Mikä fiilis juuri nyt?

  • 49 074
  • 562
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Niin karmee krapula ettei saa ees nukuttua. Nyt on pakko ottaa loivaria. Ja sit ku se potkii niin fiilis on:

Ma tahtoo veivaa veivaa!

Linkki Youtubeen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tähän on ihan perseestä. Taidan lähteä lenkille, jos sieltä löytyy hyvä fiilis.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Äkillinen sairastuminen perjantaina vesitti viikonloppusuunnitelmat ja se vähän harmitti, mutta tulipahan oltua kiltisti kotona. Täydellinen kolmen päivän rentoutuminen ihan kotioloissa ilman velvoitteita kisoja, leffoja ja youtubea katsellen teki kyllä hyvää.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Äkillinen sairastuminen perjantaina vesitti viikonloppusuunnitelmat ja se vähän harmitti, mutta tulipahan oltua kiltisti kotona. Täydellinen kolmen päivän rentoutuminen ihan kotioloissa ilman velvoitteita kisoja, leffoja ja youtubea katsellen teki kyllä hyvää.
Vähän sama, mutta ilman sairastumista.
Itsellä oli pitkästä aikaa taas työviikko. Lähes kolme kuukautta tuli oltua poissa noista velvollisuuksista. Normaalisti olisin nyt viikonloppuna ollut kaljottelemassa jossain pitkin maita ja mantuja ja nollaamassa tuota arkea, nyt söisin pizzaa ja huomenna ahdistaisi niin, ettei sanaa saisi suustansa. Nyt otin selvinpäin erittäin rennosti, enkä tehnyt muuta kun lähinnä kävin saunomassa ja kävelemässä. Tähän voisi tottua.

Erittäin virkeä olo ja tiedän jo nyt, että huomisesta aamusta normaalista poiketen ei tule erityistä ongelmaa.

*Vittu mikä nynny.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Iloinen kuin mikä. Syyt tulikin aika lailla ruodittua läpi tuolla onnellisuusketjussa mutta jeps, tänään saa kyllä yrittää aika hiton kovaa jos meinaa saada tämän hymyn hyytymään meikäläisen kasvoilta.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on ihan hyvä fiilis, vaikka on tännekin tullut vähän avauduttua pariin ketjuun. Aurinko paistais tuolla ulkona, ja reilun neljän tunnin päästä sinne voi tästä toimistosta jo ulostautua. Taidan korjata pyörän ja käydä heittämässä pienen lenkin, ja sen jälkeen pitää leikkiä kissan kanssa. Siis ihan oikean kissan - vaimo on jossain.

Hyvää fiilistä nostattaa myös se, että on palkkapäivä. Hyvillä mielin voisin tänään kiskaista myös pizzan. Kinkkua, pekonia, juustoa ja siihen kylkeen pari hyvää olutta. Huomenna sitten voi taas masentua kun tulee muutama lasku maksettavaksi, mutta mennään nyt tämä päivä vielä hyvillä fiiliksillä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Join kahvia joten nyt on päästävä vessaan lorottamaan. Parin tunnin päästä lähtö duuniin ja edessä toinen 6h iltavuoro putkeen jonka jälkeen huominen vapaata. Ihan positiivisin mielin tässä ollaan vaikka alkuviikkona olo oli aivan rätti.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on hyvä fiilis! Aurinko paistaa, on perjantai ja työpäivää jäljellä enää vajaa neljä tuntia. Viikonlopun olen kissavahtina kun naiset lähti "tyttöjen reissulle". Me ollaan sitten jätkien (siis kattien) kanssa viettämässä poikien viikonloppu, eli kaljaa, vähän pössyttelyä, jalkapalloa, lätkää, formulaa. Sauna vaan puuttuu. Viikonloppuja itse kullekin!
 

Glove

Jäsen
Ei oikein fiilistele nyt. Mahassa kiertää ja kohtaa pitää lähteä vessaan istumaan. Ties kuinka pitkäksi aikaa. Alan jo vähän epäillä, että mulla on laktoosi-intoleranssi tai jotain muuta kun tää ei oo eka kerta. Mutta nyt näitä on tullut tässä kesän ja syksyn mittaan aina silloin tällöin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Nyt on hyvä fiilis! Aurinko paistaa, on perjantai ja työpäivää jäljellä enää vajaa neljä tuntia. Viikonlopun olen kissavahtina kun naiset lähti "tyttöjen reissulle". Me ollaan sitten jätkien (siis kattien) kanssa viettämässä poikien viikonloppu, eli kaljaa, vähän pössyttelyä, jalkapalloa, lätkää, formulaa. Sauna vaan puuttuu. Viikonloppuja itse kullekin!
Siis sun kissat pössyttelee ja vetää bissee sun kanssa? Wau, on sulla siistit lemmikit.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei oikein fiilistele nyt. Mahassa kiertää ja kohtaa pitää lähteä vessaan istumaan. Ties kuinka pitkäksi aikaa. Alan jo vähän epäillä, että mulla on laktoosi-intoleranssi tai jotain muuta kun tää ei oo eka kerta. Mutta nyt näitä on tullut tässä kesän ja syksyn mittaan aina silloin tällöin.
Sulla menee suolisto vähitellen sekaisin huonon nukkumisen takia. Mikäli et saa tuota uniasiaa kuntoon, niin loppusi voi olla hyvinkin paskainen.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis sun kissat pössyttelee ja vetää bissee sun kanssa? Wau, on sulla siistit lemmikit.

