Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onpa hienoa että Ruohomaa saa palkinnon hyvin tehdystä työstä, missään vaiheessa en oikeastaan ole epäillyt miehen kykyjä, vaikka välillä vähän hankalampaa olikin. Hyvä Ruoho!
Hehe kylläpä on hauska muistella niin tässä kuin muissakin ketjuissa puheet Ruohomaasta. Ei tarvitse mennä montaa sivua taaksepäin.
Edelleen olen sitä mieltä, ettei Ruohomaa vaan riitä ykkössentteriksi ja tätä tukevat myös tilastot.--
Riittää oikein hyvin. Tätä tukevat myös tilastot. --
Mielestäni Ruohomaa ei ole ollut mitenkään laitureidensa tasolla. Usein huonoja ratkaisuja ja aika hidaskin on. Ei ole mielestäni kärkijoukkueen arvoinen ykkössentteri.
Tästä kyllä samaa mieltä. Ruohomaa on selkeästi ykkösketjun heikoin lenkki.
Onpa hienoa että Ruohomaa saa palkinnon hyvin tehdystä työstä, missään vaiheessa en oikeastaan ole epäillyt miehen kykyjä, vaikka välillä vähän hankalampaa olikin. Hyvä Ruoho!
Olipas tapansa mukaan kujalla, kaiken kruununa sitten avauserässä kivan pyörityksen tappaminen sillä että jättää kiekon "ei kenellekkään" täysin sokkona, onni ettei siitä HPK päässyt vastahyökkäykseen. Ja tuttuun tapaan sitten loukkaantui ja varmaan seuraavat 15 kierrosta mennään vesijumpassa?
Kaikkien aikojen paskin hankinta Kärpiltä ikinä ja yksi liigan historian huonoimmista. Pthyi.
Kamoon, ei se nyt niin hirveen hankalaa voinut olla tajuta että tuo oli sarkasmia ja kevyttä kenttävittuilua ihan itseäni kohtaan?Ihan pienenä vinkkinä ihan jatkoa ajatellen, älä koskaan teilaa kaveria tuolla tavalla.
Itse olen huomannut monen laadukkaan asiakirjoittajan esittävän perusteltua kritiikkiä Ruohomaata (joka on muuten ollut ihan paska tänäänkin) kohtaan.
RUOHOMAA!!!!!! MÄ TIESIN!!!! AINA OON KEHUNUT!!!! 4-2
Kyllä mielipidettään saa ja tulee myös pystyä vaihtamaan.
Tämä hyvinkin totta. Siinä missä joku teemuramsted yms. nakkelee maximissaan jotain kakkossyöttöjä(ja joukkue häviää), niin meidän Pyhä-Mikael ratkoo pelejä jo yksinään. Vaikka itsellä oli suht. kovat odotukset Ruohomaalle tälle kautta, niin onhan tämä ylittäny kaikki odotukset. Varsinkin aloitukset, joidenka tärkeyttä olen rummuttanut jostain Laten viimeisestä lähtien.Kyllä tässä on meillä liigan paras sentteri hyökkäyspäähän.
Ruohomaa on tällä hetkellä Kärppien paras pelaaja ja Kärppien tärkein kenttäpelaaja (imho).
Tulee tuosta kuvauksestasi mieleen muuan Eric Lindros, joka dominoi monella osa-alueella ja taklasi todella kovaa 90-luvun puolivälissä. Noh, se niistä mielikuvista...Miettikääpä, jos Ruoho taklaisi rajusti ja dominoisi fyysisyydellään, huh huh! Mielikuva on niin tajunnanräjäyttävä, että pitänee laittaa hetkeksi pötkölleen kun rupesi huippaamaan niin pahasti. Ajaijjai...