Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta mielestäni parilla viime kaudella osasyyn heikkoihin katsojalukuihin voi laittaa surkean markinnoinnin piikkiin. Jukurit ei näkynyt yhtään missään, Länsi-Savosta lähes kaikki Jukureita koskevat jutut (otteluraportteja lukuunottamatta) olivat kadonneet, ennen otteluita oli Länsi-Savossa vain hyvin pieni 10cmx15cm ilmoitus ottelusta, eikä joukkue ollut juurikaan missään tapahtumissa esillä.
Tällä kaudella ei tämän taakse voi mennä. Isoja harppauksia markkinoinnin puolella on otettu eteenpäin (BigMac- tarjous, muotinäytös Carlsonilla, kävelykadulla olevat mainokset, jutut Länsi-Savossa ovat lisääntyneet ja torilla oli kauden alkaessa koko joukkue esiintymässä). Nyt syyn voi vain laittaa oman laiskuuden piikkiin. Jukurit näkyy katukuvassa paremmin kuin aikoihin. Onhan jäähallilla remontti menossa, mutta näitä syitä löytyy aina, kun niitä vain ruvetaan etsimään. Pakko vain myöntää kylmä tosiasia: kiekko ei Mikkelissä kiinnosta kuin murto-osaa ihmisistä ja se on sääli.
Lauantain ottelussa katsomot kumisivat tyhjyyttään ja en tosiaan jaksa uskoa, että siellä oli edes sitä ilmoitettua 950 katsojaa.
En kyllä keksi yhtään mitään, millä voisi vielä lisätä kiinnostusta mikkeliläistä kiekkoilua kohtaan. Työsulkupelaaja voisi olla sellainen, joka saisi isomman yleisön kiinnostumaan, mutta onko se sitten taloudellisesti kannattavaa? Katsotaan nyt mihin suuntaan luvut kääntyvät, kun halliremontti valmistuu.