Joo kisut on aika siistejä kyllä, mutta ei ne mun päihteisiin koske. Niillä on omat. Tein sellasen tennissukka+kissanminttu-yhdistelmän ja sen kanssa nuo tappelee ja pyörii hulluna. Sitten maataan lattialla ja tuijotellaan kun isi juo kaljaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Fiilis on hyvä! Perjantai-iltapäivä, kohta pomon läksiäisiin hakemaan pientä nousua ja sitten illalla pienen kupittelun kautta katsomaan Wildheartsia.

(Ja ei, hyvä fiilis ei tule pomon lähdöstä, en toivonut sitä - ennen kuin joku tulee asiasta veistelemään.)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuossa hetken vitutti armottomasti ja oli melko epätoivoinen fiilis kun epäonnistuin tuon suklaapiiraan teossa. En saanut sitä piiraan pohjaa lainkaan jähmettymään ja sitten kun otin sen uunista niin vielä kakkuvuoan pohja oli huonosti kiinni ja se aukesi ja iso osa taikinasta valui uunin pohjalle tai sinne uunin alalaatikkoon.

Sotku oli hetken aikaa ihan järkyttävä kunnes sitten sain siivottua sotkun. Fiilis olikin tosiaan raivostunut ja vittuuntunut, mutta kyllä se fiilis siitä koheni kun sain sotkut korjattua.

Nyt fiilis on taas hyvä. Olen kaivannut sitä tunnetta kun viikonloppu myös tuntuu joltain. Pitkään aikaan viikonloppu ei ole ollut juuri muuta kuin päiviä muiden joukossa mutta nyt ne alkaa taas tuntumaan hyviltä kun alkaa tosiaan työkokeilu maanantaina.

Se kun on viikonloppu, on asunto taas keittiönkin osalta siisti ja lätkää tulee tv:stä niin nostattaa fiilistä kyllä melkoisesti. Nyt on hyvä fiilis, ja tästä voi alkaa viikonloppu. Eväät eli nachovuoka ja minipitsat valmistuivat hyvin ja olen valmis vastaanottamaan taas tämänkin penkkiurheilutäytteisen viikonlopun.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Suoraan sanottuna ärsyttää kun meitin iltalenkkisuunnitelmat vähintäänkin viivästyivät tän sateen takia. Pyysinkö liikaa kun halusin päästä rauhoittumaan tunniksi metsän siimekseen ennen huomista vapaapäivää...
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Suoraan sanottuna ärsyttää kun meitin iltalenkkisuunnitelmat vähintäänkin viivästyivät tän sateen takia. Pyysinkö liikaa kun halusin päästä rauhoittumaan tunniksi metsän siimekseen ennen huomista vapaapäivää...

Mutta miksi? Sateella lenkkeily on parasta ja etenkin metsässä.

Fiilis on se että vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mutta miksi? Sateella lenkkeily on parasta ja etenkin metsässä.

Fiilis on se että vituttaa.
Pieni sade onkin ihan rauhoittava elämys enkä mä sen takia ikinä jää sisälle murjottamaan, mutta kun talsin ulos Paloheinän Alepasta niin tuolla satoi aivan kaatamalla. Pikkasen sitä voi aina kastua mutta yltä päältä märkänä oleminen ei oikein nappaa kun suurin osa vaatteista menisi pakostakin vaihtoon kotiin päästyä. Niin ja kännyn näyttö kastuisi alta aikayksikön jos sillä yrittäisi vaikka soittaa jonkun biisin sopivaan väliin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pieni sade onkin ihan rauhoittava elämys enkä mä sen takia ikinä jää sisälle murjottamaan, mutta kun talsin ulos Paloheinän Alepasta niin tuolla satoi aivan kaatamalla. Pikkasen sitä voi aina kastua mutta yltä päältä märkänä oleminen ei oikein nappaa kun suurin osa vaatteista menisi pakostakin vaihtoon kotiin päästyä. Niin ja kännyn näyttö kastuisi alta aikayksikön jos sillä yrittäisi vaikka soittaa jonkun biisin sopivaan väliin.

Ok, erilaisia persoonallisuuksia on maailma täys.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ok, erilaisia persoonallisuuksia on maailma täys.
Lisätään tähän vielä sekin, että tilanne olisi ollut aivan eri jos mulla olisi ollut sontsa repussa, mutta tulin suoraan duunista bussilla Paloheinään niin enpä ollut osannut varautua tuollaiseen kaatosateeseen. Mutta toki, olemme kaikki ihmisinä erilaisia, siinä olet oikeassa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Suolisto huutaa hoosiannaa ja syömäänkin pitäisi mennä. Juu, taidankin hoitaa molemmat rutiinit vihdoinkin pois alta niin olo on taas hetken helpottuneempi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Olo on nyt niin iloinen etten saa puettua sanoiksi. Elämä on siistii ku siitä osaa nauttia täysillä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös