Harvapa on täydellinen työssään - ei myöskään Junno&co. Luulen, että opetus oli sen verran kova, ettei toista kerta vastaavaa Kärpissä tapahdu. Oppirahoja siis.
Niin ja sitä seuraavaa Granlundin tasoista junnua saakin odotella sitten sen seuraavat 10 vuotta, mikäli Suomen junnukiekossa ei tapahdu jotain ihan mullistavaa. Kyllä mä ymmärtäisin, jos joku peruslupaavajunnu ryssittäisiin pääkaupunkiseudulle näinkin mallikaasti, mutta vielä tämän tason pelaaja, joka on ollut jo 3-4 vuotta kaikkien junnukiekkoa seuraavien tiedossa. Harva on tosiaan täydellinen, mutta tämä oli Junnolta ja kumppaneilta sen tason ryssiminen, ettei pahemmasta väliä. Täysin anteeksiantamaton virhe, eikä sitä voida puolustella siten, että "No ens kerralla sitten pidetään junnu täällä". Ensi kertaa ei välttämättä edes tule.
Onneksi nyt näyttää siltä, että Granlund on tosiaan saamassa ihan laadukasta peliaikaa HIFK:ssa, ainakin siihen asti jos/kun Lopin tilalle joku hankitaan. Eli pelkäämäni skenaario siitä, että hän pelaisi esim. A-junnuissa puolet kaudesta, ja jämäminuutteja liigassa ei näytä toteutuvan. Ja ei se nyt mua haittaa myös, että Suomen kaksi lupaavinta junnua pelaavat säännöllisesti noissa naapurihalleissa tämän kauden. MUTTA, mieluiten olisin nähnyt Granlundin breikkaavan Oulussa, mutta se homma tosiaan ryssittiin jo viime kauden alkuvaiheilla. Näillä mennään.