Mille naurat juuri nyt?

  • 13 263 900
  • 50 455

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naureskelen Fun Stuff Storelle. Missäs se sijaitseekaan tuo Aritzona? Ja voidaan myös kysyä, että missä pelaa Washington Redkinds?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Jamina kirjoitti:
Tälle Hakkaraisen finaalituuletukselle. Junnolle mallia;-)
Mitämitä? Tuohan näyttää ihan normi-iltapäivältä tuossa Lepuskin Läkkitorilla. Leppäkertusta tulossa ja Tinurin Tupaan menossa.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Trenchtown kirjoitti:
Naureskelen Fun Stuff Storelle. Missäs se sijaitseekaan tuo Aritzona? Ja voidaan myös kysyä, että missä pelaa Washington Redkinds?

Kyllähän tuo vähän jo naurattaa tuo sivu, "Wayne Gretzky, Official Game Puck Rangers, Autograph" elikkäs kiekko Väiskin nimmarilla, kuussataa euroo! Ei prkl että o kumilätyskällä hintaa. Tai "Aito Stanley Cup Vittaja Lippis, rajoitettu painosmäärä", Avalanche lippis 90€. Puhumattakaan aidosta Gretzkyn pelipaidasta, ei käytetty ja 2000€ hintaa. Mikäs siinä, kivahan noita olis ostaa jos olis liikaa rahaa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Trenchtown kirjoitti:
Ja voidaan myös kysyä, että missä pelaa Washington Redkinds?


Nimensa mukaan Washingtonissa. Se on toi nimen ensimmainen osa, se paikkakunta.

Tieda sitten tuosta joukkueesta...
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Äsken SubTv:lta tulleelle Kaksi tuoppia kiitos- sarjan jaksolle, missä Gaz laihdutti!! Taustalla soi eye of the tiger ja käsi käy.. Taisi tuo väsymys olla osasyynä repeämiselleni. Koitin etsiä YouTubesta, mutta ei löytynyt..

Edit: Nyt samalta kanavalta tuleva Yöperho on aika helvetin härö sarja..
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Omalle olotilalleni. Differentiaaliyhtälöiden koe alkaa tunnin päästä ja minä olen "samoilla silmillä" liikenteessä. Tuskin osaan edes nimeäni kirjoittaa oikein.

edit: Pyöreä nolla.... nyt nukkumaan.
 
Viimeksi muokattu:
TotallyRed kirjoitti:
No on sulla halvat huvit. Kumma juttu, että aina sä ja pari muuta idioottia tuutte haaskalle kun vähänkin on aihetta. Aika kaukana se kolmaskin "liigajoukkue" vielä itse liigasta on.

Näin on ja itse aiheeseen liittyen, minä nauran ääneen Jukureiden liigahaaveille. Siitä vasta hupia piisaa. Ja vielä enemmän nauran kun Hokki vie Mestiksen mestaruuden ja Jukurit konttaa Kalpaa vastaan neljä kertaa.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Tuolta peliketjusta löytyvälle Don't Shoot the Puppy-pelille. Pakko oli pelata loppuun.

V-man kirjoitti:
Omalle olotilalleni. Differentiaaliyhtälöiden koe alkaa tunnin päästä ja minä olen "samoilla silmillä" liikenteessä. Tuskin osaan edes nimeäni kirjoittaa oikein.

edit: Pyöreä nolla.... nyt nukkumaan.
Olin muuten samassa tentissä. Melko hämyjä ne tehtävät. Vois tässä napakoordinaateillekin nauraa, jos jaksais...
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Iltalehden nettisivuilta löytyvälle naamavaalikoneelle.

Tiesittekö, että Heinäluoma ei olekkaan eniten Heinäluoman näköinen, ei edes päässyt listoille. Eniten koiramme näköinen ehdokas on Vihreiden Michael Laakasuo.
 

Slowhand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Falcons, George Parrosin pelkät
Nauran Timo T.A. Mikkosen kirjoitukselle Hesarin Kuukausiliitteen yleisönosastolla. Timppa voisi lyödä Sporden kanssa hynttyyt yhteen, niin saataisiin kaikki maailman salaliitot selvitettyä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
TotallyRed kirjoitti:
No on sulla halvat huvit. Kumma juttu, että aina sä ja pari muuta idioottia tuutte haaskalle kun vähänkin on aihetta. Aika kaukana se kolmaskin "liigajoukkue" vielä itse liigasta on.

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Kyllähän tuo mikkeliläisten heitto vähän nauratti, kun niin itsevarmaa on viimesen vuoden aikana Vaasassa oltu.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Stargate SG-1:n tuoreimman jakson (18.) lopulle.

"Teal'c got tickets for some show". Teal'c istuu teatterissa eturiviin, naisen ääni aloittaa: "My girlfriends and I talk about a lot things. There's just one thing we never discuss - vaginas". Repeäminen, putoaminen, juomat näppikselle jne.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Master Chief kirjoitti:
"Teal'c got tickets for some show". Teal'c istuu teatterissa eturiviin, naisen ääni aloittaa: "My girlfriends and I talk about a lot things. There's just one thing we never discuss - vaginas".

Oli muuten varmaan SG-1:nin historian hauskin loppukohtaus. Aikaisemminhan siinä jaksossa Valan isä viittasi ko. esitykseen nimellä "Virginia Dialogues". Teal'cin ilme oli kyllä priceless, kun Vagina Monologuesin alkaessa tyytyväinen virnistys muuttui kauhistukseksi ja vähitellen häpeäksi.. Ei jessus, on se harmi että näin mahtavaa sarjaa on enää 2 jaksoa jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
West Hamin peli oli aika hapokasta Tottenhamia vastaan ja siksi ei pysty, kun nauramaan. Ei muista milloin olisi saanut pitkävetoa näin paljon jännittää ja nauraa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Urheilulehden Mari Salmelan pitkävetoanalyysi ensi yön Rangers-Islanders kohtaamisesta herättää pientä hilpeyttä. Etenkin lause:

"Isles ei ole ollut vahvimmillaan Rangersia vastaan tällä kaudella, mutta nyt ääni kellossa voi muuttua"

Ehkä Islanders ei voittanut kaikkia neljää edellistä koitosta tarpeeksi suurinumeroisesti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös