Tavallaan tuo tiedotteen sanamuoto "viikkoja pois" antaa vielä toivoa että mies nähdään kaukalossa vielä ehkä tällä kaudella. Murtumia lienee (itse spekuloin tuon sierainverenvuodon olevan seurausta murtuneesta klyyvarista), joiden paranemisen ennustaminen vaatii hetkwn odottelua, samoin kuin mahdollinen aivotärähdys.
Samoilla linjoilla. Ei sitä missään suoraan sanottu, mutta minulle tuli tiedotteesta sellainen vaikutelma, että vammat ovat sitä luokkaa, että siinä kaikista parhaimmassakin tapauksessa Miklik on sivussa vähintään useita viikkoja. Parhaassa tapauksessa mies on sivussa joitain viikkoja, huonoimmassa tapauksessa ura paketissa (tai kai vielä huonommaksi voidaan mennä, jos edes normaalielämään ei pysty palautumaan...)
Pahoin pelkään kuitenkin, ettei Helmikuussakaan ole Miklikillä vielä asiaa kaukaloon. Toivottavasti mies tulee täyteen kuntoon vielä, mieluusti tälle keväälle. Jos kerkeää mukaan runkosarjan aikana, minä olen jo tyytyväinen! Mutta jotenkin tiedotteesta jäi aika synkkä mielikuva...
Niin Miklik kuin Yonkmankin olisivat olleet tärkeitä esim. Pelsuja vastaan, kyseessä kliseisesti sanottuna 6 pisteen peli. Molemmilla loukkaantumisia ja pelikieltoja. Toivottavasti se peli pysyy rehtinä ja siistinä.