Metallica-keskustelu

  • 703 267
  • 3 715

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Sadekuuroja näyttäisi tosiaan tulevan illalla. Olisiko jollakin varma tieto mistä Hämeenlinnan kaupasta saa kertakäyttöisiä sadeviittoja?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sadekuuroja näyttäisi tosiaan tulevan illalla. Olisiko jollakin varma tieto mistä Hämeenlinnan kaupasta saa kertakäyttöisiä sadeviittoja?
Helpoin tapa varmaan on ostaa jo ennen Hämeenlinnaa. Itse ainakin haen tuosta lähikaupasta junalle mennessäni. Ei sitten tule yllätystä kun siellä päässä onkin takit loppu...
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Sadekuuroja näyttäisi tosiaan tulevan illalla. Olisiko jollakin varma tieto mistä Hämeenlinnan kaupasta saa kertakäyttöisiä sadeviittoja?

Vastaan itselleni jos tästä jollekin toisellekin olisi iloa... Ainakin Hätilän K-Supermarketista noita löytyi ja oli sen verran paljon, että jäi minun jäljiltä vielä muillekin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vastaan itselleni jos tästä jollekin toisellekin olisi iloa... Ainakin Hätilän K-Supermarketista noita löytyi ja oli sen verran paljon, että jäi minun jäljiltä vielä muillekin.
Ihan juuri niitä näytti olevan tuossa Keinusaaren K-Marketissakin, mikä on lähimpänä aluetta oleva kauppa, mutta kovaa vauhtia näyttivät hupenevan, sillä melkein jokaisen matkaan niitä tuntui tarttuvan. Aika kova trafiikki on jo festarialueen lähellä eli melko aikaisin on ihmisiä liikkeellä.

Soundcheck kuului kyllä niin hyvin omalle partsille, etten taida edes yrittää lähteä lähemmäs kuuntelemaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onkos porukalla mitään arvailuja, minkä paikallisen (hämeenlinnalaisen) esiintyjän coverin nuo soittavat, jos ylipäätään soittavat?

Olisikohan Kai Hyttisen "Se on siellä!"?

Itse en ole menossa konserttiin, eikä Metallica muutenkaan iske. Mutta mielenkiinnolla seuraan tätä keskustelua, sillä onhan tuo Hämeenlinnaan taas melkoinen massatapahtuma, ja sen sujuvuus kiinnostaa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Joudun tuonne koska työt. Vituttaa jo valmiiksi kaikki ruuhka ja ahtaus. Ja paska rumpali.

Soittaisivat pelkästään kahden ensimmäisen levyn kappaleita niin voisin jopa melkein viihtyä
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Järjestäjän ilmoituksen mukaan kaikki parkkipaikat ovat olleet täynnä jo jonkin aikaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Upeaa upeaa upeaa. Nää äijät paranee vanhetessaan. Kuultiinhan sieltä No leaf cloverikin! Järjestelyt pelas hyvin, vessoja lukuunottamatta. Tautiset jonot. Porukka alkoikin kusemaan bajamajojen taakse. Tulin Tampereelle keikalta ja olin perillä 02.15, joten aika sukkelasti tuolta pääs pois.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Disposable Heroes, Frantic ja Pitkä Kuuma Kesä oli keikan kohokohdat.

Paljon parjattu Lars tuntui selviävän ihan ok, vaikken mitään hyvää korvaa tuon suhteen omistakaan. Bells Tollsissa oli hieman kujalla ekoissa säkeistöissä.

Yleisöltä olisin odottanut vähän parempaa ääntä, etenkin The Memory Remainsin kohdalla. Kokemukseen saattoi vaikuttaa, että jouduin seuraamaan keikkaa aika kaukaa, ~15m mikserikoppien takaa.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oliko kuinka paljon kännyköitä ilmassa keikan aikana?

Oli, ajoittain joutui kurkkimaan +50 kännykän takaa, että näki jotain. Onneksi ei vaikuttanut kuulemiseen. Tosin myönnän itsekin räpsineeni pari kuvaa Franticin aikana.. Shame on me..

Pitkä kuuma kesä kuulosti jopa paremmalta Robin ja Kirkin käsittelyssä kuin alkuperäinen, pyrot oli hienot, James oli hyvällä päällä ja soundi oli tanakka. Silti jäi jotenkin "ohueksi" keikkaelämys.. Hartwall Arenan keikka viime keväältä oli vissiin liian hyvässä muistissa.

