Jotenkin uskon myös Michael Keräsen yllättävän monet ja lyövän itsensä läpi isosti. Taitoa ja uskallusta on riittävästi.
Varmasti, jos vain voimaa löytyy. Viime kaudella niin köykäinen vielä. Toivottavasti tulevalla kaudella lyö läpi.
Jotenkin uskon myös Michael Keräsen yllättävän monet ja lyövän itsensä läpi isosti. Taitoa ja uskallusta on riittävästi.
Ryan Glennin kevätkausi oli todella vahva sen jälkeen kun hän oli kunnolla kotiutunut eurooppalaiseen kaukaloon.
Toivon, että Raipe tekee "marjamäet" ja imee maajoukkueen kiekollisen pelitavan Ilvekseen. Kiekkokontrolli on tulevaisuuden tie, johon meidän nuorten taitavien pelaajien ominaisuudet parhaiten sopivat. Luistelu on aina ihan kivaa (tärkeääkin), mutta sillä pelitavalla ei mestaruuksia voiteta tulevaisuudessa.Valmennus: Pajuoja hauskuuttaa mediaa ja Raipe huutaa pää punaisena. Hieno kaksikko. Toivottavasti vaan nuorten maajoukkueen valmentaminen ei liikaa vie Raipen ajatuksia. No, tuskinpa vaan, kun on tämmöinen Ilves-ikoni kyseessä.
-One-:lla hyvää pohdintaa. Olisi mielenkiintoista nähdä mihin johtaisi, jos Ilves pelaisi neljällä pakkiparilla ja 3 kentällä + 1 hyökkääjällä. Niinimäki ainakin tykkäisi =)
Pitkässä runkosarjassa tämä olisi tuhoontuomittu tie. Pari muutakin pointtia sotii ehdotelmaasi vastaan; ensinnäkin kokoonpanopelaajien määrää ollaan kenties nostamassa siten että kahdeksan pakkia saattaa olla mahdollista ottaa kokoonpanoon ilman hyökkääjistön rokottamista. Toisinnakin, pakiston kärki on tällä kaudella sen laatuista, joka elää peliminuuteista.
Olen sen verran vanha, etten voi sanoa ihan samaa, mutta pitkään aikaan mielenkiintoisin ehdottomasti. Kuulun siihen porukkaan, joka tykkää nähdä oman kylän poikia joukkueessa, joten viime aikojen siirtouutiset ovat maistuneet.Ilman muuta mielenkiintoisin Ilves-kokoonpano sinä aikana kun olen joukkuetta fanittanut.
mutta ilmeisesti Lindgrenin kanssa on Hiitelän aikana paikkailtu välejä?
Samaa olen itsekin eri lähteistä lukenut/kuullut. Mikään ei niistä toki ole "totuudentorvi" mutta ei ipan ja Pertun suhde ainakaan huonompi voi nyt olla mitä se oli aiemmin.
offtopic: Niin, näin on varmaankin päässyt tapahtumaan. Kaikesta huolimatta kerran siivooja on aina siivooja, mun puolesta pelatkoon Lukossa tai vaikka Tapparassa uransa loppuun.
Kaikesta huolimatta kerran siivooja on aina siivooja, mun puolesta pelatkoon Lukossa tai vaikka Tapparassa uransa loppuun. Mulle on ihan sama vaikka roiskisi 100 pistettä kaudessa, mun Ilveksessä ei ole koskaan käyttöä juuri tuon tyyliselle pelaajalle.
Tästä kohdasta ihan samaa mieltä. Perttu on minulle ihan kuin kuka tahansa palkkaratsu tai ulkopuolinen pelaaja. Jos Ilvekseen tulee joskus, niin hieno juttu. Hyviä pelaajia on aina ilo saada joukkueeseen. Kuitenkaan minään seuraikonina tai "omana poikana" häntä on vaikea enää nähdä. Oli syy Lukkoon siirtymisessä sitten mikä/kenen tahansa.
Myttyseen itselläni on erittäin kova luotto ja uskon hänen vastaavan huutoon kakkossentterinä. Ulkopuolelta olisin toivonut joukkueeseen sentteriä ihan sen takia, että Myttynen olisi ollut ihan eliittiä kolmosen sentterinä SM-liigassa. Kakkosessa uskon hänen kuitenkin onnistuvat tarpeeksi hyvin. Sentteriosastoon Ilves ei tule kaatumaan.
Varmasti hänellä on siihen syynsä kun fiksu kaveri on. Mites se HIFK:lla menikään. Niin se oli jotain, että en gång IFK, alltid IFK. Ei ilmeisesti taitu tampereen murteelle tuo viisaus...
Myttynen on hyvä pelaaja, mutta ei mielestäni vielä kakkossentteritasoa tai ainakin on liian riskihaku siihen. Lisäksi sentteriosasto on liian kapea, joten siihen osastoon liittyy selkeästi Ilveksen suurimmat riskit. Välttämättä sentteristöön ei tulla kaatumaan, mutta todennäköisempää se on kuin vaikka pakiston huonoon pelaamiseen. Tässä kohdin Ilveksen johdolta turhaa riskinottoa vaikkakin arvostettavaa luottoa omiin nuoriin.
Ei mun tarvi tietää yhtään mitään taustoja. Silloin kuin tarve oli suuri, niin Perttu käänsi Ilvekselle selkänsä ja meni siivoushommiin, tässä on mulle kaikki oleellinen tieto. Sulla Kaukosäädin on oikeus lueskella nettiä ja toivotella ihan mitä haluat ja kenelle haluat, niinkuin meillä kaikilla muillakin. Uutta Raipea Pertusta ei tosiaan saada, toivottavasti ei uutta Mäkelääkään (Ilveksen toimintaan palaamisen osalta siis).
Ei tainnut olla kyllä Lindgrenista kiinni tuo siirto vaan siitä poispotkitusta urheilutoimenjohtajasta joka kohteli sikamaisesti Lindgrenin vaimoa. Kukapa sitä nyt sellaisen mulkun alaisuudessa haluaisi pelata. Hieno jos Hiitelä on saanut paikattua välejä ja Perttu vielä joskus viilettäisi Hakametsän jäällä.
On muuten käsittämätön asenne tuossa ylempänä, että ihmisen tulisi sietää mitä paskaa vaan, että saa pukea Ilveksen paidan päälleen. Rajansa se on kaikella.
Perttu on Ilveksen kasvatti, jolla on pari kautta takana edustuksessa eikä sitä muuta mikään. Pelasi noiden kausien aikana paikoin hienoa kiekkoa ja teki muhun suuren vaikutuksen eikä sitäkään muuta mikään. Toivotan Lindgrenin aina tervetulleeksi kuten muutkin omat pojat eikä hän ole koskaan mikään ulkopuolinen. En näe mitään syytä hylätä hienoa pelaajaa sen takia, että hän on pelannut kausia muissa seuroissa. Varmasti hänellä on siihen syynsä kun fiksu kaveri on. Mites se HIFK:lla menikään. Niin se oli jotain, että en gång IFK, alltid IFK. Sitä voisimme me Ilves-fanitkin soveltaa näihin ex-ilveslaisiin.
Myttynen on hyvä pelaaja, mutta ei mielestäni vielä kakkossentteritasoa tai ainakin on liian riskihaku siihen. Lisäksi sentteriosasto on liian kapea, joten siihen osastoon liittyy selkeästi Ilveksen suurimmat riskit. Välttämättä sentteristöön ei tulla kaatumaan, mutta todennäköisempää se on kuin vaikka pakiston huonoon pelaamiseen.
Dynamo68 asiaa hieman jo edellä raottikin, mutta...
Et voi yksinkertaisesti olla tosissasi? Onpa todella viisasta kommentointia, mutta joo mitäpä niitä taustoja tutkimaan sillä eihän ne mitään meinaa. Kuullostaa siltä kuin Ilves olisi joku sekopää uskonlahko...
Et siis tiedä millä tavalla Perttua on Ilveksessä kohdeltu, halusiko Ilves edes Pertun, minne hänen pelaajaoikeutensa omistava Dallas on Pertun halunnut menevän, sekä millaisen rahanipun Lukko on tarjunut mahdolliseen Ilveksen rahatukkoon verrattuna.
Eihän nämä tietysti mitään paina... Sinusta siis Pertun olisi mm. pitänyt tulla Ilvekseen pelaamaan rakkaudesta vaikka Ilveksessä häntä olisi aikaisemmin kohdeltu miten tahansa Ilveksessä, Pertun olisi pitänyt polttaa sillat hänet varanneeseen NHL-organisaatioon toimimalla vastoin heidän tahtoaan ja ottaa tämän myötä ongelmapelaajan ja kusipään maine, Pertun olisi pitänyt myös tyytyä puolet pienempään palkkaan (Lukon rahat vs. Ilveksen rahat) vain Ilveksen takia. Etc.
Olet sinä aikamoinen.
Kerro nyt sitten vaan miten huonosti Perttua kohdeltiin ja kuinka huonosti Hautamaa kohteli Pertun vaimoa. Kerro myös kuinka aukottomasti tiedät nämä asiat, äläkä viittaa mihinkään epämääräisyyksiin kuten vaikkapa joihinkin keskusteluforumeiden huhuihin.
Eli valota taustat ja kerro nuo Ilveksen ja Lukon tekemät palkkatarjoukset, koska ilmeisesti tiedät ne sentilleen.
Pystyt varmaankin näyttämään toteen Dallasin ehdottoman vaatimuksen, että Pertun pitäisi pelata Lukossa Ilveksen sijaan.