki sitten "heikomman yksilön"?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jos taas äijä on vain kännissä, niin autolla ajamista sopii paheksua, muuten mielestäni voi naureskella hyvillä mielin.

Alkoholismi on sairaus. Minun on vaikea ymmärtää, mitä hauskaa mopoiän ylittänyt kyseisessä videossa näkee. Tuollainen härnääminen on aivan turhaa, koska roskaajasta huomaa heti, ettei hän ymmärrä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tarinan mukaan kyseessa on helposti hermostuva, yksinkertainen kaveri, joka tunnetaan paikkakunnalla. Tämä on tietysti vain yksi tarina kaverin taustasta, kuka näistä tietää.

Voitko jakaa tämän tarinan ihan lähteen kera ettei nyt näyttäisi pelkältä vänkäämiseltä ja mutuilulta. Tietysti tuollaiset tarinat lähtevät leviämään nyt kun sinäkin häneen "heikompana yksilönä" viittaat. Mielestäni tuossa on kyse käytöstavoista ja niitä voidaan kyllä penätä ihan jokaiselta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alkoholismi on sairaus. Minun on vaikea ymmärtää, mitä hauskaa mopoiän ylittänyt kyseisessä videossa näkee.

Kuten jossain ketjussa taannoin totesinkin, niin neljättäkymmenettä käyväksi aikamieheksi huumorintajuni on käsittämättömän lapsellisella tasolla.

Mitä tulee tuohon "alkoholismi on sairaus" -juttuun, niin kyllähän se sellaiseksi määritellään. Vaan kyllä mielestäni silti alkoholistille saa naureskella, jos hän tuolla lailla perseilee. Toki huumorintajuni on näiden sairauksien osalta muuttunut viimeisen kymmenen vuoden aikana melko oudoksi, lasken omasta sairaudestanikin välillä turhan mustaa läppää, joka sitten saattaa järkyttää herkimpiä/tuollaiseen läppään tottumattomia ihmisiä.

*e*Siis toisin sanoen nauran asioille joista vain harva kanssaihminen löytää mitään hauskaa.

*e2* Jotta ei ihan kokonaan ohi aiheen menisi, niin nyt hymähtelen tuolle ruotsalaiselle erotuomarille, jonka mielestä kentällä pieraiseminen on sen verran urheiluhengen vastaista käytöstä, että pelaajalle voi siitä nostaa kortin. Toki kyseessä oli 7. divisioonan ottelu, joten ehkäpä siellä ei tuomareiden joukossakaan mitään rautaisia ammattilaisia ole. En kyllä tunne jalkapallon sääntöjä kovin tarkkaan, joten säännöissä voi hyvinkin olla maininta siitä, että pelaaja ei saa kentällä ollessaan piereskellä.

Ruotsalaisen jalkapalloilijan pierulla kohtalokkaat seuraukset: ”Aina ei voi tietää, onko se iso vai pieni” - Jalkapallo - Ilta-Sanomat
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voitko jakaa tämän tarinan ihan lähteen kera ettei nyt näyttäisi pelkältä vänkäämiseltä ja mutuilulta. Tietysti tuollaiset tarinat lähtevät leviämään nyt kun sinäkin häneen "heikompana yksilönä" viittaat. Mielestäni tuossa on kyse käytöstavoista ja niitä voidaan kyllä penätä ihan jokaiselta.

Jossain facebookin linkityksessä asiasta mainittiin. En lähde tuota nyt etsimään, en vänkää enempää.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jossain facebookin linkityksessä asiasta mainittiin. En lähde tuota nyt etsimään, en vänkää enempää.

Niin eli luki internetissä. Mietin vain että mitä olisit mieltä siitä että sinun jäätelöepisodisi olisi kuvattu videolle ja laitettu nettiin. Sinähän et koe tehneesi mitään väärin. Olisitko siinä tapauksessa enemmän pahoillasi siitä että video on netissä vai siitä että sinua nimiteltäisiin "heikommaksi yksiköksi"? Jos olisit enemmän pahoillasi videosta niin laitahan perustelut lämpimiksesi.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Alkoholismi on sairaus. Minun on vaikea ymmärtää, mitä hauskaa mopoiän ylittänyt kyseisessä videossa näkee. Tuollainen härnääminen on aivan turhaa, koska roskaajasta huomaa heti, ettei hän ymmärrä.

Tämä on pötyä. Roskaaja huomasi kyllä toimineensa väärin ja sen vuoksi sanoi korjaavan jälkensä. Tiesi myös minne tavara todellisuudessa pitäisi toimitta. Redditin mukaan alkuperäinen lataaja oli myös käynyt tarkastamassa asian.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Onneksi teitä väärin naurajia on opastettu milloin on soveliasta nauraa. On myös syytä muistaa, että räkänokastakin mies tulee, mutta ei tyhjän naurajasta.
 

Pekkis

Jäsen
Hulppean avomersun kuskille. Oli parkkeerannut ökyautonsa terkkarin ulko-oven ja terkkarin asiakkaille varatun pysäköintialueen väliin. Hyvin oli auto esillä, ei siinä mitään.

Pelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös