Jaa, jälleen yksi älytön huitomistapaus.
Minä en ainakaan keksi yhtäkään syytä, minkä takia tuosta ei tulisi ainakin samanlaista sanktiota kuin Pekkalan tapauksessa. Silloin tuli 4 peliä ja päätöksessä todettiin, että vastustajan loukkaantumattomuus otettiin huomioon lieventävänä asianhaarana. Täysin tahallisia tekoja molemmat eikä niissä ole mitään puolusteltavaa. Vähintään 4 peliä kakkua, nuo eivät yksinkertaisesti kuulu kiekkoon, oli Pulkkinen tehnyt mitä tahansa ennen tuota.
Lisänä Pekkala-caseen tulee se, että kyseessä on maalivahti, joka tulee täysin ulkopuolisena takaapäin tuolla leipälapiolla lyömään ja kostamaan jotain muuta temppua. Lisäksi Norosella on taustalla jo aiemmin samankaltainen pimahdus, joten kaiken järjen mukaan senkin pitäisi vaikuttaa tuomioon. Ja jos Pulkkinen vielä loukkaantuu, on tässä niin monta asiaa, joiden pitäisi vaikuttaa koventavasti tuomioon. Silloin on aivan turha puhua mistään 1-2 ottelusta pelikieltoa. Itse en kannata seurauksen takia tuomion koventamista, mutta kun se on yksi tuomioihin vaikuttava tekijä kurinpitopäätösten mukaan, niin se pitää ottaa huomioon.
Minua vituttaa nämä neitimäiset takaapäin huitomiset aivan yli kaiken ja niistä pitäisi antaa kunnon tuomiot. Vaikka Lukko-fanit eivät sitä haluaisikaan. Ikävä kyllä tässäkin tuntuu värilasit painavan ja tekoa vähätellään, aivan samalla tavalla kuin myös Tapparan fanit aikanaan. Mailalla huitomiset takaapäin
eivät kuulu lajiin ja ne pitäisi kitkeä pois kovalla kädellä.
E:
Tuollainen hidastettu isku polvisuojaan nyt ei pahaa jälkeä saa aikaan Pulkkisen sääressä. Täällähän on jo melkein kirjoitettu Pulkkisen jalan olevan irti.
Turhaa vouhotusta sanon minä.
Hyvää ennakkoasetelmien hakua playoffeja varten.
Juuri tätä minä tarkoitin. Jos nämä ovat hyviä ennakkoasetelmien hakuja, niin ei hyvää päivää sanon minä. Toivottavasti et ole tosissasi.