Itselläni kuitenkin suurempi tunneside katosi Lukko-pestin myötä. Toivotan tervetulleeksi Ilvekseen, jos joskus palaa koska kyseessä on hyvä pelaaja. Se tyytyväisyys on kuitenkin puhtaasti pelitaitojen takia, toisin kuin esim. Toskalalla (hänen siirtoaan olen kritisoinut maalivahtitilanteen takia, mutta olen silti helvetin iloinen että vanha Ilves palaa kotiin).
Eli en ole hylkäämässä Perttua, mutta hän ei ole enää sillä jalustalla minun mielessäni, kuin mitä oli lähtiessään. Tuolloin hän oli potentiaalinen uusi Raipe, nyt vain yksi (taitava) vastustaja muiden joukossa.
Jep, jokainen kokee nämä asiat omalla tavallaan. Mulla tuo tunneside ei ole katkennut vaikka Perttu pelaa Lukossa. Olin erittäin tyytyväinen hänen onnistumisista viime kaudella, koska hän on Ilveksen kasvatti. Aivan samalla tavalla olen iloinnut Huhtalan otteista Ässissä ja tulen seuraamaan kaveria tarkasti Bluesissa. En siis kanna mitään kaunaa, että ovat aikanaan lähteneet pois, koska heillä oli varmasti aikanaan siihen syynsä.