Voiko kieli olla syvemmällä kokoomuksen siellä niin? Ehkä se vain on helpompi elää, jos tekee maailman itselleen musta-valkoiseksi. Nuo pahoja, aina ja kaikkialla. Me hyviä, aina ja kaikkialla.
Ööö anteeksi mitä? En ole ottanut kantaa mitenkään Kokoomuksen tai sen ministerien tekemisiin muuten kuin todennut miten kuka tahansa ulkoministeri riippumatta puoluekannasta olisi vastannut kysymykseen siten ettei nolaa presidenttiä tai itseään. Mitä muuta Kanerva olisi voinut sanoa? "Joo ei kukaan halunnut nähdä Halosta"?? "en kommentoi"?? Ei kuulosta kovin hyvältä joten kaivettiin aikatauluselitys joka varmasti joiltain osin pitää paikkansa.
En vain todellakaan usko siihen teoriaan että aikataulut olivat syynä Halosen kylmettämiselle Amerikassa ottaen huomioon että Halonen olisi halunnut tavata KOLME jenkkiläistä poliitikkoa. Yhden poliitikon missaamisen olisin jopa uskonut, en kolmea. Kummasti vaan ne aikataulut sopi sekä Ruotsin että Viron valtionpäämiesten tapaamiseen esim. Bushin kohdalla. I wonder why...
Sitä sitten tehostetaan lapsellisuuksilla tyylin "Tavja", ja sitten onkin laadukaan keskustelun ainekset kasassa. Jep jep.
Voi herranlettas, vai että ihan lapsellisuus?? Kertoo aika hyvin JA:n vasureiden epätoivon tilasta että sinänsä täysin asiallinen keskustelu tuomitaan laaduttomaksi vain sen takia että käytetään kevyttä nimenväännöstä.
Omalta osaltani Halosen vierailun setviminen loppuu tähän. Topicin mukaan pitäisi keskustella hallituksesta. Kaikesta päätelleen siinä on keskusteltavaa yllin kyllin, sen verran hapuilevasti on lähdetty liikkeelle.
Heh, kaikki mahdolliset pakoreitit käytetään kyllä vasemmiston toimesta hyvin.
Huomasit varmaan itsekkin että et vastannut yhteenkään minun varsinaiseen pointtiin vaan keskityit 1) minun tulkintaani Kanervan sanomisista (täysin irrelevanttia) 2) päivittelyyn varsin kevyen lempinimen käytöstä ja lopuksi vielä välttelet vaikeita asioita kertomalla että tässä puhutaan hallituksesta eikä Halosesta samalla sopivasti unohtaen että tämä ketju on TÄYNNÄ kaikkea politiikkaan liittyvää asiaa?
Hauskintahan tässä on se että sinä itse olet TÄNÄÄN, tässä SAMASSA KETJUSSA keskustellut (itseasiassa aloittanut koko keskustelun!) Kepun kansanedustajan lausunnosta jolla on hallituksen kanssa tasan yhtä vähän tekemistä kuin tällä Halosenkin matkalla (itse asiassa vähemmän mutta pointti pysyy samana).
Valikoivaa on vasemmiston muisti ja keskustelunhalut.