Keikkapaikasta ei jäänyt pahaa sanottavaa, en tosin juuri mihinkään jonottanut. Autolla kun olin liikenteessä niin kaljaa ei tullut juotua ja nälkä ei ollut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eipä tuolla tarvitse olla kuin joka toisen aktiivisena kännykän kanssa hetken verran joka toisen biisin aikana, on ilmassa se kymmenen tuhatta kännykkää. Hassulta kieltämättä näytti katsoa klippi Pitkän kuuman kesän vedosta, kun suurimmalla osalla oli se känny tanassa. Tosin en ala sen kummemmin paheksumaan, koska itsekin tykkään tietyt kohdat ottaa talteen konserteissa ja peleissä. Jokaista biisiä ja jokaista tunnelmaa en silti jaksa edes yrittää taltioida, koska ei se ensinnäkään täysin välity ja toisekseen siinä menee elämys itseltään ohi ainakin osin.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oli, ajoittain joutui kurkkimaan +50 kännykän takaa, että näki jotain. Onneksi ei vaikuttanut kuulemiseen.

Kännykät ovat kyllä nykyään keikkojen syöpä. Olen itse sen verran vanhan koulukunnan tyyppejä, että menen keikoille katsomaan esiintyjiä, näin oli jo vuonna -93 Def Leppardin keikalla, -94 Ruisrockissa, missä näin Aerosmithin ja -99 Tukholmassa, missä näin Red Hot Chili Peppersin.

Nykyään huudan jo aika suorasanaisesti, että "laita se kännykkä helvettiin", jos joku idiootti edessä pitää puhelinta ylhäällä yli 10 sekuntia.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kännykät ovat kyllä nykyään keikkojen syöpä. Olen itse sen verran vanhan koulukunnan tyyppejä, että menen keikoille katsomaan esiintyjiä, näin oli jo vuonna -93 Def Leppardin keikalla, -94 Ruisrockissa, missä näin Aerosmithin ja -99 Tukholmassa, missä näin Red Hot Chili Peppersin.

Nykyään huudan jo aika suorasanaisesti, että "laita se kännykkä helvettiin", jos joku idiootti edessä pitää puhelinta ylhäällä yli 10 sekuntia.

Noihin aikoihin kännykän ilmassa pitäminen keikan ajan olis käyny hyvästä olkapäätreenistä.. ehhehee..

Mutta joo, viehän se kännykän kanssa räplääminen huomion pois keikasta, toisaalta en myöskään inkvisiota ole perustamassa kännykän heiluttajille. Kukin tyylillään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nykyään huudan jo aika suorasanaisesti, että "laita se kännykkä helvettiin", jos joku idiootti edessä pitää puhelinta ylhäällä yli 10 sekuntia.
Miksi et mene eturiviin katsomaan keikkaa jos edessä olevat esineet häiritsee?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kännykät ovat kyllä nykyään keikkojen syöpä. Olen itse sen verran vanhan koulukunnan tyyppejä, että menen keikoille katsomaan esiintyjiä, näin oli jo vuonna -93 Def Leppardin keikalla, -94 Ruisrockissa, missä näin Aerosmithin ja -99 Tukholmassa, missä näin Red Hot Chili Peppersin.

Nykyään huudan jo aika suorasanaisesti, että "laita se kännykkä helvettiin", jos joku idiootti edessä pitää puhelinta ylhäällä yli 10 sekuntia.

Itse kun suuresti suosin klubikeikkoja, koen että noissa tunnelma kärsii, josko kädet on varattuina kännyköille. Taputtelut jää tänä päivänä mystisen vähiin noiden takia.

Kieltämättä harmittelin näkyä, kun kurkkasin Pitkä Kuuma Kesä -videopätkän. Niin hienous, kun veto oli noin muuten.

Lisänä hieno teko taas kerran tuo lahjoitus Hope Ry:lle.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi et mene eturiviin katsomaan keikkaa jos edessä olevat esineet häiritsee?

Olen kokenut helpommaksi olla käymättä konserteissa. Sen verran monta keikkaa ja bändiä tullut nähtyä elämäni aikana, ettei ole enää suurta tarvetta varsinkaan, kun konsertit eivät kännykköjen vuoksi ole enää sitä, mitä olivat ennen. Tässä yksi syy, miksi olen onnellinen, että olin 1990-luvun nuori.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös