On totta, että varsinkin kokeneemman aikuisen matkustajan pitäisi tajuta tuo. Lastenruoissa on taas se juttu, että varmasti niitä jokainen vanhempi mukaansa sulloo, mutta kuinka paljon ylimääräistä ottaa, se on taas vähän niin ja näin. Aina pitäisi varautua asioihin, mutta kuinka moni oikeasti tajuaa varata muksulleen ~viittä ylimääräistä tötsää maitoa yms. normaalivaraston lisäksi.Myöhäistähän tämä viisastelu näiden tampioiden kohdalla on mutta koskaan ei pitäisi laittaa kaikkia lääkkeitä ruumaan vaan aina pitäisi pitää käsimatkatavaroiden joukossa lääkitystä muutaman päivän ajalle (reseptit tms. dokumentit matkassa jos tullissa tulee ongelmia).
Niin minuakin, varsinkin nuo otsikoinnit ja muutamien asiakkaiden kohkaaminen. Toisaalta minua huvittaa myös useat viestit tähän tapaukseen liittyen, kun moni on täysin sokeasti huutamassa urpoa koko 300 matkustajan satsille ilmeisesti noin puolenkymmenen haastattelun perusteella. Korjatkaa määrät, jos toisin tiedätte.Kyllä, minua on huvittanut suuresti tämä episodi!
Joo, en tiedä miten olisin itse käyttäytynyt. Todennäköisesti olisin vain murjottanut kentällä, yrittänyt nukkua ja haistattanut paskat toimitajille kotimaassa. Sitten kotona hoitanut mahdolliset korvausasiat. Jotenkin sitä on vain oppinut, että turha käyttää energiaa sellaisiin juttuihin, joille ei mitään voi. Aikuinen kestää nälkää vuorokauden helposti. Kunhan pääsee tarpeilleen ja saa juotavaa.