Jos olisi älä tykkää nappi painaisib sitä nyt. Olet Setämies, jos olet yli 24.Siis onko joku vielä nykypäivänä setämies? Ihme nynnyilyä vai mitä häh? Mä olen mies enkä kelas mitään setämiesskeidaa.
Jos olisi älä tykkää nappi painaisib sitä nyt. Olet Setämies, jos olet yli 24.Siis onko joku vielä nykypäivänä setämies? Ihme nynnyilyä vai mitä häh? Mä olen mies enkä kelas mitään setämiesskeidaa.
Kehoni on valmis.Kyllä se hymy hyytyy ensi yönä. Kikkakirja on tällä hetkellä auki keskiaukeamalta. Pitää katsoa kerkeääkö tervehtimään vielä @Punamusta a sen uniin ensi yönä.
Työkokeilukuviot ovat tosiaan tällä viikolla menneet taas muutaman askeleen eteenpäin ja kuukauden mittainen työkokeilu on muuttumassa kolmen kuukauden työkokeiluksi ja työkokeilupesti sisältää nyt tällä kertaa myös sen mahdollisuuden työllistyä ainakin palkkatuella työkokeilun jälkeenkin samaan paikkaan.
Nyt jo?No eikait siinä, viinaa luputin kaksin käsin, ja kohta alan nukkumaan
Lisäksi meikäläisellä esiintyy silloin tällöin voimakasta rintakipua rintakehän alla, kuten esimerkiksi juuri viime yönä. Säteilevää kipua, joka ei hellitä ja tuntuu jopa erittäin voimakkaalta. Olen aiemmin tänä vuonna kohdannut myös täysin satunnaisia pistoksia sydämen kohdalla eri paikoissa, esimerkiksi koulussa.
No siis kyllä se nyt pistää vituttamaan kun saat kuulla sun kassas tilitys heittää 20 eurolla eikä oikein hajuakaan että missä kohtaa sitä tuli mokattua.
Lisäksi voisin melkein vannoa että palvelin tossa seittemän maissa entistä ihastustani monen vuoden takaa josta jäi varsin hämmentynyt fiilis.
Jouduin rustaamaan siihen paperille selityksen "hävinneestä" rahasta ja that's it toistaiseksi. Luulen että jos tällaisia isompia kämmejä sattuisi useammin niin sitten joutuisi maksamaan omasta pussista mutta tämä oli onneksi mulle vasta ensimmäinen kerta tämän ensimmäisen noin kahden viikon aikana kun tilitys ei täsmännyt. Aion kyllä huomenna kaivaa seteleitä lippaasta äärimmäisellä huolellisuudella. Ei tuollaisen halua toistuvan, luonnollisestikaan.Miten se homma sitten etenee, jos kassa on vajaa? Joudutko korvaamaan vai mitä?
Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa. @Moderaattorit laittaa sinut ahtaalle.Jouduin rustaamaan siihen paperille selityksen "hävinneestä" rahasta ja that's it toistaiseksi. Luulen että jos tällaisia isompia kämmejä sattuisi useammin niin sitten joutuisi maksamaan omasta pussista mutta tämä oli onneksi mulle vasta ensimmäinen kerta tämän ensimmäisen noin kahden viikon aikana kun tilitys ei täsmännyt. Aion kyllä huomenna kaivaa seteleitä lippaasta äärimmäisellä huolellisuudella. Ei tuollaisen halua toistuvan, luonnollisestikaan.
En onneksi tajua vittuakaan mitä oikein selität joten hyvää yötä vaan sinnekin!Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa. @Moderaattorit laittaa sinut ahtaalle.