Case Tuomainen
Mun on pakko tuoda oma negatiivinen näkemys tästä miehestä pöytään.
Mun mielestä tällä miehellä ei oo mitään annettavaa tälle joukkueelle. Kiekollinen osaaminen aivan lapsellisen surkeata, pörrää kentällä ilman minkäänlaista pelisilmää ja ei saa mitään aikaiseksi. Tämä toistuu vaihdosta toiseen. Taklaa kyllä painavasti, mutta herranlettas sentään, jos ei muita avuja ole jääkiekkoilijana kuin taklaaminen, niin ei mun mielestä kuulu SM-liigaan. Mulla loksahti suu eilen auki, kun mies palkittiin 300 liigaottelun vuoksi. Siis miten helvetissä näin p*ska pelaaja voi pelata näin monta liigaottelua?
Sori äärinegistely, mutta en voi käsittää miten joku näkee tässä miehessä jotain niin säväyttävää, että voisi pukea punapaidan päälle illasta toiseen. Mies kuuluu mestikseen, siellä voi vetää tyhjäpäänä ympyrää kaukalossa ja pari kertaa taklata.
Turo Järvinen on aivan helvetisti edellä tätä jättiä oikeastaan kaikessa. Kiekollisesti parempi, taklaa agressiivisemmin, joskin ei ehkä yhtä painavasti, mutta useammin pelissä.
En näe tossa eilisessä lopun poikkarissa niin paljoa hyvää, että pystyisin sanomaan tästä pelaajasta juurikaan mitään hyvää.