Miesasiat

  • 260 874
  • 1 149

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kiitos rakkaat palstaveljet onnitteluista =)

Ettei sinulla vaan olisi ihan hitusen verran liian pieni sormus? Nimettömään kuuluvia sormuksia pitävät monet naisetkin ympäri vuorokauden.

Nukun mieluummin ihan Eevan asussa, ilman sormuksia tai muutakaan. Ja sormuksen koostahan ei siis ollut kyse, vaan siitä, että mulla on jo monta vuotta ollut sormus vasemmassa keskisormessa, joten yritän joka aamu survoa tuota kihlaa keskisormeen... Kyllähän se siihen menee, pois ottaminen sen sijaan on operaatio sinänsä.

Tarkoittaako tämä siis sitä,että jatkossa ei saa enää vongata yv:llä?

Ethän sä ole koskaan niin tehnytkään, miksi siis aloittaisit nyt? ;)

Josko olis vihdoinkin aika korkata se skumppa.

Veuve Clicquotin magnumin korkkaan vasta kun IFK voittaa jotain tai pullo on jo niin vanha, että siitä saa rahaakin. Pullo Mummia käytiin kyllä juomassa tapahtuman kunniaksi.
 

Anne73

Jäsen
Olen tapaillut mukavaa miestä nyt nelisen kuukautta. Asumme eri paikkakunnilla joten emme nää päivittäin tai edes joka viikko...osittain syystä että halusimme edetä hitaasti...ja nyt tiedän miksi toinen osapuoli oli enemmän kuin myöntyväinen asiaan...

Eilen tämä herra tuli sitten käymään ja siinä sitten illallista syödessämme hän aloitti keskustelun sanoin: mun pitäs varmaan kertoo sulle yks juttu. Tiesin heti mitä tuleman pitää...herra onkin perheellinen mies! Mä vain tuijotin sitä ja se erehty sitten sanomaan, että hän on naimisissa mutta heillä menee huonosti. Pyysin häntä lähtemään. Mua alko heti vituttaa toi säälipisteiden kerjääminen....ihan kuin se tekisi asian oikeaksi että heillä menee huonosti. Onneksi omistamani rikkinäinen maalivahtimaila oli poissa käteni ulottuvilta, koska oli lähellä etten saanut kunnon Hextall raivareita :) Minusta ihmissuhde viidakossa ei ole mitään niin säälittävää kuin ukkomiehet, jotka valittaa kun menee vaimon kanssa huonosti ja seksiä ei saa jne. Sorry, muhun toi ei tehoo.

Hieman on turta olo...hän oli ihastuttava ihminen. En vain voi olla ihmisen kanssa johon ei voi luottaa ja joka olikin aivan "tuntematon" ihminen. Panee ajattelemaan, että pitääkö sitä ensin helvetti palkata yksityisetsivä ennen kuin voi alkaa tutustua toiseen ihmiseen??

Mutta leuka pystyyn ja eteenpäin...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta ihmissuhde viidakossa ei ole mitään niin säälittävää kuin ukkomiehet, jotka valittaa kun menee vaimon kanssa huonosti ja seksiä ei saa jne.
Mun mielestäni taasen on ihan yhtä säälittävää, kun naimisissa olevat naiset valittavat, miten huonosti menee ukon kanssa, ei saa seksiä jne. Ja lähtevät sitten hakemaan vierasta miestä.
 

Anne73

Jäsen
Mun mielestäni taasen on ihan yhtä säälittävää, kun naimisissa olevat naiset valittavat, miten huonosti menee ukon kanssa, ei saa seksiä jne. Ja lähtevät sitten hakemaan vierasta miestä.

Kyllä, sitä varmasti tekee niin miehet kuin naisetkin....mutta koska itse olen nainen niin minua koskettaa vain mitä ukot sanoo
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mun mielestäni taasen on ihan yhtä säälittävää, kun naimisissa olevat naiset valittavat, miten huonosti menee ukon kanssa, ei saa seksiä jne. Ja lähtevät sitten hakemaan vierasta miestä.

Mielestäni miesasiat voi pitää miesasioina, eikä lähteä mukaan tähän vastasyytösleikkiin, jota muutama JA-tantta harrastaa naisasiat -ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
En vain voi olla ihmisen kanssa johon ei voi luottaa ja joka olikin aivan "tuntematon" ihminen. Panee ajattelemaan, että pitääkö sitä ensin helvetti palkata yksityisetsivä ennen kuin voi alkaa tutustua toiseen ihmiseen??

No jos on neljä kuukautta tekemisissä niin luulisi, että on jo vieraillut ko. henkilön kotona, vaikka se olisikin eri paikkakunnalla. Mutta toisaalta osasta ihmisiä on hirveän vaikea saada nopeasti selville sitä perimmäistä luontoa. Hyvät sosiaaliset taidot ja rehellinen luonne eivät todellakaan välttämättä kulje käsi kädessä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hieman on turta olo...hän oli ihastuttava ihminen. En vain voi olla ihmisen kanssa johon ei voi luottaa ja joka olikin aivan "tuntematon" ihminen. Panee ajattelemaan, että pitääkö sitä ensin helvetti palkata yksityisetsivä ennen kuin voi alkaa tutustua toiseen ihmiseen??

Mutta leuka pystyyn ja eteenpäin...

Niin sitä pitää, ei muutakuin leuka pystyyn ja uutta matoa koukkuun. Kyllä se vielä kunnolla iskee ja se on sitten menoa.

Tosi paskamaisen tempun teki se pellehermanni. Vika löytyy peiliin katsomalla jos asiat ei oman vaimon kanssa luonnistu. Meissä molemmissa sukupuolissa on omat virheemme, mutta oli sitten mies tai nainen niin oikea ratkaisu ei ole se, että parisuhteen aikana ei lähdetä sekaantuun vieraisiin, vastakkaista sukupuolta oleviin. V*ttu
 
Palstaveljiltä tässä hieman apua kyselen. Eräs duunikaveri pyyti kahville eräs päivä, hänellä oli just työaika päättynyt ja itsellä sitä oli vielä vartti jäljellä. Mitään tekemistä ei siinä itsellä ollut joten suostuin ja mentiin naapurissa olevaan kuppilaan ja työkaveri tarjosi siinä kahvit. Siinä juteltiin alkuun lähinnä työjutuista, kunnes juttu siirtyi siviiliasioihin. Kyseli esim. onko minulla perhettä. Tuo mieshenkilö on ennenkin ollut todella mukava ja ystävällinen minua kohtaan ja kyselee kuulumisia kun ohimennen tavataan. Ja ennenkuin sitten poistuttiin työmaalta hän jelppasi minua eräässä asiassa ja sanoi että jos tarviin vielä apua kyseisessä asiassa voin tulla hänen luokseenkin käymään kun hänellä on tarvittavia välineitä kotonaan. (ei mitään pervojuttuja, vaan ihan tekniikkaan liittyvää..) Nyt sitten mietin että onko se jotenkin kiinnostunut muutenkin kuin työkaverina. Todella mukava kaveri on kyseessä, mutta itse en tässä vaiheessa kaipaa mitään juttuja, vaan oon tyytyväinen yksinkin. Ja tottahan silloin olisi sitä tarjontaa enemmänkin. Eräs toinenkin työkaveri on joskus aiemmin pyydellyt kahville ihan vapaa-ajalla, sain kieltäydyttyä onneksi ilman että tilanteesta tuli "tukala" Viimeisin eksä jaksaa edelleen toisinaan laitella viestiä, kuinka kaipaa minua ja eräs toinen eksä on muutaman kerran vieraillut luonani. Tässä on tosin ollut puhtaasti kyse petihommista ja molemmat tietää sen. Niin, ja on kolmaskin työkaveri joka on toisinaan epäilyttävän ystävällinen minua kohtaan. (ei tee sitä muita kohtaan) Tästä tosin en ole "huolissani" koska kenties vaan kuvittelen ja ei se ainakaan ole suoranaisesti lähestynyt. Ja muutenkaan en haluaisi sekaantua työkavereihin, koska jos homma menee pieleen niin ei ole ehkä niin kivaa sitten olla samassa paikassa töissä. Itse lähinnä toivon että kuvittelen liikoja, koska olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseenkin. Ja ettei sitten tarvitsisi koittaa jotenkin hienovaraisesti torjua näitä lähentymisyrityksiä, koska olen ihan surkea siinä.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No jos on neljä kuukautta tekemisissä niin luulisi, että on jo vieraillut ko. henkilön kotona, vaikka se olisikin eri paikkakunnalla.

Totta. Luulisi epäilyksen heränneen jo paljon aikaisemmin, jos ei ole ollut mahdollisuutta vierailla toisen kotona. Itse ainakin kutsuisin naisen kylään, jotta näkee millaisessa oloissa elän ja ettei nurkista löydy perhettä.
 
On. Tai sitten se pelaa ns. toisessa joukkueessa.

Niin no joo, se mainitsi parilla sanalla entisen ja eron, ei puhunut naisesta mitään.. Haluan toki edelleen kuvitella että se oli ihan vaan kaverimielellä liikkeellä. En tiedä sitten annanko itse joskus vääriä signaaleita tms. Kun noin yleisesti tulen vaan paremmin juttuun miesten kanssa ja kai olen jollain tapaa ns. hyvä jätkä. Ja unohtuu se että ei kai naisen näin tulisi käyttäytyä. Ja kenties se sitten vetoaa joihinkin miehiin ettei ole mikään pissis.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mikä aiheuttaa miehissä käsittämättömän tarpeen kiukutella jatkuvasti ja haastaa riitaa aivan käsittämättömistä pikkuasioista? Mitään ei voi sanoa, ilman että se käännetään vittuiluksi ja aletaan kinata. Aivan normaaleihin, arkipäiväisiin lauseisiinkin vastataan hyökkäävästi ja vittuillen. Ja jos ei puhu mitään tai vaikka lähtee ulos kavereiden kanssa, joko aloitetaan mykkäkoulu tai vaihtoehtoisesti ruvetaan vittuilemaan, että onko kaverit tärkeämpiä kuin minä.

Perkele menee hermot. Haistakaa kaikki.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä aiheuttaa miehissä käsittämättömän tarpeen kiukutella jatkuvasti ja haastaa riitaa aivan käsittämättömistä pikkuasioista? Mitään ei voi sanoa, ilman että se käännetään vittuiluksi ja aletaan kinata. Aivan normaaleihin, arkipäiväisiin lauseisiinkin vastataan hyökkäävästi ja vittuillen. Ja jos ei puhu mitään tai vaikka lähtee ulos kavereiden kanssa, joko aloitetaan mykkäkoulu tai vaihtoehtoisesti ruvetaan vittuilemaan, että onko kaverit tärkeämpiä kuin minä.
Ihan samaa voisin kysyä myös, mutta vuorostaan naisista.

Taidetaan olla aivan perseestä molemmat sukupuolet ainakin useimmissa tapauksissa.
 

tutzba

Jäsen
Mikä aiheuttaa miehissä käsittämättömän tarpeen kiukutella jatkuvasti ja haastaa riitaa aivan käsittämättömistä pikkuasioista?

Ihan samaa voisin kysyä myös, mutta vuorostaan naisista.

Kyllästyminen. Jos toisen naama ärsyttää, ei yksinkertaisesti pysty elämään symbioosissa. Kyllästyminen ei välttämättä tarkoita koko suhteen lopettamista, parannusehdotuksia voisivat olla seuraavat ideat: terassille lähteminen kavereiden kanssa, päivittäisen kanssakäymisen vähentäminen kumppanin kanssa tai uusien kokemusten hakeminen kumppanin kanssa.

Suosittelen jälkimmäistä. Jos suhteeseen saa lisäeloa yhdessä, paranee suhde sekä suhteen osapuolien elämänlaatu.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kyllästyminen. Jos toisen naama ärsyttää, ei yksinkertaisesti pysty elämään symbioosissa.

Miten tuo on yhdistettävissä elämää suurempiin mustasukkaisuuskohtauksiin (niin naurettavista asioista, ettei täälläkään kehtaa kertoa) ja siihen, että siitäkin tulee riitaa tai mykkäkoulua, jos lähden kavereiden kanssa jonnekin?

Jotenkin olettaisi, että jos naama kiukuttaa, niin on vaan onnellinen, jos toinen viettää aikaa muualla kuin kotona.
 

tutzba

Jäsen
Miten tuo on yhdistettävissä elämää suurempiin mustasukkaisuuskohtauksiin ja siihen, että siitäkin tulee riitaa tai mykkäkoulua, jos lähden kavereiden kanssa jonnekin?

Siten, että miehet ovat loppujen lopuksi hyvin monimutkaisia. On mahdollista rakastaa naista, vaikka olisikin kyllästynyt häneen. Mustasukkaisuus kuuluu siihen perinteiseen omistamisen haluun. Ei haluta jakaa jotakin hyvää, minkä itse on löytänyt, vaikka olisikin naiseen kyllästynyt.

Kun erosin entisestä tyttöystäväni, en jostakin syystä halunnut hänen löytävän uutta miestä. Naurettavaahan se on, mutta minkäs teet.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Siten, että miehet ovat loppujen lopuksi hyvin monimutkaisia. On mahdollista rakastaa naista, vaikka olisikin kyllästynyt häneen. Mustasukkaisuus kuuluu siihen perinteiseen omistamisen haluun. Ei haluta jakaa jotakin hyvää, minkä itse on löytänyt, vaikka olisikin naiseen kyllästynyt.

No voi vittu. Pitänee alkaa viettää aikaa vaikka nunnaluostarissa. Paitsi että tuon yhden tuntien siitäkin saataisiin aikaan joku mustasukkaisuuskohtaus...

Ehkä viisainta on vaan lähteä shoppailemaan ja sitten terassille - onpahan sen jälkeen tässä talossa hyvä mieli edes yhdellä ihmisellä.

Suosittelen jälkimmäistä. Jos suhteeseen saa lisäeloa yhdessä, paranee suhde sekä suhteen osapuolien elämänlaatu.

Arvannet, ettei liiemmin kiinnosta tehdä tai kokea yhtään mitään tuollaisen kiukkupussin kanssa...
 

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
Kun erosin entisestä tyttöystäväni, en jostakin syystä halunnut hänen löytävän uutta miestä. Naurettavaahan se on, mutta minkäs teet.

Normaalia hommaa. Toisaalta ajankuluessa sen huomaa kuinka naurettavaa se on. Tunnejutut ovat jänniä, hyvin jänniä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mikä aiheuttaa miehissä käsittämättömän tarpeen kiukutella jatkuvasti ja haastaa riitaa aivan käsittämättömistä pikkuasioista
Aina jos nainen on minulle noin kuvailemasi miehen tapaan ryhtynyt käyttäytymään, niin olen ottanut lähtöpassit käytännössä saman tien. On olemassa naisia, jotka eivät noin käyttäydy (ehkä n. 10-15 % naisista) ja sittenpä se elo ja yhteiselo on kummasti helpompaa. Kauhistuttaa ajatuskin, että hetkelliset hyvät hetket olisivat saaneet minut joskus nuorempana ajattelemaan joidenkin suhteiden kohdalla, että "kyllä tämä tästä nyt paranee.." ja suhde olisi jatkunut. Ja että "eihän sitä saa luovuttaa, kyllä se tästä". Itse asiassa on kumma asia, että paskimpien tyyppien kanssa se suhde jotenkin helpommin venyy pidemmäksi, ainakin nuorempana. Kyllä vittupäät ovat olleet vittupäisiä ja mukavat mukavia pääsääntöisesti joka päivä, eikä kertaakaan ole pikkuasioista silloin vittuiltu eikä riitaa haastettu koskaan. Erot ovat sitten johtuneet muista syistä, kuten vaikkapa siitä, etten ole halunnut Yhdysvaltoihin muuttaa viideksi vuodeksi jne.

Siitä tulikin mieleeni, että moni nykyajan mies osaa kommunikoida, puhua tunteistaan mutta naiset sulkeutuvat, eivätkä osaa osaa niinkin yksinkertaista asiaa kuin suoraan puhuminen ilman vittuilua. Kaksi naista on osannut ilman angsteja puhua suoraan ja avoimesti vaikeammistakin asioista. Yksi puolalainen ja yksi ranskalainen nainen. Suomalaisissa naisissa sen sijaan useimmiten on perimmiltään joku saatanallinen demoni asumassa, jonka pitää saada mököttää, ahdistua ja riehua. Että jos on miesasiaongelmia, niin ongelma on usein naisessakin, ei miehessä. Tämä on olennaista: jos nainen vittuilee/nalkuttaa/arvostelee miehelleen käytännöllisesti katsoen päivittäin jostakin, pienistäkin asioista, siitä seuraa se, että pian mies hyökkää vastaan ja saat sitä samaa paskaa niskaasi mitä itse olet miehelle lapioinut, ehkä jopa korkojen kanssa. Ja sitten nainen ihmettelee.

Toki noita kuvailemiani ihmistyyppejä löytyy molemmista sukupuolista.

EDIT: jos miehelleen nalkuttaa usein, niin seuraa tuo edm. hyökkäys, ja se ilmenee myös siten, että mustasukkaisuutta ilmenee helposti, johtuen siitä, että mies ei koe jatkuvasti arvostelevan naisensa välittävän hänestä aidosti. Kehä on valmis.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomalaisissa naisissa sen sijaan useimmiten on perimmiltään joku saatanallinen demoni asumassa, jonka pitää saada mököttää, ahdistua ja riehua. Että jos on miesasiaongelmia, niin ongelma on usein naisessakin, ei miehessä. Tämä on olennaista: jos nainen vittuilee/nalkuttaa/arvostelee miehelleen käytännöllisesti katsoen päivittäin jostakin, pienistäkin asioista, siitä seuraa se, että pian mies hyökkää vastaan ja saat sitä samaa paskaa niskaasi mitä itse olet miehelle lapioinut, ehkä jopa korkojen kanssa. Ja sitten nainen ihmettelee.

Toki noita kuvailemiani ihmistyyppejä löytyy molemmista sukupuolista.

EDIT: jos miehelleen nalkuttaa usein, niin seuraa tuo edm. hyökkäys, ja se ilmenee myös siten, että mustasukkaisuutta ilmenee helposti, johtuen siitä, että mies ei koe jatkuvasti arvostelevan naisensa välittävän hänestä aidosti. Kehä on valmis.

Nohniinnoh. Mitä tässä nyt voi sanoa. Nice try, no cigar? Vai että naisten vikaahan kaikki ihmissuhdeongelmat loppujen lopuksi ovat - on varmasti joskus nalkutettu, ja sen jälkeen ei ole asiaa tilittää Miesasia-ketjuun mistään?

Tokihan tuo disclaimer tuossa välissä auttaa kummasti. Köh.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
tant gredulin kirjoitti:
Vai että naisten vikaahan kaikki ihmissuhdeongelmat loppujen lopuksi ovat

Jep. Oikeassa olet. Reilusti yli 20 vuotta aviossa, saman naisen kanssa, enkä ikinä ole itsessäni vikaa huomannut. Vaimo on vaan niin helkkarin tyhmä, ettei ymmärrä koska mies tarvitsee omaa rauhaa ja -aikaa. Mies tahtoo istua grillikatoksessa hyvää juomaa siemaillen, eikä sohvalla, katselemassa teeveen-uusintoja vaimon rinnalla. Kyllä vaimo sitten huomaa, kun (kypsäänikään ehtinyt) mies kaipaa muuta kun omaa rauhaa. Ihan tulee mieleen alakouluajat, tytöt on tyhmiä. ;)
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Miten tuo on yhdistettävissä elämää suurempiin mustasukkaisuuskohtauksiin (niin naurettavista asioista, ettei täälläkään kehtaa kertoa) ja siihen, että siitäkin tulee riitaa tai mykkäkoulua, jos lähden kavereiden kanssa jonnekin?

Taitaa olla vielä aika nuori kundi kyseessä? Jos ei ole, niin laita pihalle ja nopeasti ja kannattaa kyllä vakavasti harkita vaikka olisi nuorikin... jotain hoitoa tai terapiaa tuollainen joka tapauksessa vaatii ja pian! Nimittäin mustasukkaisuus on sairaus, joka tulee tekemään sun elämästäsi helvettiä mitä enemmän sitä sietää ja sille antaa tilaa. Tästä on ollut ennenkin puhetta - muistaakseni naisasiaketjussa - mutta kun juttujesi perusteella tunnut tervepäiseltä nuorelta naiselta, niin toistetaan: Älä lankea samaan ansaan, mihin niin monet kanssasisaresi, jotka erehtyvät ajattelemaan mustasukkaisuutta jotenkin hyvänä juttuna, söpönä suojelunhaluna tms tai muuten sietämään sitä. Mustasukkaisuus on parisuhteen syöpä, joka tulee rajoittamaan sun elämää silloinkin, kun miehesi/poikaystäväsi ei pidä elämää suurempia mykkäkouluja tai huuda pää punaisena raivosta. Ajan kuluessa huomaat kieltäytyväsi lähtemästä miespuolisen ystäväsi tai kollegasi kanssa kahville, tai ystäviesi kanssa viettämään iltaa, kun pelkäät tai et jaksa sitä mustasukkaisuuskohtausta, mitä siitä mahdollisesti seuraa. En tiedä yhtäkään pitkään kestänyttä aidosti onnellista parisuhdetta, jossa ei osata antaa tilaa toiselle.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Azul: jos olisit mies niin suosittelisin että ostat pari pulloa viinaa + saunaoluet, sauna lämpiämään ja lämmikettä myös sisäisesti. Sitten kun molemmilla on tarpeellinen promillemäärä saavutettu niin kunnon avautumisia kehiin. Jos on tarpeen niin voi pistää vaikka painiksi.
Voi tulla kovia lähitaisteluita! Niin, ainahan on mahdollista, että tässä on kyseessä aito seksinpuute, josta ei tohdita mainita.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mustasukkaisuus on tosiaan parisuhteen syöpä, mutta sinänsä ei kauhean paha asia, että siitä on yleensä kohtuullisen helppo päästä eroon. Tähän auttaa niinkin erikoinen asia, kuin keskustelu. Ottakaa selvää, mikä aiheuttaa mustasukkaisuuden tunteen, yleensä jokin tietty asia laukaisee tuon, ei pelkästään toisen poissaolo (tietääkö toinen missä ollaan, kenen kanssa, koska tullaan kotiin jne). Yleensä mustasukkaisuus johtuu epätietoisuudesta ja huonosta kommunikaatiosta, ei tiedetä mitä tapahtuu ja toinen on hieman epävarma itsestään.

Tähän auttaa, että ennen iltaa kertoo hieman suunnitelmia, sekä lähettää illan aikana mahdollisesti muutaman tekstiviestin tai jopa ottaa puhelun kotiin, jossa hieman tilannepäivitystä illan tapahtumista. Ehdottoman avoimesti kannattaa kertoa illan tapahtumista. Jos reissuillaan tekee sellaista jota ei toiselle voi kertoa, niin mustasukkaisuus on oikeastaan perusteltuakin.

Mikäli avoimuudellakaan ei mustasukkaisuus lopu, kannattaa ongelmaan hakea ammattiapua. Lääkärille vaan ja lähete psykologille. Suosittelen. Jos tuo ei auta, tai halua psykologilla käynteihin ei ole, niin kannattaa lähteä parisuhteesta aika pian, itsestään tuo ei korjaannu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös