Miesasiat

  • 261 057
  • 1 149

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Naisenajokortti

Designer kirjoitti:
Loputtomasti. Vähänkin kokeneempi mies on jo oppinut, että jos nainen...

Niin, itse olen havainnut, että useimmiten naisten kanssa kannattaisi toimia niin, että toimii juuri toisinpäin kuin alunperin meinasi.

Tähänkin on tietysti jokunen poikkeus, josta johtuen päädyn sanomaan, että jos nainen olisi luotu viimeaikoina, niin kukaan ei uskaltaisi päästää tätä luomusta bugien ja käyttöhäiriöiden aiheuttamien oikeusjuttujen pelossa amerikan-, eikä kyllä muidenkaan maanosien, markkinoille.

Loppukaneetiksi päädyn vielä ehdottamaan, että akathan voisivat kehittää keskenään jonkun ajokorttityyppisen tutkinnon, jonka suoritettuaan joka jannulla olisi hyvät eväät näiden koukeroaivojen tajuamiseksi. Taitaa vain olla niin, että ko. tutkinnon järjestelytoimikunnan aika menisi vain poissaolevien jäsenten ja ex-miesten panotaitojen mollaamiseksi.

Täältä tähän
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikoinaan tutulla miehellä oli se tapa, että tyttöystävän selvästi ollessa kiukkuinen / äkäinen jostain hän kysyi häneltä "mikä on? / mikä on vikana?" kolme krt. Mikäli joka kerta vastaus oli tämä "ei mikään" hän ilmoitti elävänsä sen tiedon mukaan. Ilmoitti aina että turha sitten tulla kiukuttelemaan myöhemmin siitä, ettei hän ollut huomioinut asiaa...
Kso nainen oppi muutaman riidan jälkeen, että ehkä joskus kannattaa kertoa mitä siellä mielessä liikkuu. Miehet eivät ehkä kuitenkaan omaa aina sitä kristallipalloa..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rinoa kirjoitti:
Kso nainen oppi muutaman riidan jälkeen, että ehkä joskus kannattaa kertoa mitä siellä mielessä liikkuu. Miehet eivät ehkä kuitenkaan omaa aina sitä kristallipalloa..
Nimenomaan. Itseäni kyllä kiinnostaa syyt toisen pahalle mielelle. Olen ns. puhujatyyppiä, että tykkään selvitellä asioita mahd. juurta jaksain jutellen. Epäonnekseni muinainen tyttöystäväni oli aika sisäänpäinkääntynyt ongelmiensa ja murheittensa suhteen ja sain nyhtää syitä synkkyydelle. Usein tuloksetta. Se, jos mikä oli turhauttavaa.

Olen päättänyt (no ei tollaista oikeasti voi edes päättää), etten rakastu enää ikinä sellaiseen naiseen, joka ei osaa tuoda murheitansa esiin. Toki sellainen yletön valittajakaan ei ole mukava.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kobe kirjoitti:
Ainakin yksi esimerkki elävästä elämästä tulee mieleen. Useita kertoja olen mennyt nukkumaan naisen viereen joka aluksi on ilmoittanut kivenkovaa että "mitään ei sitten tule tapahtumaan".

Hyvin haisteltu esimerkki. Tämä tosiaan lähes poikkeuksetta tarkoittaa, että kohta mennään ;)
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Rinoa kirjoitti:
"meillä on tässä hieman juttu kesken, että mielummin olisimme kahden"
Juontuupa mieleeni Dallas-tv-sarjasta Ewingin Bobby, joka usein saatuaan J.R:ltä siipeensä lipesi kapakan tiskille viskiä siemailemaan ja mölähti seuraansa lyöttäytyville naikkosille, että "I just wanna be alone". Kuitenkin kerta toisensa jälkeen Bobby pussaili pikkutunneilla näiden samojen tyrkkyjen kanssa kuin Ritari Ässä. Kaiken lisäksi naiset tuppasivat olemaan yksihuoltajia.

Toisekseen kun kuulen sanat, että "juttu on vähän kesken", niin rohkenen epäillä, että tuskinpa se valmiiksi tulee koskaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilatiili kirjoitti:
Juontuupa mieleeni Dallas-tv-sarjasta Ewingin Bobby, joka usein saatuaan J.R:ltä siipeensä lipesi kapakan tiskille viskiä siemailemaan ja mölähti seuraansa lyöttäytyville naikkosille, että "I just wanna be alone".

Jätit sitten kertomatta että useimmiten noihin Bobby Ewingin kapakkailtoihin sisältyi juottolan totaalinen remonttikuntoon pistäminen. Kummasti sitä tappelun aihetta aina tuntui löytyvän ja sitten löytyi aina myös daami joka lähti hoivailemaan mustelmille ja verinaarmuille tölvittyä miekkosta.
Jotenkin minusta vaan tuntuu että noin niinkuin yleisellä tasolla ajateltuna tuollainen kapakassa tappeleminen ei ole mikään hyvä keino pokata lyylejä. Niin no, minä en ole söpö kiharapäinen miljardööripoitsu niinkuin Bobby Ewing - olisko siis nyt niin että jos miljonäärisinkku tappelee ravintolassa, niin naiset ovat heti kuumana? Mutta jos kyseessä on keskiverto noubadi, niin ei kylläkään luuvitosta esittelemällä pääse lipsuttelemaan lirputinta, lärpytintä eikä pärpää?
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilatiili kirjoitti:
Toisekseen kun kuulen sanat, että "juttu on vähän kesken", niin rohkenen epäillä, että tuskinpa se valmiiksi tulee koskaan.
Ja sekös on vaarallista ;) Kun ollaan kavereiden kanssa liikenteessä "pitkästä aikaan ihan vaan kuulumisia vaihtamassa" saa olla harvinaisen hurmaava herra että hänelle jaksaa kahta lausetta enempää uhrata..

(ja sitten kummastellaan miksi olen edelleen sinkku .. heh.. )
 

scholl

Jäsen
Chip kirjoitti:
Mutta huolimatta statuksestani, on välillä tullut törmättyä ongelmaan nimeltä "käääliömiehet". Eli miehet, jotka tulevat kännissä lääppimään ja yrittämään, vaikka ihan hyvin tietävät, että mua tai mun kavereita ei kiinnosta. Kaikki tytöt kuitenkin kierretään läpi ja siinä samalla nolataan sitten itsensä ihan toden teolla.

Mitä merkitystä sillä statuksella on tuohon ongelmaan? Kysymys on henkilökohtaiseen koskemattomuuteen kajoaminen statuksesta riippumatta.

Tuossa kyllä kuulostaa olevan vääränlainen suhtautumistapa ahdistelijoihin. Sama kuin valiteltaisiin pankkirosvojen ja muiden niljakkeiden käytöksestä puuttumatta silti siihen. Eli laittakaa kovaäänisesti ne niljakkeet pyytämään tekoaan anteeksi, sen jälkeen käsky "poistu välittömästi" ja jos ei ala auttamaan niin sitten vielä loppuun toteamus "saat kuonoon".

Ei se käytös johdu kännistä. Ne ei vaan kehtaa kähmiä kännissä, mutta kähmijöitä ne ovat yhtä kaikki (perverssiyden laji, vrt. pedofiilit).
 

scholl

Jäsen
Rinoa kirjoitti:
Mikä siinä muuten on, kun tuntuu että seuraava tilanne toistuu kerrasta toiseen; Istut tyttökaverisi kanssa pubissa ja juttelette siinä kahdestaan, mitä naiset nyt milloinkin juoruavat. Pöydän viereen kömpii jostain kolosta jo muutaman maltaisen nauttinut mies henkilö ja tiedustelee (mahdollisesti jo ahteriaan penkkiin painaen) "josko daamien vieressä olisi tilaa" Kun hänelle tähän vastaa kohteliaasti (olettaen siis nyt että paikassa on paljon paljon pöytiä vapanaa, eli kyse ei ole mistään tupaten täydestä paikasta sillä hetkellä) että "meillä on tässä hieman juttu kesken, että mielummin olisimme kahden" niin kitinän / vonkaamisen / kärttämisen / inttämisen määrä on aivan uskomaton! Miksei sitten voi istua vaikka siihen viereiseen pöytään.. Luulisi ymmärtävän, että jos juuri sillä hetkellä kaipaisimme "hurmaavan herrasmiehen" seuraa varmasti hänelle sanoisimme että istu tottakai.

Kertokaa ah te armaat miehet minulle, sillä en todella ymmärrä :S

Olet tekemisissä retalejengin kanssa. Mutta kun huomaat sen niin siinä vaiheessa tajuat, että oikea ratkaisu on uhkailu. Mitä järkeä selittää jotain juttu kesken -tilanteesta. Parempi sanoa heti, että seura ei kiinnosta. Eli ainakin jos oman juttuni keskeyttää joku ulkopuolinen. Oli se sitten mies tai nainen niin sanon, että "poistu välittömästi". Tai jos vihastun niin saatan sanoa pahastikin. Pääasia, että tyyppi lähtee juoksemaan karkuun. Jotkut käyttävät myöskin vähän pidennettyä lausetta edellä mainitusta eli "poistu välittömästi tai olet jalkoja lyhyempi".

Itse en ymmärrä, miksi häiriköitä on ravintoloissa, mutta ne pitää hoidella sieltä kunnolla pois.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
. Jotkut käyttävät myöskin vähän pidennettyä lausetta edellä mainitusta eli "poistu välittömästi tai olet jalkoja lyhyempi".
Eli olen ollut näille retaleille vain liian kiltti. Siirymme siis seuraavaksi "häivy häkkiis painajainen"-linjalle :D Kiitos! : )
 

scholl

Jäsen
Rinoa kirjoitti:
Eli olen ollut näille retaleille vain liian kiltti. Siirymme siis seuraavaksi "häivy häkkiis painajainen"-linjalle :D Kiitos! : )

Yleensä olemalla kiltti johtaa negatiiviseen lopputulokseen. Se ei kannata.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
scholl kirjoitti:
Parempi sanoa heti, että seura ei kiinnosta.

Tätä kannattaisin muutoinkin. En tiedä mitä ihmiset (keskimäärin enemmän vieläpä naiset) luulevat saavuttavansa sillä, etteivät sano asioita suoraan. Se jättää aina jälkeensä epäselviä tilanteita ja arvailua, varsinkin jos kyse on jostain isommasta, ja lisäksi osoittaa vieläpä epäkunnioitusta toista kohtaan.

Huh, schollin kanssa samaa mieltä. Rasti seinään.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä itsekin liputan täysillä rehellisyyden suhteen, älkää nyt käsittäkö väärin! Ehkä se on noita duuni peruja, että yrittää ensin inhottavillekin ihmisille sanoa kohteliaasti.. :S
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on muhun jotenkin sisäänrakennettu, että ensin yrittää hyvällä saada sen häirikön poistumaan. Ja jos se ei toimi, niin sitten koitan olla vain huomioimatta koko ihmistä. Siis tietenkin, jos kyseinen kaveri koittaa käytä takamukseen tms. kiinni, niin silloin kyllä tulee huutia saman tein. Mutta viimeisenä keinona on yleensä pataluhaksi haukkuminen ja poiskäskytys. Tietenkin, jos on ravintolassa, voi aina kysyä pokea apuun häirikön häätämiseksi.
 

Trixie

Jäsen
Omat miesasiat ovat kaikkea muuta kuin kunnossa. Parin vuoden yhdessä olo katkesi joku aika sitten. Kuten moni sanoo, luulin löytäneeni sen Elämäni Rakkauden, vaan toisin kävi. Tämä kyseinen herra ei ollut valmis yhtään mihinkään vakavaan. Omien sanojensa mukaan ei halua seurustella. Ero hoituikin minun toimestani. Ensin ajattelin, että kyllähän sitä jaksaa odottaa, että mies on valmis sitoutumaan, mutta kun sitä ihmettä odottaa puolitoista vuotta, niin alkaa hieman rasittamaan. Varsinkin kun mies tuntui olevan kuin tuuliviiri. Toisena päivänä oli valmis vaikka heti naimisiin ja toisena päivänä jo kädestä pitäminen julkisella paikalla oli liikaa. Yksi mikä sai minut aina hermostumaan oli lause: "Mä en oo sulle tarpeeksi hyvä." Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? Minä kun luulin itse tietäväni mikä/kuka on minulle tarpeeksi hyvä ja mikä/kuka ei.

Tavallaan eroaminen helpotti suunnattomasti omaa oloa. Viimeisimmät kuukaudet tuossa suhteessa tunnuin olevan vain se vakipano. (Ei minulla varsinaisesti ole mitään pelkkää sänkykumppanuutta vastaan, mutta jos sille linjalle lähdetään, ei pidä antaa toisen luulla, että seurustellaan.) Vaikka suhde olikin aika myrskyisä, erosimme ystävinä. Olemme eron jälkeen pari kertaa nähneet ja on osoittautunut, että suhteen loppuminen oli itseasiassa herralle vaikeampi paikka kuin minulle. En tiedä luuleeko mies, että palaamme yhteen vai eikö hän oikeasti ole vielä ymmärtänyt, että ei ole enää meitä. Nyt pähkäilenkin pitäisikö vain poikkaista ystävyyssuhdekin, ainakin hetkeksi. On nimittäin äärimmäisen stressaava kun toinen puhuttelee vain hellittelynimillä.. Mitä ystävyyttä se sellainen on?
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Trixie kirjoitti:
Olemme eron jälkeen pari kertaa nähneet ja on osoittautunut, että suhteen loppuminen oli itseasiassa herralle vaikeampi paikka kuin minulle. En tiedä luuleeko mies, että palaamme yhtään vai eikö hän oikeasti ole vielä ymmärtänyt, että ei ole enää meitä. Nyt pähkäilenkin pitäisikö vain poikkaista ystävyyssuhdekin, ainakin hetkeksi. On nimittäin äärimmäisen stressaava kun toinen puhuttelee vain hellittelynimillä.. Mitä ystävyyttä se sellainen on?

- Todennäköisesti oli herralle aikalailla kova pala. Näin asiaa paremmin tuntematta sanoisin, että tuo sitoutumispelko on ollut joko sitä että on mietitty josko saisi vielä paremman tai sitten sitä että hän yritti pysyä "niskan päällä" pitämällä sinua varpaillasi.
Kannattaa koittaa puhua asia herran kanssa läpi, ennemmin kuin katkaista ystävyys, hän ei ole kuitenkaan välttämättä ymmärtänyt aivan täysin mitä olet meinannut ja miksi.
Koska hän todennäköisesti kuitenkin on päänsä sisällä aivan kiinni sinussa, ja välien katkaisu hetkeksi voi vain lisätä tuota takertumista, jos hän ei oikeasti 100% varmasti tiedä missä mennään.

Ei me ymmärretä mitään vihjailuja, suoraan ne asiat täytyy sanoa jos haluaa asiansa ymmärretyksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuamas kirjoitti:
Ei me ymmärretä mitään vihjailuja, suoraan ne asiat täytyy sanoa jos haluaa asiansa ymmärretyksi.
Hyvin muotoiltu. Miehet eivät yleensä vihjailua ymmärrä, tai kykene ymmärtämään... joskus ehkeivät haluakaan ymmärtää. Itse haluan kuulla suorat sanat, niin ymmärrän kertalaakista ja annan asian olla ja jatkan eteenpäin.

Naiset, älkää salailko ajatuksianne miehiltä, vaan puhukaa kerrankin suoraan.
 

Trixie

Jäsen
Tuamas kirjoitti:
-
Ei me ymmärretä mitään vihjailuja, suoraan ne asiat täytyy sanoa jos haluaa asiansa ymmärretyksi.

Tässähän se ongelma tuleekin. Puhuimme erosta noin kuukauden päivät ennenkuin tämä lopullinen päätös tuli tehtyä. En enää keksi kuinka paljon selvemmin voin asioita sanoa. Sovimme, että jatkamme ystävinä, ei minään muina. Nytkin kun olemme nähneet ja herra on alkanut lepertelemään, olen siitä sanonut heti etten halua tuollaista. Jotenkin vain tuntuu sille, että jatkan vain pään seinään hakkaamista kun herra ei halua ymmärtää, ettei meistä enää mitään tule.

Yksi suurin syy meidän suhteen kaatumiseen oli puhumattomuus, puolin ja toisin. Nyt kun yritän puhua joitakin asioita läpi, herra vain myötäilee. Ei mitään omaa mielipidettä. Yritä siinä sitten saada jotain selvitettyä..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Trixielle:

Ettei olisi lievästi psykopaattinen kaksilahkeinen kyseessä?

Yrittää käyttää hyväkseen.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Trixie kirjoitti:
lause: "Mä en oo sulle tarpeeksi hyvä." Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? Minä kun luulin itse tietäväni mikä/kuka on minulle tarpeeksi hyvä ja mikä/kuka ei.
Tuo on ihan oikeesti yksi rasittavimmista lauseista jota kukaan voi toiselle sanoa (ja nyt sitten on turha tulla avautumaan jos noin olen jollekulle joskus sanonut..) . Jos ei kiinnosta, niin eikö sitä sitten voi sanoa suoraan "Sori, et nyt sytytä mua. Mä en halua sua. Anna olla" Eikä mitään "mä en oo sulle tarpeeksi hyvä" -pashaa. Ja juuri kuten Trixie sen sanoi (ja kuten olen itse aina sanonut..) Eiköhän meistä jokainen ole itse oman elämänsä tuomari. Antakaa meidän päättää ihan itse oletteko te meille "tarpeeksi hyviä"

*puhisee* Ja se siitä torstain avautumisesta.. :)
 

Tuamas

Jäsen
Trixie kirjoitti:
Yksi suurin syy meidän suhteen kaatumiseen oli puhumattomuus, puolin ja toisin. Nyt kun yritän puhua joitakin asioita läpi, herra vain myötäilee. Ei mitään omaa mielipidettä. Yritä siinä sitten saada jotain selvitettyä..

- Näillä esimerkeilläsi voisin sanoa, notta se herra on tosiaan edelleen aivan kiinni sinussa ja on vasta sinun lähdettyäsi huomannut kuinka paljon oikeasti välittääkään. Toki ehkä peilaan hommaa liikaa omien kokemusten kautta, mutta tuntuu varsin tutulta.

Se puhuminen nyt vain on suurimmalle osalle miehistä aivan älyttömän vaikeaa, vaikka mielessä olisi aivan kristallinkirkkaana se mitä pitäisi sanoa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rinoa kirjoitti:
Jos ei kiinnosta, niin eikö sitä sitten voi sanoa suoraan "Sori, et nyt sytytä mua. Mä en halua sua. Anna olla" Eikä mitään "mä en oo sulle tarpeeksi hyvä" -pashaa.
Ei nuo välttämättä ole ihan sama asia. Tuo "mä en oo sulle tarpeeksi hyvä", ei ole välttämättä tekosyy sille, että toinen ei sytytä, vaan heikkoa itsetuntoa. Voi olla myös varotoimi sille, ettei rakastu toiseen liikaa, koska pelkää, että ennen pitkää toinen sitten jättää nimenomaan siitä syystä, että ei koe olevansa riittävän mielenkiintoinen ja haastava miekkonen toiselle.

Huonon itsetunnon merkki, sanoisin.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niin, ero on täälläkin meneillään. Ehdittiin olla vuosi yhdessä, ja siitä yli puoli vuotta saman katon alla. Pohjimmiltaan homma kaatui siihen, että meillä ei sitten ollutkaan juuri mitään yhteistä, eikä puhuttu "samaa kieltä" asioista. Koko suhteen kestosta yli puolet meillä ei ollut juurikaan asiaa toisillemme, emmekä pystyneet juttelemaan asioita selväksi. Vielä kun lisää soppaan sen, että meillä molemmilla alkoi uusi vaihe elämässä viime syksynä, eli mä menin kouluun ja exä aloitti oman firman, ei ole ihmekään että tilanne on nyt tämä. Ei mua silti kaduta, olen oppinut tämän vuoden aikana paljon itsestäni, ja siitä, millaisten miesten kanssa mun ei kannata alkaa söheltämään.

Edelleen olen sitä mieltä että parisuhteessa osapuolten pitäisi olla tasa-arvoisia, kenenkään ei pitäisi ruveta toisen paskasangoksi. Toisekseen olen myös sitä mieltä, että parisuhteen eteen on nähtävä jonkin verran vaivaa. En tarkoita sellaista hampaat irvessä taistelua, että jonkun juntin kanssa on oltava yhdessä vaikka verissä päin, vaan ihan sellaista tiedostamista että toinen ei ole itsestäänselvyys.
 

Tobias

Jäsen
Rinoa kirjoitti:
Tuo on ihan oikeesti yksi rasittavimmista lauseista jota kukaan voi toiselle sanoa (ja nyt sitten on turha tulla avautumaan jos noin olen jollekulle joskus sanonut..) . Jos ei kiinnosta, niin eikö sitä sitten voi sanoa suoraan "Sori, et nyt sytytä mua. Mä en halua sua. Anna olla" Eikä mitään "mä en oo sulle tarpeeksi hyvä" -pashaa. Ja juuri kuten Trixie sen sanoi (ja kuten olen itse aina sanonut..) Eiköhän meistä jokainen ole itse oman elämänsä tuomari. Antakaa meidän päättää ihan itse oletteko te meille "tarpeeksi hyviä"

No ei kai nyt kukaan vakavissaan ala tuollaista paskanjauhamista tyyliin "mä en oo sulle tarpeeksi hyvä". Jessus... homma pitää hoitaa rehdisti, mieluiten jo ennen seksiä tehdä selväksi yhden yön tuttavuudelle, että tää on muuten sitten tässä, numeroita ei vaihdeta.

Jos sitten pelkää että tällaisen lauseen jälkeen ei heru, niin aamulla on paras napata kamat kantoon (naisia ei kannata viedä omaan kotiin koska tuntemattomat voi pölliä jotain esimerkiksi) ja sanoa että moikataan jos nähdään ja jos silloin vielä tunnetaan.

Seurustelusta tms. kodin leikkimisestä mulla ei ole juuri kokemusta enkä sellaista haluakaan, joten kysykää siihen liittyvät neuvot muualta.

Tänään baariin!
 

scholl

Jäsen
Olin eilen about selvinpäin liikenteessä (minimaaliset pohjat ja alle 10 drinksua illan aikana), joten pystyin havainnoimaan miten päin helvettiä asiat ovat ravintoloissa. Hävettää muiden miesten puolesta, että kuinka nilkkiä porukkaa suurin osa on.

Suurin ongelma on naisten ahdistelu. Siis ravintolaanhan mennään vetää kännit ja juttelemaan kavereiden kanssa. Siitä huolimatta naisporukoita usein häiritsee jonkinlaiset perttijätkät. Tulevat keskeyttämään ja mussuttamaan ihan tyhjänpäiväistä. En jaksaisi kantaa sellaista roolia, että uhkailen joka nilkkiä, vaan heidän pitäisi ottaa opikseen. Jos johonkin ihastuu niin sitten ottaa selvää miten siihen voi tutustua, mutta ensin se valinta keneen ihastuu. Eikä mitään saakelin arpomista, missä joka tyypille mussutetaan skeidaa. Kukaan ei jaksa sellaista kuunnella ja mikä oikeuttaa muutenkaan jollekin nilkille tulla häiritsemään kenenkään iltaa. Naiset ovat vain usein niin nössöä porukkaa, etteivät samantien tirvaise nilkkejä nenään, vaan joutuvat usein tilanteeseen, jossa häiriköitsijöistä eivät pääse heti eroon. Ja tuota saattaa tapahtua monta kertaa illassa.

Eikö niillä tyypeillä ole kavereita vai mitä hemmettiä pitää mennä tuntemattomia ihmisiä vaivaamaan. Saírasta porukkaa.

Kaiken huippu illassa oli yksi niin hurja tilanne, mistä en edes viitsi mainita. Luulivat perkeleet, että raha merkitsee minulle jotakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös