Mille naurat juuri nyt?

• 13 424 317
  • 50 880
TotallyRed kirjoitti:
No on sulla halvat huvit. Kumma juttu, että aina sä ja pari muuta idioottia tuutte haaskalle kun vähänkin on aihetta. Aika kaukana se kolmaskin "liigajoukkue" vielä itse liigasta on.

Näin on ja itse aiheeseen liittyen, minä nauran ääneen Jukureiden liigahaaveille. Siitä vasta hupia piisaa. Ja vielä enemmän nauran kun Hokki vie Mestiksen mestaruuden ja Jukurit konttaa Kalpaa vastaan neljä kertaa.

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Tuolta peliketjusta löytyvälle Don't Shoot the Puppy-pelille. Pakko oli pelata loppuun.

V-man kirjoitti:
Omalle olotilalleni. Differentiaaliyhtälöiden koe alkaa tunnin päästä ja minä olen "samoilla silmillä" liikenteessä. Tuskin osaan edes nimeäni kirjoittaa oikein.

edit: Pyöreä nolla.... nyt nukkumaan.
Olin muuten samassa tentissä. Melko hämyjä ne tehtävät. Vois tässä napakoordinaateillekin nauraa, jos jaksais...

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Iltalehden nettisivuilta löytyvälle naamavaalikoneelle.

Tiesittekö, että Heinäluoma ei olekkaan eniten Heinäluoman näköinen, ei edes päässyt listoille. Eniten koiramme näköinen ehdokas on Vihreiden Michael Laakasuo.

Slowhand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Falcons, George Parrosin pelkät
Nauran Timo T.A. Mikkosen kirjoitukselle Hesarin Kuukausiliitteen yleisönosastolla. Timppa voisi lyödä Sporden kanssa hynttyyt yhteen, niin saataisiin kaikki maailman salaliitot selvitettyä.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
TotallyRed kirjoitti:
No on sulla halvat huvit. Kumma juttu, että aina sä ja pari muuta idioottia tuutte haaskalle kun vähänkin on aihetta. Aika kaukana se kolmaskin "liigajoukkue" vielä itse liigasta on.

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Kyllähän tuo mikkeliläisten heitto vähän nauratti, kun niin itsevarmaa on viimesen vuoden aikana Vaasassa oltu.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Stargate SG-1:n tuoreimman jakson (18.) lopulle.

"Teal'c got tickets for some show". Teal'c istuu teatterissa eturiviin, naisen ääni aloittaa: "My girlfriends and I talk about a lot things. There's just one thing we never discuss - vaginas". Repeäminen, putoaminen, juomat näppikselle jne.

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Master Chief kirjoitti:
"Teal'c got tickets for some show". Teal'c istuu teatterissa eturiviin, naisen ääni aloittaa: "My girlfriends and I talk about a lot things. There's just one thing we never discuss - vaginas".

Oli muuten varmaan SG-1:nin historian hauskin loppukohtaus. Aikaisemminhan siinä jaksossa Valan isä viittasi ko. esitykseen nimellä "Virginia Dialogues". Teal'cin ilme oli kyllä priceless, kun Vagina Monologuesin alkaessa tyytyväinen virnistys muuttui kauhistukseksi ja vähitellen häpeäksi.. Ei jessus, on se harmi että näin mahtavaa sarjaa on enää 2 jaksoa jäljellä.

Suosikkijoukkue
New York Islanders
West Hamin peli oli aika hapokasta Tottenhamia vastaan ja siksi ei pysty, kun nauramaan. Ei muista milloin olisi saanut pitkävetoa näin paljon jännittää ja nauraa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Urheilulehden Mari Salmelan pitkävetoanalyysi ensi yön Rangers-Islanders kohtaamisesta herättää pientä hilpeyttä. Etenkin lause:

"Isles ei ole ollut vahvimmillaan Rangersia vastaan tällä kaudella, mutta nyt ääni kellossa voi muuttua"

Ehkä Islanders ei voittanut kaikkia neljää edellistä koitosta tarpeeksi suurinumeroisesti?

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sledge Hammer! kirjoitti:
Urheilulehden Mari Salmelan pitkävetoanalyysi ensi yön Rangers-Islanders kohtaamisesta herättää pientä hilpeyttä.
Olen muutaman jutun tältä Salmelalta lukenut ja ei voi kuin ihmetellä. NHL- asiantuntijaksi Urheilulehden tuottajan paikalta. Ei muuta kuin samanlaisia analyysejä lisää kehiin. "Isles ei ole vielä pystynyt tällä kaudella Rangersia voittamaan, mutta tänään asiat saattavat kääntyä." joo-o.

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Trenchtown kirjoitti:
Olen muutaman jutun tältä Salmelalta lukenut ja ei voi kuin ihmetellä. NHL- asiantuntijaksi Urheilulehden tuottajan paikalta. Ei muuta kuin samanlaisia analyysejä lisää kehiin. "Isles ei ole vielä pystynyt tällä kaudella Rangersia voittamaan, mutta tänään asiat saattavat kääntyä." joo-o.
Tää Salmelahan on ihan vitsi. Mihin se Matihalti oikein on kadonnut? Olishan se kiva, että NHL-asiantuntija olisi joskus vähän seurannutkin NHL:ää. Tai saahanhan näistä välillä tosiaan ihan hyvät naurut, mutta kyllä tässä kuitenkin alkaa aina verenpaine nousta, kun tän tädin juttuja lukee.

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Heh, nauran kaverin termille ei niin äijämäisestä ruoasta.

"Homolohta gaypedillä" ;-)

Cube

Jäsen
Conanin Double Letter Week -sketsille. Parasta settiä vähään aikaan, vaikka tuo kuuluttajan ääni ja fraasit onkin ryöstetty Duff Maniltä.

DOBBLE
LETTER
WEEK

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Nimimerkki Kritiikin (mainio mies muutenkin) tavalle käyttää sulkeita kirjoituksissaan.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naureskelen naapurin tytön autoilulle. Meillä on pihassa autokatokset joissa osassa on sellaiset kalteriovet. Katokset ovat aika lähellä toisiaan, joten välillä vaatii pientä vekslaamista saada kärry katokseen. Katselin keittiön ikkunasta kun tämä typy saapui volvollaan paikalle. Neito veti oven sivuun ja hyppäsi takaisin autoonsa. Katsoin että jos tuosta meinaa auton taittaa talliin, niin kolisee. Ja kolisi.

Ensimmäisellä kerralla talliin ajaessaan metalliovi piirsi mukavat naarmut volvon kylkeen melkein koko matkalta. Tyttö tuli autosta ulos katselemaan vahinkoja, pyöri siinä hetken ja meni takaisin autoon, peruutti sen pois katoksesta saaden etupuskurin puoliksi irti kiinnikkeistään, ei kai tullut ratin kääntäminen vaan mieleen. Taas sama homma, eli neito ulos autosta, vahinkojen tarkistus ja takaisin autoon. Hirveä säätäminen, autoa takaisin talliin. Metalli voitti muovin, ja sivupeili oli historiaa.

Kyseessä oli vanha ja iso farmarivolvo, joten voihan sen kääntäminen olla vähän vaikeaa. Tuo kyseinen tapahtumaketju oli kuitenkin jotain täysin käsittämätöntä.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
TAM kirjoitti:
Tää Salmelahan on ihan vitsi.

Juuh, entinen mediakampanjoiden suunnittelija eräässä kaupallisessa mediassa. Se siitä asiantuntemuksesta.

Bedrock

Jäsen
Alamummo kirjoitti:
Juuh, entinen mediakampanjoiden suunnittelija eräässä kaupallisessa mediassa. Se siitä asiantuntemuksesta.
Noudattaa samaa linjaa Urheilulehden muiden "asiantuntijoiden" kanssa. Voisiko sanoa, että brändin näköinen toimittaja.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy