Millä autolla jatkoaikalainen ajaa?

  • 26 128
  • 306

Millä autolla jatkoaikalainen ajaa?

  • Audi

    Ääniä: 33 4,0%
  • BMW

    Ääniä: 46 5,6%
  • Citroen

    Ääniä: 25 3,0%
  • Fiat

    Ääniä: 25 3,0%
  • Ford

    Ääniä: 71 8,7%
  • Honda

    Ääniä: 23 2,8%
  • Lada

    Ääniä: 6 0,7%
  • Mazda

    Ääniä: 29 3,5%
  • Mercedes-Benz

    Ääniä: 32 3,9%
  • Mitsubishi

    Ääniä: 11 1,3%
  • Nissan

    Ääniä: 43 5,2%
  • Opel

    Ääniä: 82 10,0%
  • Peugeot

    Ääniä: 45 5,5%
  • Renault

    Ääniä: 36 4,4%
  • Saab

    Ääniä: 18 2,2%
  • Skoda

    Ääniä: 16 2,0%
  • Toyota

    Ääniä: 68 8,3%
  • Volkswagen

    Ääniä: 78 9,5%
  • Volvo

    Ääniä: 60 7,3%
  • Joku amerikkalainen

    Ääniä: 27 3,3%
  • Joku korealainen

    Ääniä: 3 0,4%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 44 5,4%

  • Äänestäjiä
    820

scholl

Jäsen
No taloutta kuntoon ja takaisin tulevaisuudessa Toyotan rattiin.

Tuo on sellaista puhetta, mitä Lada-miehet ennen puhuivat.
Olenkin aivan varma, että ne entisajan Lada-kuskit ovat nykyään Toyotan ratissa. Karvahattu on aina yhtä syvällä ja ovat hengenvaarallisia tuolla liikenteessä yllättävän käyttäytymisensä vuoksi. Varsinkin kaupunkiliikenteessä, mutta myöskin maantiellä sellaiset hitaalla vauhdilla kolmion takaa yht'äkkiä eteen -koukkaukset eivät onnistu Toyotan lisäksi varmaan millään muulla kuin Nissan Primeralla ja silläkin vain jossain Savon tai Pohjois-Karjalan syrjäseuduilla.

Olen muuten usein miettinyt sitä, että kun Neuvostoliitto hajosi niin se syntyi uudelleen Toyota Avensiksena. Siinä ulkomuodossa on kaikki, mitä Neuvostoliitto sisälsi. Tylsyyden, rumuuden, harmauden ja mitä kaikkea muuta mukavaa.

Niin ja jos Eero Heinäluoma olisi auto niin hän olisi myöskin Toyota.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
*reps*

No vaikka Lada jos tyytyväisyys olisi samaa luokkaa kuin minulla Toyotaan.

Itse rullaan 850 km. joka toinen viikko Mersulla töihin ja takaisin (älä kysy mikä malli, joku vuosituhannen vaihteen henkilömalli liirumlaarum) enkä ikinä ostaisi itselle kohta puolen vuoden kokemuksella vaikka hukkuisin rahaan. Yliarvostettu ainakin ajettavana, tuon yksilön perusteella.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuo on sellaista puhetta, mitä Lada-miehet ennen puhuivat.
Olenkin aivan varma, että ne entisajan Lada-kuskit ovat nykyään Toyotan ratissa.

Itse olen kanssa tästä asiasta aika varma. Toinen juttu mikä on niin ne jotka ajoivat ennen Toyotalla, niin ajavat nykyään Skodalla elintason mentyä eteenpäin.

Itse tuli vaihdettua joku aika sitten 407 SW:hen.
 

passenger

Jäsen
Keväällä tuli ostettua BMW 530d, vuosimallia -00. Ihan tyytyväinen olen ollut ja tuo e39 on mielestäni jotenkin linjakkaamman ja miellyttävämmän näköinen mitä uudempi e60 korinen. Kohtalaisen tilava auto ja tehoa ihan riittävästi ja kuitenkin pieni kulutus. Aikaisemminkin on Bemareita ollut alla, ennen edellistä kuitenkin käsittämätön hairahdus Hondaan. No tuli todettua että on se ajettavuus kuitenkin melko lailla eri luokkaa noissa baijerilaisissa...
 

Glove

Jäsen
Siviilissä löytyy Chrysler Voyager ja Peugeot 205, duunista toinen Chrysler ja E-sarjan Mersu. Vastasin "Joku amerikkalainen."
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Keväällä tuli ostettua BMW 530d, vuosimallia -00. Ihan tyytyväinen olen ollut ja tuo e39 on mielestäni jotenkin linjakkaamman ja miellyttävämmän näköinen mitä uudempi e60 korinen. Kohtalaisen tilava auto ja tehoa ihan riittävästi ja kuitenkin pieni kulutus. Aikaisemminkin on Bemareita ollut alla, ennen edellistä kuitenkin käsittämätön hairahdus Hondaan. No tuli todettua että on se ajettavuus kuitenkin melko lailla eri luokkaa noissa baijerilaisissa...

Itsekin vaihdoin ihan mielenkiinnosta Baijerilaiseen, eli 525 farkku on ollut alla nyt noin 9 kk/40.000 km. Täytyy sanoa, että "paskempaa köyhällistön perheautoa" en kyllä tiedä. Edelliset ajokit on ollut MB 300CE, MB230SLK ja MB50EAMG ja pitää kyllä sanoa, että vaikka MB:t oli vanhoja ja Bemu on suht uusi, niin etu kyllä on MB:n puolella. BMW on pieni, ahdas, tehoton ja suuriruokainen. Mersu taas on lähestulkoon aina, jopa C-malli, tilava, tehokas ja hyvä ajettava. Jos vielä vaihdan, ostan uuden 200-sarjan MB:n kaikilla mausteilla. Makuasioita, autojahan nää vaan on.
 

passenger

Jäsen
Itsekin vaihdoin ihan mielenkiinnosta Baijerilaiseen, eli 525 farkku on ollut alla nyt noin 9 kk/40.000 km. Täytyy sanoa, että "paskempaa köyhällistön perheautoa" en kyllä tiedä. Edelliset ajokit on ollut MB 300CE, MB230SLK ja MB50EAMG ja pitää kyllä sanoa, että vaikka MB:t oli vanhoja ja Bemu on suht uusi, niin etu kyllä on MB:n puolella. BMW on pieni, ahdas, tehoton ja suuriruokainen. Mersu taas on lähestulkoon aina, jopa C-malli, tilava, tehokas ja hyvä ajettava. Jos vielä vaihdan, ostan uuden 200-sarjan MB:n kaikilla mausteilla. Makuasioita, autojahan nää vaan on.

Kyseessä e60-korimalli? Ne kuluttaa kyllä dieselitkin aika paljon enemmän, Itsellä on manuaalilaatikolla tosin mutta kulutus on keskimäärin kuuden pinnassa, ja kaverin uudemmassa 530deessä hieman alle 9l/100km. Onhan siinä hieman enemmän tehoa, mutta on se aika paljon painavampikin..

5-sarjan bemari on kyllä tiloiltaan ainakin omassa käytössä riittävä. 3-sarja taas on todella ahdas omassa kokoluokassaankin.. mutta makuasioita tosiaan.
Joku niissä baijerilaisissa vaan itseä jollain lailla viehättää... kyllä tollanen amg-mesekin kelpaisi..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös