Mikä ärsyttää ihmisissä

  • 40 371
  • 307

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
EsKa kirjoitti:
-Turhat kyselijät, esim bussipysäkillä tulevat kyselemään bussiaikatauluja kun ne lukee tolpassa metrin päässä
Ja sitten vielä valitetaan, kun suomalaiset on umpimielistä kansaa, jotka eivät halua keskustella toisten kanssa ja tutustua.
 

EsKa

Jäsen
Ted Raikas kirjoitti:
Ja sitten vielä valitetaan, kun suomalaiset on umpimielistä kansaa, jotka eivät halua keskustella toisten kanssa ja tutustua.

Tosiaan, joskus tulee ihan semmonen tunne että kyse on pelkästään jutustelusta..
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
- Ylimieliset, itserakkaat ja leuhkat

- Nämä ihmiset jotka istuvat junassa jostain kumman syystä minun paikallani, kun minä olen siihen paikalleni menossa. Ei ole kivaa lähes joka kerta sanoa, että tämä on minun paikkani. Minä olen kuitenkin tästä maksanut ja minulle se kuuluu ja vaadin palvelua...

- Tällaiset ihmiset, jotka eivät kuuntele... sanot niille jotain, niin hetken päästä kuuluu, niin mitä?

- Liian tarkasti kaikki asiat ottavat ihmiset,tai ihmiset jotka valittavat pienistä ja turhista asioista, hei relax...

Tässä nyt jotain, palaan asiaan kun jotain tulee mieleen...
 
HN kirjoitti:
Markettien, pankkien, kioskien, huoltoasemien, kerrostalojen, kirjastojen, terveyskeskusten ja virastojen ovien edessä tupakoivat ihmiset. On suorastaan huippukivaa saada keuhkonsa täyteen raikasta tupakansavua välittömästi mistä tahansa ovesta ulos astuessaan. Haistakaa vittu!
Sama, lisätään vielä listaan "koulujen". Eikö nämä luupäät ajattele ikinä muita? "Ihan sama, kuhan ite saan vedettyä sauhut koulun pääoven edessä." Tupakkapaikan pitäisi olla jossain hevonkuusessa, jossa savusta ei olisi kunnon ihmisille haittaa.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin harmillisen usein tulee törmättyä nykyään ihmisiin, joilla on suunaton pätemisen tarve. Riita tai kiista on saavata aikaiseksi hinnalla millä hyvänsä -> kunhan toinen vaikuttaa huonommalta. Se saa ärsytyksen takuu varmasti nousemaan mulla ainakin. Miksi kiistellä esimerkiksi aiheesta josta ei tiedä? Tai miksi se on sinulta pois jos toisella menee kerrankin hyvin tai on innoissaan joskus?!

Ja aivan sentin päässä takana tulevat nämä jo aikaisemminkin mainitut henkilöt, jotka kyllä kestävät iskeä vitsiä muista, mutta uskallapas kerrankin heittää takaisin niin ollaan jo jossain 7. maailman sodassa *pyörittelee silmiään*
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Baaritiskin toisella puolella vaikuttavat paskiaiset vituttavat suunnattomasti.
Mielestäni sen oluen voi myydä siinä tiskillä vartin palvelua odotelleellekin.
Ei luulisi olevan vaikeaa? Ei siinä auta edes kanta-asiakkuus, eikä hyvä käytös, kun kaljanlaskijalla iskee ylemmyyskompleksi. Vittu! Seuraavan kerran heiluttelen 1000 euron seteliä ja hypin perkele tasajalkaa baaritiskillä. Katsotaan sitten miten käy.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
vilperi kirjoitti:
- Tällaiset ihmiset, jotka eivät kuuntele... sanot niille jotain, niin hetken päästä kuuluu, niin mitä?
Naulan kantaan, tämä asia ärsyttää minuakin sen takia, koska isäni ja isoveljeni ovat välillä juuri tällaisia, sillä erotuksella että vaikka sanon heille saman asian monta kertaa, niin vähän ajan päästä kuuluu se sama vastaus, mitä sää sanoit? Tämä on erittäin ärsyttävä asia, mutta jostain syystä olen tavallaan jo tottunut tähän. Joskus pitäisi varmaan itse tekeytyä tuollaiseksi, niin isukki ja veljeni saisivat maistaa omaa lääkettään silloin kun he tulevat kysymään jotain tärkeää...
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Korppi kirjoitti:
Baaritiskin toisella puolella vaikuttavat paskiaiset vituttavat suunnattomasti.
Mielestäni sen oluen voi myydä siinä tiskillä vartin palvelua odotelleellekin.
Ei luulisi olevan vaikeaa? Ei siinä auta edes kanta-asiakkuus, eikä hyvä käytös, kun kaljanlaskijalla iskee ylemmyyskompleksi. Vittu! Seuraavan kerran heiluttelen 1000 euron seteliä ja hypin perkele tasajalkaa baaritiskillä. Katsotaan sitten miten käy.

Tämähän käy toteen AINA jos eksyy bakersin yläkertaan, sitä tärpättiä ei saa sieltä sitten millään. Kaikkeni olen kokeillut, en ole koskaan (no hyvin hyvin harvoin) semmosessa kunnossa että ei tolle enään. Puku päällä sieltä ei ainakaan saa mitään. Ei muuta kun alakertaan hakemaan juomat ja ne tulee vielä suht hopusti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt tuli vielä mieleen yksi:

- nahjustelijat
Itse kun teet täysillä töitäsi, niin joku nahjustelee vaan siinä vieressä, ei ole kiva...
 

EsKa

Jäsen
Turhaan stressaavat ihmiset, kun mihinkään ei tosiaan ole kiirettä valmiissa maailmassa.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mua ärsyttää ihmiset, joiden on pakko riehua, vouhottaa, valittaa ja nostaa joka asiasta aivan järjetön meteli. Niillä on stressi ja vatsahaava ja burn out välittömästi kun työpaikan kahviautomaatti vaihdetaan uudempaan, ja elämä on pilalla kun kaupasta on kevyt lauantaimakkara loppu ja joutuukin syömään tavallista. Näille ihmisille tulee keuhkoahtaumatauti vartissa, kun naapurissa käy tupakoitsija kylässä, ja heidän koko kesänsä on pilalla kun kanttori soittaa Suvivirrestä pari nuottia väärin kummilapsen kevätjuhlakirkossa.
Toisaalta, ilman näitä ihmisiä lehdissä ei olisi yleisönosastoja.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Syvällistä pohdintaa aiheen tiimoilta.

kissankarva kirjoitti:
Toisaalta, ilman näitä ihmisiä lehdissä ei olisi yleisönosastoja.

Niin, mutta olisiko näitä ihmisiä olemassa ollenkaan, jos kaikki yleisönosastot olisivat kielletty kivityksen uhalla?

Toisaalta, ihmisen kekseliäisyyden tuntien, kuolisimme luultavasti häkämyrkytykseen, kun nämä tyytymättömät lähettelisivät sapekkaita savumerkkejään.


Täältä tähän
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sellaiset nössöt ärsyttävät, jotka esittävät nokkelaa ja näsäviisasta ja heittelevät näitä nokkeluuksiaan nimimerkkien suojasta, mutta ei ole pokkaa puhua naamat vastatusten.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ted Raikas kirjoitti:
Sellaiset nössöt ärsyttävät, jotka esittävät nokkelaa ja näsäviisasta ja heittelevät näitä nokkeluuksiaan nimimerkkien suojasta, mutta ei ole pokkaa puhua naamat vastatusten.
Jos ervaa tarkoitat niin se on kyllä livenä ihan samanlainen mukahauska nokkelikko. Tosin ei aloita jokaista lausahdusta niinillä eikä päätä täältä tähän.

Mistä voi tietää jostakusta nimimerkkinokkeluusheittäjästä että onko se naamat vastatusen hannele pokka vai nössö? Eli milloin tulee ärsyyntyä, milloin ei.

Tosin pakko myöntää, että jos en olisi itse minä niin minä ärsyttäisin minua melkoisen paljon, usein. Nykytilanteessa sen sijaan lähinnä hykertelen omahyväisessä tyytyväisyydessäni vaikkapa sitä että joku luulee että on olemassa 1000 euron seteleitä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Twite kirjoitti:
Jos ervaa tarkoitat niin se on kyllä livenä ihan samanlainen mukahauska nokkelikko. Tosin ei aloita jokaista lausahdusta niinillä eikä päätä täältä tähän.
Ei, en tarkoita ervaa, enkä oikeastaan ketään täältä Jatkoajasta, vaan olen törmännyt tälläisiin elämäntapanörtteihin muualla, jotka saavat virtuaalipeniksensä kasvamaan ollessaan nokkelia nettiympyröissä ja piilovittuillen. Tosi paikan tullen elävässä elämässä sitten tutisevat pöksyissään, eivätkä uskalla sanoa mitään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ted Raikas kirjoitti:
Ei, en tarkoita ervaa, enkä oikeastaan ketään täältä Jatkoajasta, vaan olen törmännyt tälläisiin elämäntapanörtteihin muualla, jotka saavat virtuaalipeniksensä kasvamaan ollessaan nokkelia nettiympyröissä ja piilovittuillen. Tosi paikan tullen elävässä elämässä sitten tutisevat pöksyissään, eivätkä uskalla sanoa mitään.

Minä kyllä olen ajoitain hieman hermostunut ervaan, minua hermostuttaa miehessä se, etten ole päässyt vielä ottamaan hänen kanssaan pulloa Brandya. Olisi muutamia kysymyksiä käsiteltävänä, epäilen.

veini
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Nämä ärsyttävät:

- Taivastelijat; ihmisryhmä, joka jää taivastelemaan aivan tavallisiakin asioita.
- Kuhnaajat; ihmisryhmä, joka vätystelee ja löysäilee. Eivät tahdo saada housujakaan jalkaan ennen puolta päivää. Viivyttelevät jonoissa ja jäävät juttelemaan "mukavia".
- Hihhulit; ihmisryhmä, johon ei puhe tai järki tehoa. Ovat aina "oikealla" asialla.
- Rumat, jotka ovat itse saattaneet itsensä säälittäviksi; ihmisryhmä, joka haisee pahalle, näyttää oksettavalta ja puistattaa muutenkin. Kykenisivät muuttamaan habitustaan, mutta ovat omasta mielestään "onnellisia" sellaisina kuin ovat.
- Ylimieliset, omasta mielestään erinomaiset, rajattomalla itseluottamuksella varustetut paskiaiset, jotka ajattelevat vain omaa etuaan; ihmisryhmä, johon kuulun itse.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
er_bai_wu kirjoitti:
- Kuhnaajat; ... Viivyttelevät jonoissa ja jäävät juttelemaan "mukavia".
Jos joskus tulen kuristamaan ihmisen on hyvin todennäköistä että se tulee tapahtumaa työpaikan ruokalassa, joko ruokajonossa tai astianpalautuksessa. Mikä perkele siinä voi kestää kun toistoja on kuitenkin takana jo satoja?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
er_bai_wu kirjoitti:
- Taivastelijat; ihmisryhmä, joka jää taivastelemaan aivan tavallisiakin asioita.
Maustetaan tätä sillä, että taivastelun lopputulos on yleensä se, että ennen kaikki oli paremmin. Hyvä esimerkki on Lohjan keskustan rakennustyömaat parhaillaan: "Kyllä ne vaan purkaa... joo-o, on se sellasta... vaan liikenne se tukkiutuu... ruuhkautuu, on se... (tähän vuodatus siitä, kuinka huonosti asiat on järjestetty ja miten entisilläkin palveluilla olisi pärjätty)... kuka sitä niin paljon ostelee, että Prisma tarvitaan... kyllä kohta kupla puhkeaa, lama tulee..." Ja sitten nämä samat tyypit juoksevat liikekeskuksen avajaisissa alennusliput kourissaan, kun juhlamokkaa saa kaksi yhden hinnalla. On se.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tottapuhuen ihmisistä eniten itseäni vituttaa minä itse, joka tuskin yllättää tuttujani. Lisäksi olen suunnattoman vittuuntunut hysteerisiin ämmiin sekä asian tahallaan väärin(muka)käsittäviin idiootteihin, joiden tarkoituksena on saada vitutus ja riita aikaan. Eikä virastosta toiseen juoksuttavat byrokraattivirkailijatkaan saa sympatioitani. Jokainen päätelköön itse omalle kohdalle osuneet...
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Yksi kirjoittaja jatkuvine yhdys sana virheineen alkoi ärsyttämään lopulta niin paljon, että nyt oli pakko laittaa ignoreen. En ole ylpeä teostani, mutta ehkä tämä tästä vielä.

Kerta se on ensimmäinenkin näköjään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Cube kirjoitti:
Yksi kirjoittaja jatkuvine yhdys sana virheineen alkoi ärsyttämään lopulta niin paljon, että nyt oli pakko laittaa ignoreen. En ole ylpeä teostani, mutta ehkä tämä tästä vielä.
Tämäpä on ikävä asia. Olisin niin kovin mielelläni kommentoinut ja keskustellut kanssasi asioista täällä Jatko ajassa, mutta ei voi mitään, toivottavasti päätät joku kerta toisin ja otat minut pois ignorestasi.

Nyt koti matka odottaa, tänään pitää seurata jää kiekkoa ja onneksi huomenna alkaa viikon loppukin. Katsoo, jos ottaisi hieman alko holiakin... maltilla toki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös