Suomi mitalipeleihin - Ilta-Sanomat
Nauran jutun kuvalle. Päällikön suurin vahvuus on kuvauksellisuus.
Nauran jutun kuvalle. Päällikön suurin vahvuus on kuvauksellisuus.
Viimeksi muokattu:
Nauran jutun kuvalle. Päällikkön suurin vahvuus on kuvauksellisuus.
Nauran jutun kuvalle. Päällikkön suurin vahvuus on kuvauksellisuus.
Tämän aamun hesarista, samassa jutussa kerrotaan myös miten Suomen ilmavoimat rikkoi äänivallin, kepeet 4 tuntia myöhemmin kuin ilmatilaa oli loukattu.
Puolustusvoimien viestintäjohtaja Arhippaisen mukaan loukkauksia ei voi pitää tavanomaisina, koska tavallisesti Suomen ilmatilaa loukataan vain muutaman kerran vuodessa.
Saatoin hörähtää.
Niin allekirjoittanuthan nauroi tuolle, että "loukkauksia ei voi pitää tavanomaisena, koska tavanomaisesti ilmatilaa loukataan muutaman kerran vuodessa" no eikö tämä ole yksi niistä muutamasta jotka eivät ole tavanomaisia, mutta ovat kuitenkin tavanomaisia. :DNo joo, kyllähän noita ilmatilan loukkauksia tapahtuu oikeasti muutenkin, kuin venäläisten tiedustelukoneiden toimesta.
Taisi olla pari päivää sitten jotain koostetta viime aikojen loukkauksista jossain mediassa ja joukossa oli ties mitä pohjoismaista matkustajakonetta jossain käsivarren Lapissa jne.
Selailin avoimia työpaikkoja, kunnes näin paikan: "Luokaton erityisopettaja".
Tuli välittömästi TosiFani mieleen.
Nauran vieläkin...
Naapuri kertoi, että lastentarhassa kuuluu avautumisia: meidän iskä on niin pitkä, että se ylettyy pissaamaan lavuaariin.
Moniko tunnustaa tehneensä moista? Ei siis lavertelua, vaan kuseskelua. Olen vappupippaloinneissa kussut vessajonon pituuden vuoksi lavuariin. Olenkohan ainoa tällä palstalla?
Moniko tunnustaa tehneensä moista? Ei siis lavertelua, vaan kuseskelua. Olen vappupippaloinneissa kussut vessajonon pituuden vuoksi lavuariin. Olenkohan ainoa tällä palstalla?
Been there, done that.Moniko tunnustaa tehneensä moista? Ei siis lavertelua, vaan kuseskelua. Olen vappupippaloinneissa kussut vessajonon pituuden vuoksi lavuariin. Olenkohan ainoa tällä palstalla?
Minulla ei sentään housuille ehtinyt kuin korkeintaan tuollainen reiluhko injektioruiskullinen, mutta joka tapauksessa elämäni infernaalisin kusihätä oli juuri armeijassa.Armeija-aikana kusin housuun