Kuka tunnustaa vol2? Numero 311 scholl speedo - 312 Isänsä Siffa - 323 Tosi Jani...
Löytyy suomi24:stä myös helvetin hyvää settiä. Kas tässä, anoreksiapalstalta: Merja Alitalon väite alfapetryksolista - Anoreksia - Suomi24
Eiku sen etunimi oli Medrin.Hmm, numero 326 Metrin Slerba, eikös tää pelannut Tapparassa takavuosina?
Nauti nyt, hyvä ihminen, sentään aamiaiseksi jotain muuta!...kävin alkuillasta ostamassa tölkillisen siideriä. Siinä oli aamiaistarpeitani myös.
Ai sitä yksityisviestien määrää tämän jälkeen, nauran siis sille....Olen 27-vuotias nainen ...
Kannattaa vetää takaisin tuo tarjous. Kiinnostuksen kohteet: penkkiurheilu, musiikki ja tietokoneet.Ps
Mennäänkö naimisiin?
Voi kyr... Sä mitään rypeä. Sä ryvet. Anna mennä vaan, itsesääli on sentään ihan itte ansaittu. Kukaan ei voi ottaa itsesääliä pois. Se pitää ihan itte kokea. Itse sääli on itsesääliä. Ugh.Nauran itselleni, rypeän itsesäälissä.
Kannattaa vetää takaisin tuo tarjous. Kiinnostuksen kohteet: penkkiurheilu, musiikki ja tietokoneet.
Mee ny helvettihi siittä, tää on mun!No perkele! Tämähän menee yks yhteen minun kanssa. Vuosisadan rakkaustarina tuloillaan? Pitäiskö laittaa yyveetä? Milloin pitää ottaa mulkku esiin?
Mitkä uudet suositukset?
Oliko tämä toteamus vai kysymys? No jos kysymys, niin lobotomia. Sekin voidaan tehdä neulalla.
Varauduin nyt näyttämään henkkareitani, kun uudet suositukset kerran tulivat...
Ja jos vakavissasi kuvittelet, että meikäläisellä olisi jokin saatanan uistin munassa, niin ei, ei ole. Eikä tule.
Mitkä uudet suositukset?
Lähinnä naurattaa nimimerkki TosiFanin ristiretki Petri Vehas-ketjuun. On se totinen poika tämä TosiFani...
Varmaan 5-6 vuoteen ei ole kysytty henkkareita kertaakaan kun olen hakenut Manskun Alepasta tupakkaa ennen peliä. Tänä vuonna on kysytty jo kahdesti.
Ihmettelyketjusta poimittua...
Siis aivan loistavaa viihdettä. Jotkut pösilöt vieläpä uskoo tuon vajakin lässytyksiä. Ei tää oo mahdollista!
Varmaan 5-6 vuoteen ei ole kysytty henkkareita kertaakaan kun olen hakenut Manskun Alepasta tupakkaa ennen peliä. Tänä vuonna on kysytty jo kahdesti.