Miesasiat

  • 260 823
  • 1 149

scholl

Jäsen
Ai niin scholl, aloitin juuri äskettäin saksan kielen opiskelun. Hienoa, eikö totta?

On.

Itse opiskelen parhaillaan uutena kielenä italiaa. Olen oppinut parissa vkossa jo mm. sen että normannien valloituskaudesta 1100 luvulta alkaen johtuu se, että Italiassakin on Sisiliaa myöten sinisilmäistä porukkaa. Keväällä sitten pitäisi puhua kieltä kuin vettä vain.

Tuli muuten mieleen vielä se, että mites moraali.
Kaikkihan perustuu viime kädessä kohtaloon, mutta kyllä aiemmat teot kai vaikuttavat siihen miten ja missä napsahtaa. Eli jos pettää tai muuhun moraalittomaan touhuun lähtee kuten esim. jakaa seksiä kelle vain niin siinä tulee sitten jossain vaiheessa rangaistus. Eilen luki mm. iltasanomissa että jos nussii paljon niin saa eturauhassyövän. Ainoa mitä en ymmärrä, että kun itse en ole pahemmin sikaillut, vaan toiminut oikeudenmukaisesti niin mikä perustelee Halosen presidenttiyden. Kärsin muiden suomalaisten synneistä siinä mielessä.

edit. itselleni jäi epäselväksi mitä maskuliinisuus tarkoittaa. Järkyttävän kokoista Rolexia ranteessako?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Eilen luki mm. iltasanomissa että jos nussii paljon niin saa eturauhassyövän.

Mielenkiintoista. Minulla oli tuossa pari vuotta ilmeisesti eturauhanen saanut hieman kylmää ja siitä oli hieman harmia. Lääkäri suositteli nussimaan lisää, jotta eturauhanen saa töitä ja sitä mukaa paskamainen olo menee pois. Silloinen hoito ei laittanut yhtään pahakseen ja toden totta oireet hävisivät.

Itse taidan kuitenkin luottaa enemmän 30 vuotta alalla olleeseen lääkäriin kuin Iltasanomiin.

Suosittelen muitakin nussimaan mahdollisimman paljon, sillä tuo eturauhasen tutkiminen ei kuulunut elämän mukavimpiin kokemuksiin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielenkiintoista. Minulla oli tuossa pari vuotta ilmeisesti eturauhanen saanut hieman kylmää ja siitä oli hieman harmia. Lääkäri suositteli nussimaan lisää, jotta eturauhanen saa töitä ja sitä mukaa paskamainen olo menee pois. Silloinen hoito ei laittanut yhtään pahakseen ja toden totta oireet hävisivät.

Mielestäni tuo Iltasanomien uutinen tarkoitti sitä, että seksuaalisesti aktiivisemmat miehet sairastuvat todennäköisemmin eturauhassyöpään. Ja käsitin nimenomaan, että seksuaalinen aktiivisuus ei aiheuta sitä sairastumista, vaan aktiivisuus on vain osoitus riskiryhmään kuulumisesta. Olisiko niin, että seksuaalisesti aktiivisemmilla olisi hormonitaso korkeampi ja tämä taas aiheuttaisi lisääntyneen eturauhassyövän riskin?

Jokunen vuosi sitten uutisoitiin YLE:n teksti-tv:llä siitä, että säännöllisesti (5 krt/vko) masturboivilla riski sairastua on 50% pienempi. Ja tuossa nimenomaan painotettiin tuon masturboinnin tärkeyttä. Syitä ei tosin kerrottu.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
No ei kai tuollaisella teorialla sitä voi sanoa, että pettämishommissa tasoissa mennään?

Kyllähän ns. panoparissa voi olla ainoastaan yksi petturi mukana, esim. nainen voi olla sinkku ja täysin tietämätön miehen seurustelusuhteesta, jolloin mies on tilanteessa se ainoa pettävä osapuoli ja nainen puolestaan saa sinkkuna ihan hyväksyttävästi kaipaamaansa munaa sisänsä.

Mutta yleisesti ottaen olen samaa mieltä, että varmaan aika tasoissa mennään sukupuolten kesken noissa petturuuksissa ja se pettää, jolla ei omassa suhteessa ole kaikin puolin tarpeeksi hyvä olla.

Tottahan tuo, että eihän se vastapuoli aina ole myös varattu, mutta en silti ihan heti laittaisi miehiä ykköseksi noissa hommissa. Edellisessä virmassa varatut naiset oli aina vonkaamassa, kun vähän sai viinaa päähänsä.

Omia kokemuksia toki nämä.
 

scholl

Jäsen
Suosittelen muitakin nussimaan mahdollisimman paljon, sillä tuo eturauhasen tutkiminen ei kuulunut elämän mukavimpiin kokemuksiin.

Multa on kanssa tutkittu se. Oli ilmeisesti nivusvamma, eikä pystynyt esim. oikein lentokoneessa istumaan. Eturauhasessa ei ainakaan ollut mitään vikaa, mutta se varsinainen vika ei koskaan selvinnyt. Joskus se vaivaa vieläkin, muttei sellaisia sietämättömiä kipuja ole enää.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko mitään säälittävämpää ja rasittavampaa ilmestystä kuin sairas mies?!? Ja ei, en nyt tarkoita mitään mielisairaita, vaan ihan vaikkapa flunssan kourissa olevaa miestä.

Kuumetta ei tarvitse edes olla, pieni lämpö esim. 37,2 riittää saamaan koko kehon täysin lamaantuneeksi ja hyvä, että hengittämään pystyy niinkin sairas ihminen. Ja koko ajan sitä kuumetta sitten pitääkin mitata, jospa se siitä sitten vaikka vielä vähän nousisi. Sillä tiedollahan ei sinällään mitään tee, koska duunista ei voi olla pois ja särkylääkkeitä on otettu jo muutenkin siihen sairaanhirveenkaameeseen olotilaan

Säälittävää. Mutta kaikkein surullisinta on se, että mitä nyt olen muiden naisten kanssa asiasta jutellut, kaikkien muidenkin miehet ovat samanlaisia säälittäviä pikkupoikia, kun tulee joku pieni nuhakuume.

Mistä se johtuu? Juontaako se juurensa esim. lapsuuteen, jolloin äidiltä sai erityishuomiota sairaana ja siihen on sitten niin ehtinyt ehdollistua vuosien varrella niin, että jokainen pieni sairastelu saa aikaan tämän naisten silmissä ah niin vastenmielisen käyttäytymistavan. Jopa sairaan lapsen kanssa operoiminen on siedettävämpää kuin kipeän miehen.

Miksi, oi miksi, te arvon miehet ette voi sairastaa ylpeästi ja jättää valittaminen niille, joilla kenties ihan oikeasti aihetta olisikin (syöpäpotilaat, kroonikot jne.)?
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Säälittävää. Mutta kaikkein surullisinta on se, että mitä nyt olen muiden naisten kanssa asiasta jutellut, kaikkien muidenkin miehet ovat samanlaisia säälittäviä pikkupoikia, kun tulee joku pieni nuhakuume.
Saanen esitellä sitten faijani. Siinä on mies, joka ei turhia valittele, eikä viitsinyt työnantajallekaan ilmoittaa jalan murtumisesta ennen pomon ihmettelyä ontumisesta ynnä muita pikkujuttuja. Tosin toinen ääripää on juurikin näitä vaivojaan vähätteleviä itsepäitä, jotka menevät esim. duuniin vaikka saattaisi sillä itsensä hengenvaaraan rasittamalla liikaa kehoaan kipeenä.

En kyllä itsekään tunnusta...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Onko mitään säälittävämpää ja rasittavampaa ilmestystä kuin sairas mies?!? Ja ei, en nyt tarkoita mitään mielisairaita, vaan ihan vaikkapa flunssan kourissa olevaa miestä.

On kyllä ( siis säälittävämpi ja rasittavampi ilmestys), se vaimo, joka sillon seurusteluaikana loistavasti teeskenteli sitä empaattista vehnäspullaa, joka todellisuudessa onkin tunteeton selkäänpuukottaja siellä ainoassa paikassa, jossa se miesraasu luulee olevan mahdollista olla turvallisesti heikko, näyttää tunteitansa ja saada empatiaa. Jos tuo seurusteluaikojen vehnäspulla olis ollu rehellinen silloin aikoinaan, ei sen tarttisi nettipalstoilla kysellä omituisia laisinkaan.

Naisilla tosiaan on tämä taipumus lähes sisäsyntyinen, tai sitten ne on jo lapsena isänsä henkistä raatelua suomalaisessa parisuhdefarssissa katsellessaan pohtineet, että noin sen pitää mennä, että on aito nainen.

Akkainlehdissä aina lööpit huutaa, kuinka jokaisen menestyvän miehen takana on nainen, vaikka todellisuudessa jokaisessa hautakirjoituksessa pitäisi lukea, että tämänkin piruparan piiskasi hautaan kaksinaamainen korppikotka, joka ei antanut siunaaman rauhaa vehnäspullavaiheen päätyttyä, pelkkää vittuilua, vähättelyä ja tunteettomuutta vuodesta toiseen ja hautajaiskahveilla on hyvä sitten korppien kesken marmattaa, kuinka se epäterveellinen ruoka (josta nalkutettiin joka suupalan kohdalla joka aterialla) ja liika työnteko (ex vehnäspullahan ei tyydy vähempään, kuin naapurinkaan ex vehnäspulla) vei senkin ennenaikaseen hautaan.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaughan halusi tällä pitkällä vuodatuksellaan sanoa, että kun ottaa miehen joka ei muuta saa niin se ei petä.
Heh, en.

Loogiikkasi on sama kuin, että pelaaja joka ei koskaan osu vastustajan maaliin, ei tekisi myöskään koskaan omiin. Ei se niin mene.

Sen sijaan väitin, että keskimääräisesti naiset (eivät kaikki) haluvat mieluiten miehiä, jotka ovat keskimääräistä todennäköisempiä (vaikka kaikki eivät sitä tekisikään) pettämään ja kohtelemaan naista esineenä.

Jos sinun väitteesi väittämisistäni pitäisi paikkansa, niin ihmisen omalla pettämishalulla ei olisi vaikutusta pettämistodennäköisyyteen, vaan ainoastaan pettämiskyvyllä. Minä en usko, että kyvykkyydellä ja halukkuudella on suoraa korrelaatiota. Pettämishalulla ja henkilön haluttavuudella sen sijaan on korrelaatio: haluttavimmat pettävät useammin. Miksi? Pettämishaluisimmat yksilöt olivat itsekkyydestään ja agressiivisuudestaan johtuen kyvykkäämpiä suojelemaan pesueitaan apinalaumassa. Nykyään maailma on muuttunut, mutta ihmisen geneettinen painolasti ei.
 
K

kiwipilot

Onko mitään säälittävämpää ja rasittavampaa ilmestystä kuin sairas mies?!? Ja ei, en nyt tarkoita mitään mielisairaita, vaan ihan vaikkapa flunssan kourissa olevaa miestä.

On kyllä. Typeriä yleistyksiä tekevä, kaikkitietävä perheenäiti. Erittäin säälittävää ja ennenkaikkea rasittavaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
On kyllä. Typeriä yleistyksiä tekevä, kaikkitietävä perheenäiti. Erittäin säälittävää ja ennenkaikkea rasittavaa.

Ja tätä perheenäitiä harmittaa aivan perkeleesti, kun sitä huomioo pitäisi keskittää joskus muuhunkin, kuin hänen uusiin kynsiin, kenkiin ja kampaukseen. Tätä perheenäitiä vituttaa, kun ei saa syyttää miestä jokapuolelle jätetyistä vaatteista ja astioista, kun se mies ei yksinkertaisesti voi olla se sotkija, kun makaakin sängyssä kipeänä ja perheenäiti tajuaa, että sotkija onkin hän itse.

Tuo uljas nykymaailman perheenäiti; siinä ei ole koskaan mitään vikaa, ei sairasta koskaan ja osaa kaikki ja tietää kaikesta kaiken. Paitsi kuukautiset; ainoa ongelma, mitä perheenäidit ei ole onnistunut ratkaisemaan juoruilullaan.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vau, pitäisi lainata useampaakin kirjoittajaa, niin en tee sitä ollenkaan.

Jatkakaa samaan malliin, ehkä iljettävät perheenäiditkin joskus tajuavat.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Vau, pitäisi lainata useampaakin kirjoittajaa, niin en tee sitä ollenkaan.

Jatkakaa samaan malliin, ehkä iljettävät perheenäiditkin joskus tajuavat.

Täällähän on peli!

Todella hyvän momenttumin saivat kaksilahjeiset veljet aikaiseksi BoredOldLadyn epäonnistuneen vastahyökkäyksen jälkeen! Vielä me voitetaan tää. Muistakaa mies(nais)vartiointi ja lyhyillä syötöillä ämmä kumoon ja siitä kiekkoa maalille ja voittomaali alamummon sisään.

Ps. Mitenköhän Bored itse mahtaisi kestää miehen kroonisia vaivoja, jos jo pieni nuhakuumekin pistää noin kiukuttamaan, mietin vaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitenköhän Bored itse mahtaisi kestää

Olen ennenkin tuota miettinyt hänen pitkiä avautumisiaan milloin mistäkin asiasta (myös IFK:n raskaasta tilanteesta) lukiessani, että kuinka paljon nimimerkki vastaa todellista tilannetta.

Se on hyvä asia, että on purkautumiskanava ja me autamme täällä sen minkä voimme.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttää siltä, että aiheesta on annettu teille palautetta aikaisemminkin, sen verran vihaisia vastauksia tuli. Ei siinä mitään, kukin tavallaan. Voi flunssaan kai kuollakin.

Pernaveikolle, pus och kram! Olet hieno mies, yhä vain!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pernaveikolle, pus och kram! Olet hieno mies, yhä vain!

Heh, mistähän tämä kumpuaa. Ainoa mikä tulee mieleen on se kun joskus ajat sitten kommentoin humalapäissäni aika tarkkaan dokumentoitua perhehelvettiäsi ja sain viikon pelikiellon.

Jos pitää pyytää vielä anteeksi, niin voin senkin tehdä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuumetta ei tarvitse edes olla, pieni lämpö esim. 37,2 riittää saamaan koko kehon täysin lamaantuneeksi ja hyvä, että hengittämään pystyy niinkin sairas ihminen.

Säälittävää. Mutta kaikkein surullisinta on se, että mitä nyt olen muiden naisten kanssa asiasta jutellut, kaikkien muidenkin miehet ovat samanlaisia säälittäviä pikkupoikia, kun tulee joku pieni nuhakuume.

Miksi, oi miksi, te arvon miehet ette voi sairastaa ylpeästi ja jättää valittaminen niille, joilla kenties ihan oikeasti aihetta olisikin (syöpäpotilaat, kroonikot jne.)?
Mistä sitten johtuukaan, että sinä ja tuttavasi olette ilmeisesti päätyneet juuri niiden säälittävimpien miesten elämänkumppaneiksi?

Tiedän vastaamisen olevan aivan turhaa tällaisiin vastakkaiseen sukupolveen pettyneiden ja siitä katkeroituneiden ihmisten yleistyksiin, mutta vituttaa lukea tuollaista kun voi todeta olevansa juuri vastakohta sille mitä "kaikki miehet" kuulemma ovat ja sama koskee kaveripiiriäkin.

Ei liene fiksua eikä todellakaan ole ylpeilyn aihe sekään että heikollakin fiiliksellä painaa menemään vaan, mutta meillä on tässä viime vuosina kaverin kanssa ollut vittumaisena tapana huomaamatta rääkätä itseämme työn ja treenin avulla niin kauan kun voimat riittää. Sairaalaan päädyttyänikin jätin tosin valittamisen vähemmälle, kun kerrosta alempana sattui makoilemaan leukemiaa sairastava jengikaverini, jonka luona vieraillessani en edelleenkään nähnyt omassa tilantessani juuri valittamisen aihetta vaikka vähän vielä heikottikin.

Kyseinen kaveri sai muuten lääkäreiltä silloin kesällä 2007 ns. kuolemantuomion todella myöhään ilmenneen ja agressiivisesti edenneen leukemiansa vuoksi, mutta viime sunnuntaina vajaa pari vuotta synkän diagnoosinsa jälkeen oltiin ensimmäistä kertaa taas samassa porukassa pelaamassa futsalia. Taas yksi säälittävä äijä joka on sängyn pohjalla valittamalla hoitanut itsensä takaisin peliin ja elämään mukaan.

Voin siis vakuuttaa BoredOldLadylle, että jos oikeasti haluat miehen joka ei ole se sohvalla makaava säälittävä puttelo ja joka kestää fyysistä kipua tai pahoinvointia ilman särkylääkkeitä jopa yli sen 37,2 lämpöasteen, niitäkin on ihan oikeasti olemassa ja ei muuta kuin nykyinen simpanssi luiskaan ja uutta äkkiä tilalle ennen kuin maltti menee lopullisesti.

Vähenee se alituinen valittamisen tarve kummasti, kun toinen ei laita jatkuvasti vituttamaan ja säälittämään vaan aiheuttaa vastapuolessa jopa kunnioitusta ja arvostusta. Meidän parisuhteessa on asiat kaikesta päätellen juuri niin, ja siksi tää onkin niin helvetin mukavaa yhdessäoloa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Mistä sitten johtuukaan, että sinä ja tuttavasi olette ilmeisesti päätyneet juuri niiden säälittävimpien miesten elämänkumppaneiksi?

Työuran aikana on tullut oltua töissä paikoissa, joissa on ollut naisenemmistö. Aika usein on saanut miehenä huomata, että on kollektiivisesti syyllinen naispuolisten työtovereiden huonoon kumpppanin valintaan.
Niin kuin minä olisin syyllinen siihen, että se henkilön oma parisuhde on heikossa hapessa. Jotenkin tuntuu, että joko naiset sympatian puuskassa lähtevät mukaan yhden oman kumppanin haukkumiseen tai kovin monella on omakin parisuhde epätyydyttävä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Loogiikkasi on sama kuin, että pelaaja joka ei koskaan osu vastustajan maaliin, ei tekisi myöskään koskaan omiin.

Itse kyllä veistelisin niin päin, että jos pelaaja on tehnyt pitkällä urallaan yhden ainoan maalin ja senkin omiin, on aika epätodennäköistä, että osuu vastustajan päähän.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Työuran aikana on tullut oltua töissä paikoissa, joissa on ollut naisenemmistö. Aika usein on saanut miehenä huomata, että on kollektiivisesti syyllinen naispuolisten työtovereiden huonoon kumpppanin valintaan.
Niin kuin minä olisin syyllinen siihen, että se henkilön oma parisuhde on heikossa hapessa. Jotenkin tuntuu, että joko naiset sympatian puuskassa lähtevät mukaan yhden oman kumppanin haukkumiseen tai kovin monella on omakin parisuhde epätyydyttävä.

Minulla on kyllä naisvaltaisista työpaikoista täysin päinvastainen käsitys. Minulle nimittäin on useammin kuin kerran työurani aikana käynyt niin, että naiset ovat minulle tulleet kitisemään surkeista siipoistaan ja todenneet vielä perään, että "vaimosi on todella onnekas nainen". En tosin tiedä miten tämä pitäisi ymmärtää, mutta kertaakaan en ole joutunut sijaiskärsijäksi miessukupuolen yleisestä vässyköinnistä tai kusipäisyydestä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Itse kyllä veistelisin niin päin, että jos pelaaja on tehnyt pitkällä urallaan yhden ainoan maalin ja senkin omiin, on aika epätodennäköistä, että osuu vastustajan päähän.
Minä viilaisin tämän vielä muotoon, että jos kaveri on pitkän uransa ainoan maalin tehnyt tyhjiin, niin riski että kaveri naputtelisi kovia tehoja huippuveskaa vastaan ovat keskimääräistä pienemmät.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoitukseni sai näköjään aikaan sen, että te nyt sitten avaudutte minusta tai tavoistani, ikäänkuin kirjoitusteni perusteella voisitte jotenkin persoonaani enemmän arvioida. Ei siinä mitään, jatkakaa rauhassa. Hakoteillä olette tähän asti olleet, jokainen. En ole katkera ämmä, en pettynyt miehiin, en naimisissa typeryksen kanssa, en tyytymätön elämääni. Päinvastoin.

Ihan ilman sarvia ja hampaita, ennen kuin dumaatte mut lopullisesti, kyselkää vaikkapa työyhteisönne ja tuttavapiirinne naisilta, miten heidän lähipiirissään olevat miehet käyttäytyvät ollessaan jonkin pöpön riivaamia. Ja kaikki oikeasti vakavat sairaudet jätetään tästä nyt pois, koska tässä jutussa ei alunperinkään ollut niistä kyse. Voi toki olla, että omaan tuttavapiiriini, sukulaisiini, entisten ja nykyisten työtovereiden lähipiiriin jne. on vain sattunut poikkeuksellisen paljon näitä reppanoita, jotka kestävät kyllä helvetillisen kivun esim. pelikentällä, mutta flunssan iskiessä, muuttuvat reppanoiksi. Enkä siis väitä, että KAIKKI miehet ovat mokomia, vaikka sen käsityksen alkuperäisestä kirjoituksestani näköjään saikin. Voihan se tietysti olla niinkin, että ne joiden ukot eivät pikku pöpöistä juurikaan vaivaannu, ovat hiljaa. Mutta yllättävän moni nainen jakaa käsitykseni, sanon ma.

Pernaveikolle vielä: Ei sun tarvitse multa pyytää mitään anteeksi, jos et itse koe kirjoittaneesi epäasiallisesti. Tämä on keskustelupalsta, missä jengi saa kirjoittaa, mitä haluaa. Ei mua hetkauta suuntaan tai toiseen, jos joku ei mun palstapersoonasta diggaa. Eikä siinä ole mitään anteeksipyydettävää. Enhän mäkään aio toisten asenteiden tai ennakkoluulojen vaikuttaa omiin mielipiteisiini tai kirjoituksiini jatkossakaan. Ja mulla ei ollut sun bannin kanssa mitään tekemistä, koska on mennyt koko tapahtuma täysin ohi. Peace.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Arvon mieskirjoittajat, ja leidit, jotka ovat tähän kaksi lahkeiseen sukupuoleen tehneet tarkempaa tuttavuutta ja tutkimusta, nöyrimmin pyydän apuanne, koska itse en moisia elikoita ymmärrä alkuunkaan.
Luvassa vähän sekavan oloista tekstiä, mutta tätä vaan on kovin vaikea pukea sanoiksi.

On nääs miestuttava, joka eräänä päivänä käyttäytyy niin kuin normaali tuttava käyttäytyy ja toisena taas huomioi vähän eritavalla, tai sitten se vaan tuntuu siltä.Eli tavallaan niin kuin heruttaa.

Minulla ei periaatteessa ole ollut mitään tuota ''herutusta'' vastaan, koska kyseinen kaksilahkeinen on vain tuttava. Se mikä tässä ihmetyttää, onkin se, että miksi tuo kyseinen tuttava käyttäytyy joka toinen päivä normaalisti ja joka toinen päivä taas tuollain heruttaen?

Siirappisten puheiden jälkeen, seuraavana päivänä tämä tuttava tuntuu olevan pakkasella. Vaikka siis mitään puheita kummempaa tuon miehenpuolikkaan kanssa ei ole tapahtunutkaan. Enhän minä nyt tuommoiselle jahkailijalle...perskuta.

Mutta, mutta.... ropiseeko tuo itsevarmuus sitten johonkin jos se ei heti tuota tulosta ja jonka seurauksena tuon miehen täytyy vähän niin kuin nollata tilanne osoittamalla, että ei hän mitään ole tarkoittanutkaan?

Vai olenko minä vaan hellyydenkipeänä kuvitellut, että tuosta voisi edes jotain pientä kivaa olla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös