Mikä fiilis juuri nyt?

  • 49 832
  • 565

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ok. Aikaisin joudut heräämään. Muista syödä hyvä aamupala, että olet energinen kun työvuoro alkaa.
No aamulla ei ikinä maistu mikään, niin täytyy tehdä kunnon eväät, että saa syödä ekalla tauolla.

Pakko vielä kommentoida tuota sinun ahkera nuorimies kommenttia, että oikeastaan kaikki mun kaverit käy töissä. Olen tullut siihen tulokseen, että kyllä töitä tekevälle riittää. Yhdelläkin loppu työsopimus elokuun alkuun, meni viikko ja löysi uuden työpaikan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No aamulla ei ikinä maistu mikään, niin täytyy tehdä kunnon eväät, että saa syödä ekalla tauolla.

Pakko vielä kommentoida tuota sinun ahkera nuorimies kommenttia, että oikeastaan kaikki mun kaverit käy töissä. Olen tullut siihen tulokseen, että kyllä töitä tekevälle riittää. Yhdelläkin loppu työsopimus elokuun alkuun, meni viikko ja löysi uuden työpaikan.

Tämän perusteella vaikuttaa siltä, että sinulla on hyvä kaveripiiri etkä itsekään ole hunsvotti. Kunnioita vanhempiasi, ovat tehneet hyvin kohdallasi, kun ovat kasvattaneet sinua.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämän perusteella vaikuttaa siltä, että sinulla on hyvä kaveripiiri etkä itsekään ole hunsvotti. Kunnioita vanhempiasi, ovat tehneet hyvin kohdallasi, kun ovat kasvattaneet sinua.
No jaa noiden samojen kavereiden kanssa tuli hölmöiltyä kaikenlaista yläasteella. Ei enää jaksa toki hölmöillä niin paljon. Kai se on jotain aikuistumista. Vaikka tuskin se aikuiseksi vielä tekee, jos käy töissä ja maksaa itse auton vakuutuksen.

Vanhempiani toki kunnioitan. Eivät hekään olleet mitään mallioppilaita. Ovat pysyneet silti hyvissä väleissä, vaikka ovatkin eronneet.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No jaa noiden samojen kavereiden kanssa tuli hölmöiltyä kaikenlaista yläasteella. Ei enää jaksa toki hölmöillä niin paljon. Kai se on jotain aikuistumista. Vaikka tuskin se aikuiseksi vielä tekee, jos käy töissä ja maksaa itse auton vakuutuksen.

Vanhempiani toki kunnioitan. Eivät hekään olleet mitään mallioppilaita. Ovat pysyneet silti hyvissä väleissä, vaikka ovatkin eronneet.

Ikävä kuulla, että olet avioerolapsi. Itse sain kasvaa pumpulissa, kun vanhempani pitivät yhtä faijan kuolemaan asti. Toki hekin erosivat, mutta palasivat yhteen. Onko äitisi siis sinkku?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko äitisi siis sinkku?
Ei toki. Hänellä on ollu toinen mies jo kymmenen vuotta. Ja heillä on pari lastakin. Eli periaatteessa mulla on vain yksi isoveli ja kaksi pikkuveli puolta. Mutta veljiä ovat mulle kaikki samalla tavalla. Yhtä rakkaita kaikki.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei toki. Hänellä on ollu toinen mies jo kymmenen vuotta. Ja heillä on pari lastakin. Eli periaatteessa mulla on vain yksi isoveli ja kaksi pikkuveli puolta. Mutta veljiä ovat mulle kaikki samalla tavalla. Yhtä rakkaita kaikki.

Hieno juttu, mutta rehellisesti sanottuna pettymys tähän hetkeen. Fiilistelin jo ajatuksella, että on sinkku ja pitkään ollut ilman miestä. Olen sika ja pyydän sitä anteeksi kun en osaa käyttäytyä. Menee nousuhumalan piikkiin tämä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hieno juttu, mutta rehellisesti sanottuna pettymys tähän hetkeen. Fiilistelin jo ajatuksella, että on sinkku ja pitkään ollut ilman miestä. Olen sika ja pyydän sitä anteeksi kun en osaa käyttäytyä. Menee nousuhumalan piikkiin tämä.
Ei multa tarvitse pyydellä anteeksi.

Millainen nousuhumala tähän aikaan on? Yleensä lasku tähän aikaan. Tai sitten vieläkin ihan päissään niinku silloin laivalla joskus. Krapula tuli joskus kello 3 päivällä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei multa tarvitse pyydellä anteeksi.

Millainen nousuhumala tähän aikaan on? Yleensä lasku tähän aikaan. Tai sitten vieläkin ihan päissään niinku silloin laivalla joskus. Krapula tuli joskus kello 3 päivällä.
No kun nukahdin yöllä kesken kaiken, niin heräsin aamulla valmiiksi kännissä ja nyt jatkan siitä mihin jäin. Tänään vielä ja loppuvuosi selvänä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Iisoppi, palstan lämminhenkinen naispuolinen turisija.
Aamupalukka on nautittu ja tässä mietin että mitä tänään tekisi. Pellon päällä näyttää olevan vielä aika paksusti usvaa. Kävin yöllä (tai yhdentoista aikaan) katsomassa revontulia mutta hitot niitä näkynyt vaikka se sääpoika (nyt ei tule nimi mieleen mutta Ylellä oli) sanoi että voi hyvinkin revontulia näkyä etelää myöten jos ei pilvet peitä. No tähtiä näkyi (ei siis pilviä) mutta ei revontulia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Seitinohuet ja panettaa niin että voisin astua vaikka jääkaappipakastimen. Ihan huva meininki siis.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jotenkin stressaantunut.. Pitäisi olla hereillä tyyliin neljän tunnin päästä ja tässä mä olen yhä valveilla. Pitäis niinku tehrä jotain.
 
K

Kiekkokatsoja

Oikein hyvä. Asiat on kunnossa. Ei tarvitse miettiä toisten juttuja. Netissä jalkapalloa, ja aamulla saan nukkua pitkään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Juuri nyt hyvä fiilis. Suomi voitti. Vaikka peli ei ollut ihan vakuuttavaa niin se riitti Kreikan kaatoon (kun maali saatiin rankusta). No Italiaa varten pitää kyllä parantaa...
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Tulin jonkin aikaa sitten pois saunasta ja nyt alkaa vähitellen tuntumaan vilpoiselta. Pitää siis laittaa paita ylle, housut ovatkin jo kintuissa ja kuulokkeet korvilla.
Kuulostaa vähän hassulta kun sanot että housut ovat kintuissa, kun tarkoitat että laitoit ne jalkaan. Mietin hetken että mitä sää oikeen oot tekemässä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sangen onnellinen ja helpottunut on allekirjoittaneen olo tällä hetkellä! Tänään oli mun ensimmäinen päivä kaupan kassalla ja ai että mun kädet vapisi alussa ja tuli sekoiltua etenkin sen ekan 1,5 tunnin aikana mitä siinä olin. Mutta tauolta palattuani olin jo paljon rennompi ja pikkuhiljaa ne kassarutiinit alkoi jo jäämään päähän ja asiakkaiden palveleminenkin sitä kautta nopeutua.

Aion nyt viikonlopun aikana treenata noita HeVi/paistopistetuotteiden koodeja, niin maanantaina ei ehkä niitäkään tarvi enää (lähes) joka kerta tsekata/kysyä erikseen. Muutaman kyllä opinkin muistamaan ulkoa jo tänään! Mutta jepa! Viikonlopun alkomahoolit on ostettu ja tällä hetkellä odotan innolla sitä että kello lyö 19, joka tarkoittaa tietenkin Pelicansin kolmatta CHL-peliä :)
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Bastut hoidettu ja toinen päivä Levillä pääsee kunnolla käynnistymään.
Nousuhumalan myötä fiilis mitä parhain.
Jossain välissä voisi kuitenkin miettiä jotain muutakin toimialaa, ens vuonna kuitenkin nelkyt mittariin ja samaa rallia ei enää niin kivasti jaksa...
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvä fiilis. Oon pari viikkoa harrastanut päivittäin kevyttä liikuntaa, ja ravintoakin käyttänyt järkevästi. Kesäkilot on lähteneet tippumaan. Samaa rataa suunnilleen jatkan.
 

redpecka

Jäsen
painoin tämän auki mutten sitten osaakaan sanoo mitään. Tai ootas, on eteerinen olo, tuntuu että olen sanonut kaiken mitä tästä ruhosta irtoo.

Siis on hyvä pitää pieni breikki Jatkikseen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Flunssainen ja kipeä. Tuon takia jää esim Suomi-Italia näkemättä Ratinassa perkele. Onneksi tulin kipeäksi eilen jo ennen kun ne jatkoliput tuli myyntiin, muuten ois harmittanut tänään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Poikki muttei väsynyt, jos tiedätte mitä tarkoitan.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
painoin tämän auki mutten sitten osaakaan sanoo mitään. Tai ootas, on eteerinen olo, tuntuu että olen sanonut kaiken mitä tästä ruhosta irtoo.

Siis on hyvä pitää pieni breikki Jatkikseen.
Nyt tuli semmonen fiilis, että ehkä redpeckan kuukauden kakku oli tahallaan otettu, tai sitten se vain sattui tulemaan juuri sopivaan aikaan.



 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Helpottunut fiilis. Vielä on liian aikaista sanoa että todella helpottunut fiilis, kun ei tiedä paljon sitä rahaa tulee mutta...

Olen jonkin verran pohtinut, pelännyt ja jännittänyt viime aikoina saanko toimeentulotukea tässä kuussa. Sille olisi oikeasti tarvetta, sillä pari laskua on maksamatta ja ruokaankin pitäisi olla jonkin verran rahaa. Tilillä on tällä hetkellä rahaa kuitenkin vain kolme senttiä.

No äsken soitin Kelan asiakaspalveluun ja sieltä se helpottava tieto tuli! Toimeentulotukipäätös on tehty ja se on tällä kertaa myönteinen ja rahat tulee maksuun perjantaina. Toimeentulotukipäätöksen sen sijaan näen nettipalvelussa huomenna.

Vielä on liian aikaista sanoa että olisi todella hyvä ja helpottunut fiilis kun tosiaan en tiedä vielä paljon sitä tukea tulen saamaan. Mutta on tässä jo jonkin verran helpottunut olo, tieto siitä ylipäätänsä että toimeentulotukipäätös tulee olemaan myönteinen on iso juttu jo sekin.

En usko että täytyy sovitella köyttäkin kaulaan...
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mahtava. Tyttöystävä lähetti juuri kuvan, jossa poseeraa juuri saapuneen viisuminsa kanssa. Pääsee vihdoin tutustumaan meidän rakkaaseen kotimaahamme. Huomenna vielä Liigakin polkaistaan käyntiin, niin kyllä taas kelpaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös