Mikä fiilis juuri nyt?

  • 49 716
  • 565
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Täältä löytyi jo ketju, jonne saa mennä kertomaan missä on juuri nyt mutta tällaista ketjua en kuitenkaan löytänyt muualta kuin Kerhon omasta osiosta. Eli mikä fiilis sulla on just nyt? Itsellä on aika kova nälkä kun en ole vielä kerinnyt lämmintä ateriaa syömään tänään. Onneksi Pelicansin peli loppuu kohta niin sitten pääsee vihdoin syömään.

Ai niin, on mulla melko kova kusihätäkin jo.
 
K

Kiekkokatsoja

Aika hyvä, mutta hieman outo. On leppoisa olla, ja vkl vapaat vasta alussa. Mutta hieman myös sellainen, mitähän tekisin olo.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vähän erikoinen fiilis. Johtuu siitä että olen vielä ensi viikon kesälomalla. Koskaan ennen en ole näin myöhään lomaa pitänyt (jos ei lasketa vuotta 2017 kun olin varsinaisen kesäloman aikaan saikulla ja kesäloma siirtyi joulu-tammikuulle), yleensä olen viimeistään koulujen alun yhteyteen ajoittanut omankin työhön palaamisen. Vielähän tässä toki ollaan kesässä menossa ja hyvät kelit onkin olleet. Vaikka tännekin on tullut sisältöä tuotettua niin ulkona on tullut kuitenkin oltua ja eilenkin kävin Kuopion torilla ihmettelemässä. Huomenna täytyy mennä kanssa ennen KuPSin peliä.

Eipä ole ihmeempiä lomasuunnitelmia. Se joku kulttuuritorihomoilu oli mutta ei kiinnostanut niin paljoa tuo, Kuopion torilla sitä ei pahemmin näkynyt. Ensi viikolla onkin sitten kansainväliset suurmarkkinat joten siellä voisikin sitten pistäytyä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvä, mutta mietin vain mitä tekisin. Olisi taiteiden yö. En kuitenkaan kovin myöhään voisi siellä olla. Aamulla aikainen herätys. Vai pitäisikö sitä liittyä kalsarikänniketjulaisiin? En tiedä, seuraava tunti kertoo jo paljon.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvä, mutta mietin vain mitä tekisin. Olisi taiteiden yö. En kuitenkaan kovin myöhään voisi siellä olla. Aamulla aikainen herätys. Vai pitäisikö sitä liittyä kalsarikänniketjulaisiin? En tiedä, seuraava tunti kertoo jo paljon.
No mikä oli ratkaisusi?
Itte pohdin, että kyllähän tänään vois mennä ajoissa nukkumaan. Huomenna uusi päivä, ja lämmintä lupailee.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvä päätös, jos tunnet itsesi jo nyt väsyneeksi. Nukkuminen on paljon merkittävämpää mitä esimerkiksi itse ajattelen. Unen hyödyt ja tärkeys on tiedossa, mutten arvosta niitä tarpeeksi. Satutko sinä arvostamaan, jos kelpaa kysyä?

Kuuntelen Totoa, joten fiilis on OK ja meininki silottunut, mutta hivenen hytkyvä.
Tottakai uni on tärkeää, monellakin tavalla. Lisäksi sopiva ravinto ja liikunta on tärkeää.
Nuorena sitä jaksoi vähemmälläkin, ei enää.
Totolla on muutama tosi hyvä biisi.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Huono fiilis. Kalpa hävis jo toisen harkkamatsin. Nyt Kärpille ja 1-7, eikä niillä ollu tänään ees Nhl-tasonjoukkue. Tuntuu että kaikki varmaan nauraa Kalpalle ja sen lippua heiluttaville.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Huono fiilis. Kalpa hävis jo toisen harkkamatsin. Nyt Kärpille ja 1-7, eikä niillä ollu tänään ees Nhl-tasonjoukkue. Tuntuu että kaikki varmaan nauraa Kalpalle ja sen lippua heiluttaville.
Elä ny. Ottaahan tuolla Tapparakin Ilvekseltä jo 1-6 takkiin, ja Ilves on huonompi kuin Kärpät. Tai no, pelaava kokoonpano ehkä ei, mutta kuka niitä ny kattoo. Peliaikaakin on vielä vartti jäljellä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Parin kaljan ja yhden pystyyn hävityn bilismatsin jälkeen himassa luukuttamassa Siekkareita. Ihan jees feelis.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Elä ny. Ottaahan tuolla Tapparakin Ilvekseltä jo 1-6 takkiin, ja Ilves on huonompi kuin Kärpät. Tai no, pelaava kokoonpano ehkä ei, mutta kuka niitä ny kattoo. Peliaikaakin on vielä vartti jäljellä.
Toi nosti heti fiilistä ja oikein gutaa ois tehny jos Jyppi jollekkin noin ois häviämässä :D No läpällä vaan ja alkas ne oikeet pelit jo.

Joo eiköhän sitä todellisuudessa @Punamusta tuu ite ne parhaat naurut annettua jos niikseen on.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No mikä oli ratkaisusi?
Itte pohdin, että kyllähän tänään vois mennä ajoissa nukkumaan. Huomenna uusi päivä, ja lämmintä lupailee.
Kouvola. Ei voi kauaa olla, kuudelta herätys. Kyllähän tässä jotain musiikkia on ja muuta. Hyvä fiilis edelleen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
M e l k o i n e n
s p e k t a a k k e l i
RAMMSTEINILTA.
HUHHUH.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Pieni darra mut kyllä tää tästä parin tunnin kuluessa varmaan helpottaa.
 

Glove

Jäsen
Haukottelen sängyllä puoliksi peiton alla enkä jaksa nousta ylös. Tuli taas nukuttua joku 5-6 h. Joka on toki enemmän kuin neljä tuntia. Kohta on kuitenkin pakko nousta ja laahustaa vessaan kun ei viitti sänkyynkään kusta. Jospa se päivä siitä alkaisi kun pääsee pystyasentoon.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olotila on yhä edelleen toiveikas ja hyvä, vaikka sekaan on tullut nyt valitettavasti myös haikeutta ja surua. Tämä viikko on ollut minun elämässäni vähintäänkin loistelias, kaksi mieltä painanutta tärkeää asiaa on ratkennut tämän viikon aikana ja niistä muodostunut hyvä ja iloinen fiilis jatkuu yhä.

Olenkin jo kirjoittanut näistä asioista muihin ketjuihin täällä, mutta jos joku ei vielä tiedä niin löysin tosiaan minulle itselleni tällä viikolla uuden vuokra-asunnon ja sain myös ainakin jo kuukauden ajaksi töitä. Pääsin työkokeiluun erääseen paikkaan kuukauden ajaksi ja jatko riippuu siitäkin miltä työt maistuvat ja miten työt sujuvat. Kuukaudeksi ensin vain työkokeiluun sen takia että työvalmentajani sitä kuukauden pituista työpestiä alkuun lähinnä suositteli.

Muutan virallisesti asumaan uuteen asuntoon lokakuun ensimmäinen päivä ja työtkin uudessa työpaikassa alkavat varmaan samoihin aikoihin, jolloin lokakuussa onkin edessä elämässäni isohkoja muutoksia. Suhtaudun optimistisesti ja varsin toiveikkaasti näihin muutoksiin.

Sen lisäksi vaan että olotila on hyvä ja toiveikas niin sekaan mahtuu tosiaan nyt haikeutta ja suruakin. Sain aamulla tietää että eräs jo vuosien takaa tuttavapariskunnan mies on menehtynyt. Vaikka viime vuosina ei oltu pidetty yhteyttä kuin lähinnä Facebookin välityksellä, niin kyllä nämä menehtymiset aina mielen hiljentää.

Kuolematkin kuuluvat kaikessa raadollisuudessaan elämään ja olenkin sen 2010-luvulla saanut monesti kokea, mutta ei niihin silti totu ja kyllä se ainakin jonkin verran aina riipaisee sydäntä. Mutta en halua puhua tästä asiasta täällä enempää, jos joku tuttu vaikka sattuukin tunnistamaan kirjoitukseni ja kirjoittajan.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Taas olisi nälkä... Heräsin jo reilu pari tuntia sitten enkä ole vielä käynyt aamupalalla. Nyt voisi kyllä jo mennä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jotenkin raivostunut. Olen erään tahon ainoa ahkera toimija ja ottaa joskus aivoon.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huono. Ei millään huvittaisi mennä töihin illaksi. No ainakaan ei ole ketään katsomassa, jos laiskottelee.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Kerrassaan varsin iloinen. Sain juuri syötyä leftover lasagnet ja nyt katselen ykköseltä kiintoisaa luontodokumenttia Australiasta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt alkaa olemaan ihan hyvä fiilis. Koko viikon olen pyöritellyt päässäni paljon samoja, negatiivisia ajatuksia mutta nyt olen hiljalleen pääsemässä niistä yli.

Mielenterveyskuntoutuja kun tässä kuitenkin olen niin täytyy sanoa että tämä viikko vasta on ollut minun omien tuntemuksieni mukaan raskain viikko mielenterveyden kannalta (siis raskain viikko tämän kuntoutumisajan aikana) mutta nyt alkaa taas uskoa olemaan siihen että aurinko paistaa taas risukasaankin.

Ahdistaahan se hieman kun samat ja negatiiviset asiat pyörivät päivästä toiseen mielessä mutta eiköhän se tästä taas. Onneksi on saanut purkaa tuntojaan ja ajatuksiaan tämän kuntoutuskeskuksen hoitajille tasaisin väliajoin. Ei ole tarvinnut yksin olla.

Nyt katselen korista, äsken söin pitsan ja juon kokista. Iloinen ja luottavainen fiilis vaihteeksi.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihan ok fiilis. Väsyttää melkein 12 tunnin unista huolimatta. Ehkä eilinen työpäivä oli liikaa. Tai sitten lauantain juhliminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös