Helpoin tapa varmaan on ostaa jo ennen Hämeenlinnaa. Itse ainakin haen tuosta lähikaupasta junalle mennessäni. Ei sitten tule yllätystä kun siellä päässä onkin takit loppu...Sadekuuroja näyttäisi tosiaan tulevan illalla. Olisiko jollakin varma tieto mistä Hämeenlinnan kaupasta saa kertakäyttöisiä sadeviittoja?
Tai niistä maksaa sitten sen vähintään 5€/kappale paikan päällä...Helpoin tapa varmaan on ostaa jo ennen Hämeenlinnaa. Itse ainakin haen tuosta lähikaupasta junalle mennessäni. Ei sitten tule yllätystä kun siellä päässä onkin takit loppu...
Jostain luin, että ovat ihan viime aikoina soittaneet paljonkin ihan paikallisen esiintyjän musaa, siksi.
Sadekuuroja näyttäisi tosiaan tulevan illalla. Olisiko jollakin varma tieto mistä Hämeenlinnan kaupasta saa kertakäyttöisiä sadeviittoja?
Ihan juuri niitä näytti olevan tuossa Keinusaaren K-Marketissakin, mikä on lähimpänä aluetta oleva kauppa, mutta kovaa vauhtia näyttivät hupenevan, sillä melkein jokaisen matkaan niitä tuntui tarttuvan. Aika kova trafiikki on jo festarialueen lähellä eli melko aikaisin on ihmisiä liikkeellä.Vastaan itselleni jos tästä jollekin toisellekin olisi iloa... Ainakin Hätilän K-Supermarketista noita löytyi ja oli sen verran paljon, että jäi minun jäljiltä vielä muillekin.
Onkos porukalla mitään arvailuja, minkä paikallisen (hämeenlinnalaisen) esiintyjän coverin nuo soittavat, jos ylipäätään soittavat?
Olisikohan Kai Hyttisen "Se on siellä!"?
.
Ja oli hyvä! Myös muutkin biisit meni ihan kivasti.Pitkä kuuma kesä
Oliko kuinka paljon kännyköitä ilmassa keikan aikana?
Oliko kuinka paljon kännyköitä ilmassa keikan aikana?
Oli, ajoittain joutui kurkkimaan +50 kännykän takaa, että näki jotain. Onneksi ei vaikuttanut kuulemiseen.
Kännykät ovat kyllä nykyään keikkojen syöpä. Olen itse sen verran vanhan koulukunnan tyyppejä, että menen keikoille katsomaan esiintyjiä, näin oli jo vuonna -93 Def Leppardin keikalla, -94 Ruisrockissa, missä näin Aerosmithin ja -99 Tukholmassa, missä näin Red Hot Chili Peppersin.
Nykyään huudan jo aika suorasanaisesti, että "laita se kännykkä helvettiin", jos joku idiootti edessä pitää puhelinta ylhäällä yli 10 sekuntia.
Miksi et mene eturiviin katsomaan keikkaa jos edessä olevat esineet häiritsee?Nykyään huudan jo aika suorasanaisesti, että "laita se kännykkä helvettiin", jos joku idiootti edessä pitää puhelinta ylhäällä yli 10 sekuntia.
Kännykät ovat kyllä nykyään keikkojen syöpä. Olen itse sen verran vanhan koulukunnan tyyppejä, että menen keikoille katsomaan esiintyjiä, näin oli jo vuonna -93 Def Leppardin keikalla, -94 Ruisrockissa, missä näin Aerosmithin ja -99 Tukholmassa, missä näin Red Hot Chili Peppersin.
Nykyään huudan jo aika suorasanaisesti, että "laita se kännykkä helvettiin", jos joku idiootti edessä pitää puhelinta ylhäällä yli 10 sekuntia.
Miksi et mene eturiviin katsomaan keikkaa jos edessä olevat esineet häiritsee?