Mulla oli samanlainen ja vaikutti todella hyvältä peliltä. Vuosimalli oli minullakin 99 ja noin 80 000 km tuli ajeltua ilman ongelmia.Viestin lähetti Sledge Hammer!
Chrysler Neon 2.0 vm. 1999. 68000 km lasissa ja hyvin kehrää.
Viestin lähetti Dante
Saakohan tähän jotain lastua?
Viestin lähetti Ohmi
BMW 120 dA 163 hv 340 Nm. Uutena ostettu, tällä hetkellä mittarissa noin 4000 km.
Viestin lähetti scholl
millainen auto toi on?
Viestin lähetti Nännimäinen
Itse kävin koeajolla uudella 320i:llä. Oikeastaan jäin kaipaamaan vain kuutoskoneen murinaa, vaikka kyllähän tuokin kohtuullisesti liikkui. Erittäin laadukkaan ja viimeistellyn oloinen auto, kuten odottaa sopii. Touringia voisi jopa harkita, kunhan sellainen kauppaan saapuu.
Dieselit ja automaatit jätän keski-ikäisille läskimahoille.
Viestin lähetti Ohmi
Kokonaisuutta ajatellen melko hauska kirjoitus.
Viestin lähetti tony
.Eli pienempikin kuin kolmen litran dieseli kepittää mielestäni kaikki t-sportit, e-typet ym kirjainyhdistelmät ainakin ajomukavuudessa ja ohitustilanteissa, ei tietystikään virallisessa 0-100km/h
Viestin lähetti Bluesbrother
Citikka on alla. C2 VTS mittarissa nyt noin 2700km. Auto jo kolmas Ckakkonen vuoden sisällä. Tyytyväinen olen kaikin puolin. Pieni mutta PiBBurinen.
Viestin lähetti tony
Itse ajan 730dA Bimmerillä ja dieselnakutus on kyllä kaukana. Suora kutonen hyrrää komeasti, varsinkin kun on lämmin. Kylmänä kuuluu kieltämättä vähän aikaa sellainen pienimuotoinen nakutus. Steptronic laatikko pelaa myös koneen kanssa kuin unelma.
Ohmin kanssa samaa mieltä dieseleistä muutenkin. Vääntö ja teho on mahtava ja ajonautinnon voittamiseen tarvitaan bensapelistä todella isoa konetta, isoilla tehoilla.Eli pienempikin kuin kolmen litran dieseli kepittää mielestäni kaikki t-sportit, e-typet ym kirjainyhdistelmät ainakin ajomukavuudessa ja ohitustilanteissa, ei tietystikään virallisessa 0-100km/h.
120dA on muuten helvetin hyvä ajettava. Onnittelut hankinnasta, Ohmi.
Viestin lähetti Red Devil
Kolmas...WTF?!?
Viestin lähetti Wilzu
Vallitsevien olosuhteiden vuoksi en autoa omista. Isi-liisingillä, julkisilla kulkuneuvoilla ja fillarilla pärjää hyvin. Autona aina tarpeen tullen metallinmusta Toyota Corolla -03.