To 14.9.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 20 196
  • 226

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämän takia en juuri Kärppien osastoa lue. Varmaan joku idiootti siellä suolaa Ruohomaatakin.
Itse olen huomannut monen laadukkaan asiakirjoittajan esittävän perusteltua kritiikkiä Ruohomaata (joka on muuten ollut ihan paska tänäänkin) kohtaan.

RUOHOMAA!!!!!! MÄ TIESIN!!!! AINA OON KEHUNUT!!!! 4-2
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
RUOHOMAA ON KINGI!!!!!!!!! 10v jatkosopimusta pöytään!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Itse olen huomannut monen laadukkaan asiakirjoittajan esittävän perusteltua kritiikkiä Ruohomaata (joka on muuten ollut ihan paska tänäänkin) kohtaan.

RUOHOMAA!!!!!! MÄ TIESIN!!!! AINA OON KEHUNUT!!!! 4-2

Kerkesin muuten toka erätauolla tarkastaa että joko Paskamaalla on vuosi tullut täyteen edellisestä osumasta. Ei ehtinyt aivan, 29.9.16 maalasi ja nyt heti perään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kerkesin muuten toka erätauolla tarkastaa että joko Paskamaalla on vuosintullut täyteen edellisestä osumasta. Ei ehtinyt aivan, 29.9.16 maalasi ja nyt heti perään.
Jees, eli tasaisella kaavalla iskee seuraavan maalin jo 2018 elokuussa. Tosin varmaan harkkamatsissa tms kun ei tuo liiga taida ihan niin aikaisin vielä silloin alkaa.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuomarointi aivan täyttä paskaa Oulussa. Muuten joukkueet suhteellisen tasaväkiset. Kärpillä toki viimeistely pykälän parempaa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jees, eli tasaisella kaavalla iskee seuraavan maalin jo 2018 elokuussa. Tosin varmaan harkkamatsissa tms kun ei tuo liiga taida ihan niin aikaisin vielä silloin alkaa.
Tuskin tekee sitä vaan Kärpissä. Sopimus kun loppuu tähän kauteen.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Kivihalme pääsee liikkeellään paikoille mutta vetää kyllä toistuvasti hehtaarikanuunalla.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Mikä ihmeen maalinteko-ongelma meillä muka on? Kärpäthän on tehneet tänään jo 6 maalia (jos Junttilan oma maali lasketaan mukaan).
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kupari kehiin seuraavassakin matsissa. Ei mitään niin ihmeellistä tänään mutta on potentiaalia olla kova jo nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös