Mä nauran kuvalle, en uutiselle.
Somervuori pitkälle toipumislomalle - SM-LIIGA - 13.01.2013 - Uutiset - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
Mä nauran kuvalle, en uutiselle.
Somervuori pitkälle toipumislomalle - SM-LIIGA - 13.01.2013 - Uutiset - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
Oman arvioini mukaan SM-liigassa pelaa yksi mestistason joukkue, joka tosin on tällä kaudella yllättävän korkealla sarjataulukossa, tosin kierros kierrokselta tuo kyseinen joukkue on alkanut valahtamaan sarjataulukossa alaspäin. Tuo kyseinen joukkue voitaisiin aivan hyvin vaihtaa päittäin tuohon mestiksessä pelaavaan potentiaaliseen liigajoukkueeseen, koska liigan joukkuemäärää ei nyt missään tapauksessa pidä enää lähteä kasvattamaan.
En ole mitenkään dissaamassa SaiPaa tai Lappeenrantaa vaan peräänkuulutan tasapuolista kohtelua mestiksen potentiaalisille joukkueille
Kuten tässäkin hauskassa pätkässä näkyy:
Pelkuri Hyvönen - YouTube
Kun nyt noita puhelinvertauksia käytetään, niin liekö tässä perinteinen pilasoitto, jossa soitetaan ja kun toinen vastaa, niin lyödään luuri korvaan.
Ymmärrän jotenkin sen, että nuoret tytöt kuolaa ja fanittaa jotain Mikael Granlundia, mutta mun mielestä on huvittavaa, että jotkut nelikymppiset ämmät tekee samoin joidenkin liigapelaajien kohdalla.
...Sitä paitsi mm. häränhännät ja kielet, ribsit jne. tulevat lähes itsekseen alkumisausten jälkeen, joten ainakaan kiirettä ei voi käyttää tekosyynä, kun ohessa ehtii tekemään ihan mitä tahansa pyykinpesusta imuroimiseen, Jatkoajan lukemiseen, parvekekalusteiden maalaamiseen ja panemiseen.
Mitä niissä on eroa?
On siinä varmaan pallit kovilla.En alleviivaa pointtia, koska viallisesti ajatteliville kaksimielisille se pomppaa tuosta ulos muutenkin.
Ymmärrän jotenkin sen, että nuoret tytöt kuolaa ja fanittaa jotain Mikael Granlundia, mutta mun mielestä on huvittavaa, että jotkut nelikymppiset ämmät tekee samoin joidenkin liigapelaajien kohdalla.
Tosi outoa joo, naiset katselee miehiä sillä silmällä, varsinkin urheilijoita.
Täällähän on se ketjukin kauniista naisurheilijoista, sieltä voi käydä arpomassa että minkäikäiset miehet katselevat nuoria korkeushyppääjiä muna kädessä.
Tosi outoa joo, naiset katselee miehiä sillä silmällä, varsinkin urheilijoita.
Kiiltokuvia joissa Ville Niemisellä on suu auki?Tarkemmin kun lukee, niin puhuin lähinnä sellaisesta pikkutyttömaisesta fanittamisesta. Mikäli ymmärrät mitä tarkoitan.
Kiiltokuvia joissa Ville Niemisellä on suu auki?
Onko Villestä olemassa toisenlaisia kuvia?
Onko Villestä olemassa toisenlaisia kuvia?