Millä autolla jatkoaikalainen ajaa?

  • 26 265
  • 306

Millä autolla jatkoaikalainen ajaa?

  • Audi

    Ääniä: 33 4,0%
  • BMW

    Ääniä: 46 5,6%
  • Citroen

    Ääniä: 25 3,0%
  • Fiat

    Ääniä: 25 3,0%
  • Ford

    Ääniä: 71 8,7%
  • Honda

    Ääniä: 23 2,8%
  • Lada

    Ääniä: 6 0,7%
  • Mazda

    Ääniä: 29 3,5%
  • Mercedes-Benz

    Ääniä: 32 3,9%
  • Mitsubishi

    Ääniä: 11 1,3%
  • Nissan

    Ääniä: 43 5,2%
  • Opel

    Ääniä: 82 10,0%
  • Peugeot

    Ääniä: 45 5,5%
  • Renault

    Ääniä: 36 4,4%
  • Saab

    Ääniä: 18 2,2%
  • Skoda

    Ääniä: 16 2,0%
  • Toyota

    Ääniä: 68 8,3%
  • Volkswagen

    Ääniä: 78 9,5%
  • Volvo

    Ääniä: 60 7,3%
  • Joku amerikkalainen

    Ääniä: 27 3,3%
  • Joku korealainen

    Ääniä: 3 0,4%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 44 5,4%

  • Äänestäjiä
    820

Lama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara(kahvara kaveriporukassa)Mikko Leinonen
Audi 100 2.0 E -91 väri on valkoinen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ford Fiesta 1.4 CLX vm. -89, jolla on ajettu 172 000 km. Kaksi päivää olen ajellut sillä ja hyvin kulkee.
 

Tobias

Jäsen
Tällä hetkellä autona on Audi A4 Sedan 1,8 T. Kaikin puolin mukava kärry.

Mutta, loppukesän helteille vaihtuu auto, merkki pysyy samana mutta malliksi uusi TT Coupé 1,8 T 132 kW quattro.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Vielä joskus jonain päivänä minulla tulee olemaan musta laatikko-Lada, jossa on sellaiset hienot lieskamaalaukset. Voitte ihan vapaasti pitää minua outona.

Tai sitten päädyn toiseen vaihtoehtoon, Subarun tummanvihreään farmariin.

Mitään järkiperäisiä syitä näihin on turha hakea. Toinen vaan olisi hauska ja toinen samanlainen kuin meillä joskus vuonna 1 ennen suuria käpysotia.

Kunhan saisi tuon kortin ajettua ensin...
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers
Tohtorilla on ollut jo parisen viikkoa Jaguar S-Type 3.0 V6 Sport AT. Mukavan ylellinen tuntuu tuo olevan.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viestin lähetti Evenuel
Vielä joskus jonain päivänä minulla tulee olemaan musta laatikko-Lada, jossa on sellaiset hienot lieskamaalaukset. Voitte ihan vapaasti pitää minua outona.

Minä olen ajanut tuollaista. Lada 1200 farmari vm. -80-luvun alkupuolta. Maalattu mattamustaksi ja lieskat keulalla. Ylivoimaisesti kauhein auto ajaa niistä mitä olen kokeillut. Ei ollut oma auto, mutta kokemusta sain silti riittävästi tuosta mallista. Ja lisätään vielä, että jos olet päässyt tuollaista koittamaan ja edelleen haluat sen niin pidän sinua todella outona.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Troy
Minä olen ajanut tuollaista. Lada 1200 farmari vm. -80-luvun alkupuolta. Maalattu mattamustaksi ja lieskat keulalla. Ylivoimaisesti kauhein auto ajaa niistä mitä olen kokeillut. Ei ollut oma auto, mutta kokemusta sain silti riittävästi tuosta mallista. Ja lisätään vielä, että jos olet päässyt tuollaista koittamaan ja edelleen haluat sen niin pidän sinua todella outona.

Voisiko joku kertoa miksi joku maalaa auton mattamustaksi? Autossahan on ideana juuri se metallihohtoväri. Hangossa pyörii kesäisin sellainen mattamusta joku vanha jenkkiauton rousku, jossa myös jotain lieskoja. Kusipäismäinen auto.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Auton väristä sen verran, että sehän on aina ulkopuolisen silmissä "väärän" värinen. Miksi ostit mustan auton etc. kysymykset on tulleet tutuksi sen jälkeen kun nykyisen kulkupelin luovutuksesta hain. Mattamustahan on erittäin toimiva väri esim. juuri ladassa tai sitten joku 70-luvun alkupuolen "muskeliauto". Kuvitelkaas vaikka Dodge Challenger mattana, ai että siinä karjala-lippikset kääntyilis kun paikallisen lukion ohi keväällä huristelis.

Lisätään sen verran että oma kulkinehan ei ole "aito" musta, vaan peilaa helmiäisvärinä vähän mitä milloin sattuu. Vihertävään sävyyn aika monesti taipuu auringossa silloin kun sattuu pinta puhdas olemaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tällä hetkellä loistavakuntoinen tuontimersu Saksasta. Vuosimallia 92, 190 runko ja 2.5 litran dieselkone. Värinä hopea. Olen perkeleen tyytyväinen, paitsi että tämä on vain kesän ajan taas minulla lainassa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Omaa ei ole (eikä ehkä ihan äkkiä tule), mutta ne vähäiset ajot on tullut ajeltua porukoiden Volvolla. s60 on malli....aika menevä peli...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mersu 230CE A -88, ajettu karvan alle 300 tkm.
 

d2uce

Jäsen
Oma autoni on sininen. Töiden puolesta tulee ajeltua saksalaisvalmisteisilla, lähinnä VW ja Audi. Värejä on monia.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Volkswagen Passat 1.9 TDI -00, kilometrejä mittarissa omiksi tarpeiksi.

Tällä hetkellä haaveissa, vastaava automalli pari vuotta uudempana ja nelivetona. Tehojakin saisi olla pikkaisen nykyistä enemmän (81kW).
Jos sitten ensi kesänä...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
- Saab 9000CS 2.3 Turbo -92
- Saab 900S 2.0 Turbo -96
- Saab 9-5 2.0 Turbo -01

Noista ajelen lähinnä tuolla keskimmäisellä. Kahdessa ylimmäisessä tuo kulkupuoli on pääasia, tehoja löytyisi naapureillekin, mutta alimmainen onkin sitten ylpeyden aihe muista syistä: business-malli, kaikki paitsi poreamme löytyy tuon jumalaisen luomuksen sisältä.

Saas nähdä kun tarjolla voisi olla Saab 9-3 2.8 Aero V6-turbomoottorilla. Voisi olla jo kaasujalalla totuttelemista, että pysyy kaistalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös