Sitten kun ihmetellään Kookoon toimintaa niin provoillaan Liiga paikalla. Onko sulta jotain pois jos jossain onkin pientä buumia tai onnistumisia syntymässä? Koko kauden olet kertonut mitä Turussa ja Mikkelissä tehdään väärin ja sitten kun tehdään jotain oikein niin vähätellään asioita. Keksitään selityksiä että saadaan asiat näyttämään huonommilta toisessa suunnassa. Itse olen toivonut suomalaiselle kiekolle ja suomalaisille seuroille jopa Jokereille onnistumisia, koska se on suomalaisen jääkiekon etu että seurat voi hyvin. Toki toisin kuin liigan johdossa urheilullisuus menee ennen taloutta omassa ajattelumaailmassa. Itselläsi ilmeisesti on vain nyt pahasti noussut pissa päähän ilmeisesti liiganousun johdosta. Muuten pidän kyllä Kookoon jatkoaikatovereita erittäin asiallisina kirjoittajina,
En minä mitään vähättele. Tuntuu vaan siltä, että heti kun täällä keskustelupalstojen saunaseurassa ei taputella toisiaan selkään, niin sitten ollaan selvästi heti trollaamassa.
Elämme kapitalismin aikaa ja talous menee aina kaiken edelle. Voisin jäädä surkuttelemaan urheilullisuudella ja muulla, mutta olen sen jo tehnyt, enkä tykkää muutenkaan elämässä jäädä makaamaan paskaan ja toivomaan parempia aikoja.
Sanonko mikset jaa markkinointikikkoja? Siksi koska huomasit äsken vastausta pähkäillessäsi itsekin, ettei kabinettinousun mahdollisuudesta voi repiä buumia.
Liigalisenssin ehdot "pääpiirteittäin"..... Hyvä huomio palstaveljeni. Ehdot pääpiirteittäin. Todellakin pääpiirteittäin. Väitteeni oli, ettei noista ehdoista voi päätellä riittääkö esim. Jukurien talous Liigaan. Katsos kun jos ei anneta selviä arvoja, vaan ehtona on aina "riittävä" se ja "tarpeeksi hyvä" tuo, niin ei siitä tule lasta eikä paskaa kun yrittää miettiä mikä riittää. Tai jos pystyt noista ehdoista perustelemaan riittääkö Jukurien talous Liigaan, niin anna mennä. Ai niin, paljon mie maksan? Tarjoon kaljat ratkaisevan finaaliottelun jälkeen.
En minä näitä asioita pähkäile, koska en ole siitä vastuussa. Jos olisin niin pähkäläisin, mutta silloin minulle pitäisi maksaa siitä.
Eihän Liigan audintointiryhmä tietenkään julkaiset tarkkoja tietoja julkisuuteen asioista, jotta lukemia ei päästä silottelemaan niiltä kohdilta. Auditoinnit ovat kuitenkin aina hieman pistokokeen tyyppisiä, joissa isketään heikkouksiin ja sitten yhdessä koitetaan keksiä ratkaisut näiden selvitykseen. KooKoolla ainakin asia meni kivuttomasti ja en epäile sen enempää etteikö sen menisi Jukureilta, oli päätös mikä tahansa.
Tällä hetkellä näyttää, että minua saatika KooKoota ei tarvitse finaaliotteluissa odottaa. Sen verran perseestä tällä hetkellä muutamat nyanssit ovat.