paraspelaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit
No kyllä minäkin nyt osasin tähän kuitenkin joten kuten varautua. Esim. Mikkelin tapauksessa ne 1200 menee hallille oli peli mikä tahansa, mutta mietippäs satunnaiskatsojia: Ihan rehellisesti ja uskaliaasti (mutta typerästi huonoa mainosta Jukurien ympärille levittäen) totean, että ainakin tämän illan peli Kalevankankaalla oli sen verran unettava, että kotiin Kämäräistä ja kumppaneita katsomaan jääneet tekivät tod. näk. täysin oikean ratkaisun. Perjantaina voitto Keuruulta niin 1500-1800 lauantaina olisi hyvä lukema.No jos sinä turkulaisena osasit siihen varautua, niin minä mikkeliläisenä en osannut. Aika reilustikin runkosarjakeskiarvoa pienemmät katsojamäärät sanoisin. Vastaava matsi muuten käytiin toissa vuonna, kun Jukurit runkosarjan voittajana kohtasi ensimmäisessä pelissä Lekin 1600 katsojan edessä. Nyt oli tuore joukkue KeuPa vastassa, Leki nimenomaan on ollut aina se epäkiinnostavin. Itse rohkenin lähelle kahtatuhatta katsojaa odottaa.
Ps. toivottavasti tässä vaiheessa kautta Jukurien tylsän pelisysteemin kritisoijat ymmärtävät, ettei tässä nyt voi pelaajien toimesta enää mitään sirkushuveja alkaa katsojille järjestää. Kuuluu johonkin Ikan ja TUTOn meininkeihin(tai vähän tälläinen kuva minulle on tullut), Mikkelissä urheiluyksikkö on urheiluyksikkö ja joukkue ei tarjoa mitään muuta kuin äärimmäisen voittavaa kiekkoa.